loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 600 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)
آموزش کسب درآمد از کانال تلگرام

با سلام دوباره بازم اومدیم با ی اموزش درخواستی دیگه

در این پست از وبلاگمون به شما آموزش کسب در آمد از کانال تلگرام را می دهیم که با ساختن یک کانال تلگرام و توسعه آن  میتوانید در آمد های میلیونی از تلگرام داشته باشید.

خب طبق معمول بریم سراغ اموزش:)

کانال تلگرام، یک رسانه است که قابلیت های زیر را دارد:

    عدم محدودیت در تعداد اعضا
    امکان تعریف چند ادمین برای گروه
    نمایش تعداد افرادی که پست ها را مشاهده کردند
    عدم ارتباط اعضای گروه با هم ( فقط ادمینها به لیست اعضای گروه دسترسی دارند )
    امکان مشاهده مطالب کانال قبل از عضویت
    عدم نمایش پیام عضویت یا ترک گروه کاربران در کانال
    امکان حذف پیام توسط ادمین

برای استفاده از این فرصت مراحل زیر طی نمایید.
1.    تلگرام خود را آپدیت کنید.
2.    یک کانال برای کسب و کار خود با نامی جذاب و همه پسند بسازید.
3.    در صورت داشتن مشغله کاری می تونید افراد دیگری را به عنوان مدیر کانال نیز تعیین نمایید تا آنها کانال شما را به روز کنند.
4.    کانال خود را به روز نمایید (نمایش کالاهای جدید ، اعلام تخفیفات برای کالاها،اطلاعاتی تخصصی راجع به کالاهای شما از جمله محتواهایی هستند که شما می توانید در کانال خود بگذارید.)
5.    کانال را تبلیغ کنید تا اعضای کانال زیاد شود و از اعضاء کانال نیز بخواهید کانال شما را به سایرین نیز معرفی نمایند.


شما می توانید در کانال خود با ایجاد سیاست های بازاریابی مشتریان جدید به فروشگاه خود اضافه نمایید یا حتی در کانالتان می توانید به فروش بپردازید. حتی شما  می‌توانید با پذیرش تبلیغات در کانال خود که اعضای زیادی دارد درآمد کسب کنید.

    توجه داشته باشید که در صورت ارسال زیاد تبلیغات در کانال، به احتمال زیاد کاربران ناراضی شده و گروه را ترک خواهند کرد.پس در این مورد زیاده روی نکنید!

    به منظوراینکه مشتریان خود را در کانال به صورت خودکار اضافه نمایید بهتر است ابتدا لیست تمام مشتریان، همکاران و آشنایان خود را در دفتر تلفن موبایل خود اضافه نمایید تا هنگام ساختن کانال تمام لیست دفتر تلفن خود را به اعضای کانال اضافه نمایید.

شغلهایی که به آنها پیشنهاد میکنیم حتما از کانال استفاده نمایند :
مزون لباس، برندهای کت و شلوار و پوشاک،آژانس‌های مسافرتی،فروشگاه های فروش سی دی(نرم افزار، بازی و...)، فروشگاه‌های کیف و کفش، فروشندگان کتاب،گل فروشی‌ها،فروشگاه‌های لوازم کادویی،سوپر مارکت‌هایی که تخفیف ارائه میدهند   

inol_ بازدید : 568 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)
سلام به همراهان همیشگی وبلاگ برم سر اصل مطلب اگر کسی میخاد یک کانال را خریداری کند تنها می تواند ادمین آن باشد نه سازنده آن. مدیران تلگرام برای این مشکل راه حلی در نظر گرفته اند که به کمک آن می توانید ادمین اصلی یک  را به فرد دیگری منتقل نمایید. در ادامه آموزش انتقال ادمین اصلی کانال به شماره دیگر را آماده کرده ایم.

مرحله یک: در منوی تلگرام، بر روی قسمت تنظیمات کلیک نمایید؛

چگونه ادمین اصلی کانال تلگرام را تغییر دهیم؟ +آموزش تصویری

مرحله دوم: در این قسمت بر روی شماره سیمکارت اکانت خود کلیک نمایید؛

چگونه ادمین اصلی کانال تلگرام را تغییر دهیم؟ +آموزش تصویری

مرحله سوم: در این قسمت بر روی change number کلیک نموده و شماره سیمکارت را به شماره خریدار تغییر می دهید و تایید می کنید؛

چگونه ادمین اصلی کانال تلگرام را تغییر دهیم؟ +آموزش تصویری

مرحله چهارم: در این مرحله کدی پنج رقمی به شماره خریدار ارسال می گردد که خریدار باید آنرا به شما بدهد تا جهت تایید انتقال شماره، وارد نمایید؛

چگونه ادمین اصلی کانال تلگرام را تغییر دهیم؟ +آموزش تصویری

انشالله این آموزش توانسته باشد به کسانی که نیازمند تغییر ادمین کانال تلگرامی خود را دارند کمک کرده باشد.
inol_ بازدید : 425 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

سلام دوستای گلم خدمتتون عرض کم که گوگل پلاس یک فرصت خوب برای بالا بردن محبوبیت سایت توی گوگل و ایندس سریع مطالب توی گوگله که این امار بازدید شمارو بالا میبره و سایتتون بازدیدش خوب میشه پس میتونید با تبادل گوگل پلاس با سایز وب ها محبوبیت خودتون رو بالا ببرید برا این کار هم ما روشش رو بهتون میگیم

به ادامه مطلب مراجعه کنید

inol_ بازدید : 486 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

دوستان سلام،به درخواست برخی از شما عزیزان این بار قراره که آموزش هک پسورد آی دی افراد در برنامه های لاین و واتس اپ رو بهتون یاد بدم.بر خلاف اون چیزی که همه فک میکنن هک اینجور برنامه ها کار خیلی آسونیه،حتی از آب خوردن هم آسونتره!


هک لاین:برای هک پسورد افراد در برنامه ی لاین ما از نرم افزاری نایاب به اسم Line MC hacker استفاده میکنیم که خودم به سختی گیرش آوردم.پس از اینکه نرم افزار Line MC hacker رو دانلود و نصب کردید واردش بشید و سپس برنامه به صورت اتوماتیک میگرده و تمام دوستان (friends) شما که توی لاین هستند رو پیدا میکنه و آی دی و مشخصات هر کدوم رو نمایش میده،بعد از اینکه کار جستوجوی نرم افزار تموم شد روی هر کدوم از افرادی که می خوایید هکش کنید کلیک کنید تا وارد صفحه ی بعد بشید.در صفحه ی بعد آی دی فردی که انتخابش کردید نوشته شده و زیر اون سه تا گذینه موجود هست،گذینه ی Password رو انتخاب کنید تا برنامه شروع کنه به کرک پسورد طرف و بعد از حدود 2-3 دقیقه پسورد رو پیدا میکنه و به شما نمایش میده.

 

هک واتس اپ:برای هک پسورد واتس اپ از برنامه ی whats haack استفاده میکنیم که طریقه ی استفاده اش دقیقاً مثل برنامه ی Line MC hacker هست که در بالا توضیح دادم،تنها تفاوتش اینه که پس از کلیک روی آی دی فرد مورد نظر مستقیماً شروع میکنه به پیدا کردن پسوردش و دیگه به صفحه ی بعدی هدایت نمیشید.

 امیدوارم که همگی از این آموزش لذت برده باشید و ازش برای اهداف غلط استفاده نکنید.

inol_ بازدید : 634 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

حتما در خیلی از سایت ها نرم افزارهایی از قبیل Member adder for Telegram رو دیدید که با قیمت های مختلف و بالا در قالب پکیج افزایش ممبر کانال تلگرام در حال فروش هستند حال امروز در سایت ترفندی میتوانید این برنامه را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید

 

حتما میپرسید واقعا میشه با این برنامه ممبرهای کانالم رو افزایش بدم؟

خیر,تمام نرم افزارهای از این قبیل فیک و قلابی هستند و به هیچ عنوان واقعی نیستند

اگه واقعی نیستند چرا در سایت ها بفروش میرسند؟

این سوال رو باید از همون صاحب سایت ها پرسید که چرا نرم افزاری که کار نمیکنه رو با قیمت بالا میفروشند!هیچکدام از این قبیل سایت ها فیلمی برای تایید صحت این نرم افزار در سایتشون قرار نداند و اگر قرار دادند کلا دروغ هستند! و از روش های قرار دادن کانال های دیگران به نام خودشان و…. برای فریب دادن مشتری استفاده کرده اند.

inol_ بازدید : 407 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام وجود دارد. ما می‌خواهیم در این مقاله به 20 نکته اساسی در این رابطه بپردازیم که با رعایت آنها می توانید رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید.

20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام

inol_ بازدید : 478 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

روت موبایل سامسونگ Galaxy Star Plus GT-S7262 بدون مشکل سفید صفحه آپدیت. روت 100%


کاملا تست شده و بدون مشکل :)


برای دانلود فایل روت به همراه توضیحات در یک فایل فشرده، در ادامه مطلب 

 

inol_ بازدید : 905 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه فارسی MT Manager Vbeta15.08.15 برای سیستم عامل اندروید

MT Manager اندروید (منگ تانگ در جاوا) یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل می‌باشد که با ویژگی‌های بی‌نظیر خود به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای اندروید تبدیل شده است.
یکی از این ویژگی‌های این برنامه کاربردی [علاوه بر فایل منیجر بودنش] امکان ویرایش فایل‌های APK می‌باشد‌. این ویرایشگر اندروید ترکیبی از دو نرم‌افزار Dalvik Bytecode Editor و ApkEditor است که با ارتقا بخشیدن این دو برنامه به یکی از ویرایشگرهای قدرتمند اندروید تبدیل شده است.

برای دیدن توضیحات بیشتر، تصاویری از محیط برنامه و دانلود نرم‌افزار به ادامه‌ی مطلب بروید...



برخی از امکانات و ویژگی‌های MT Manager:

● قابلیت انجام دسته‌ای عملیات (حذف، کپی، انتقال و تغییر نام دسته‌ای)
● انتخاب چند فایل
● نمایشگر تصویر داخلی
● پخش کننده موسیقی داخلی
● مقایسه دو متن
● ویرایش فایل‌های متنی
● ساین کردن APK
● کلون کردن APK (برای نصب دو نسخه از یک نرم‌افزار روی موبایل)
● بهینه سازی APK
● ایجاد یک نسخه‌ی پشتیبان بعد از ویرایش هر فایل (bak.)
● ویرایشگر RGB
● ویرایش XML
● ویرایش DEX
● ویرایش ARSC
● حالت ترجمه در ویرایش APK
● مترجم گوگل و بایدو برای ترجمه APK و پشتیبانی از ترجمه به فارسی
● نمایش/ویرایش/حذف/اضافه کردنِ Class, Method, Field در ویرایش APK
● تغییر مجوز
● روت اکسپلورر (در صورت روت بودن موبایلتان و دادن اجازه دسترسی به روت توسط شما)
● نمایش آرشیو و استخراج RAR
● فشرده سازی، استخراج و نمایش آرشیو ZIP
● پیش نمایش فونت (ttf.)
● اجرای اسکریپت
توجه: برای استفاده از این برنامه کاربردی روت بودن موبایلتان الزامی نیست اما همانطور که گفته شد برای عملکرد کامل (تبدیل شدن به روت اکسپلورر) نیازمند به روت می‌باشد.

تغییرات نسخه جدید:
• رفع مشکل باز نشدن بعضی از فایلهای ARSC
• رفع مشکلات ویرایشگر متن
• حل بسیاری از مشکلات کمبود حافظه (بخصوص در اندروید 4 و بالاتر)
• نسل دوم قوی‌تری از MT در حال توسعه است، نسخه فعلی دارای مشکل در باز کردن فایل RAR به طور موقت می‌باشد که به مرور زمان برطرف می‌گردد.


تذکر مهم: این نرم‌افزار برای اولین بار و به صورت اختصاصی از این سایت به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده و هرگونه کپی برداری از آن تنها با ذکر لینک فعال منبع (لینکی که با کلیک بر روی آن به این مطلب منتقل شوند) مجاز است.

 

inol_ بازدید : 667 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 کد های مخفی برای گوشی های اندرویدی

 

در این قسمت از سایتمون تعدادی از کد های مخفی و کاربردی موبایل های  اندرویدی را گرد آوری کرده ایم تا دارندگان این گوشی ها بتوانند به راحتی  از این کد های مخفی در گوشی خود استفاده کنند.

 

*#*#4636#*#*
با تایپ این کد در گوشی اندرویدی خود، می توانید اطلاعات تلفن، اطلاعات باطری، تاریخچه کارکرد باطری و وضعیت کاربری آن را ببینید.

*#*#7780#*#*
با این کد گوشی شما factory data reset می شود، یعنی اینکه موبایل به تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی گردد و این اطلاعات از درون آن حذف می شوند: اکانت های گوگل که روی موبایل تعریف شده یا با آن در ارتباط باشند تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن ها و سیستم اپلیکیشن های دانلود شده اما این دستور کاری به برنامه های سیستمی، اپلیکیشن ها و همچنین اطلاعات کارت حافظه ندارد.

*2767*3855#
این دستور یک خرابکار تمام عیار است. گوشی شما را به تنظیمات کارخانه ای بر می گرداند، اما سر راه همه چیز را از فایل و فولدر گرفته تا اطلاعات و تنظیمات حافظه داخلی تلفن، پاک می کند و سپس فریم ویر (firmware) گوشی را از دوباره نصب می کند. پس در استفاده از این کد نهایت دقت را به کار ببرید و مراقب باشید.

*#*#34971539#*#*
این کد اطلاعاتی درباره دوربین گوشی را به شما نشان داده و گزینه های زیر را هم در اختیارتان می گذارد: آپدیت فریم ویر دوربین در ایمیج (هیچ گاه این گزینه را امتحان نکنید) آپدیت فریم ویر دوربین روی کارت حافظه SD نمایش ورژن فریم ور دوربین شمارش تعداد آپدیت فریم ور

*#*#7594#*#*
این دستور، عملکرد دکمه قطع مکالمه/پاور (End Call/Power) را تغییر می دهد. شما می توانید شیوه عملکرد این کلید به خصوص را خودتان تنظیم کنید.

*#*#273283*255*663282*#*#*
این کد به شما امکان پشتیبان گیری از فایل های چند رسانه ای همچون عکسها، فیلم ها، آهنگ ها و یادداشت های صوتی را می دهد.

*#*#197328640#*#*
با تایپ این عبارت به مود سرویس گوشی وارد می شوید. در آنجا می توانید تست های مختلفی را انجام داده و یا تنظیمات گوشی را تغییر دهید.


کدهای تست سخت افزاری (وای فای، بلوتوپ، جی پی اس)

تست کارت شبکه بیسیم موبایل
*#*#232339#*#*
*#*#526#*#*
*#*#528#*#*

تست GPS
*#*#1472365#*#*
*#*#1575#*#*

تست بلوتوث
*#*#232331#*#*

این کد آدرس دستگاه بلوتوث را نمایش می دهد
*#*#232337#*#

برای ورود به بخش سرویس کنترل و تظارت Gtalk از این کد استفاده کنید
*#*#8255#*#*

کدهای مخفی برای دستیابی به اطلاعات فریم ور (میان افزار) :

*#*#4986*2650468#*#*
PDA, Phone, H/W, RFCallDate

*#*#1234#*#* – PDA and Phone

*#*#1111#*#* – FTA SW Version

*#*#2222#*#* – FTA HW Version

*#*#44336#*#*
PDA, Phone, CSC, Build Time, Changelist number


کدهای مخفی برای تست های مختلف کارخانه ای

تست سیگنال
*#*#0283#*#*

تست ال سی دی
*#*#0*#*#*

ورژن صفحه لمسی
*#*#2663#*#*

تست ویبره و نور صفحه کلید
*#*#0842#*#*

تست صفحه لمسی
*#*#2664#*#*

تست سنسور مجاورت
*#*#0588#*#*

نمایش ورژن رم
*#*#3264#*#*

تست صدای زنگ
*#*#0673#*#* *#*#0289#*#*
 

inol_ بازدید : 439 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (1)

mat.gif    rev.gif    hlp.gif      goss.gif    thk.gif  kass.gif drv.gif  hul.gifwow.gif budo.gifkap.gifgun.gif hook2.giftooth.gif old.gif  pila.gif  fol.gifyar.gif Smileys   Smileys  Smileys   Smiley    Smiley   Smiley  Smiley Smiley   Smiley    Smiley   sm194.gif  170fs799081.gif169.gif   7076.gif  val.gif   www_MyEmoticons_com__fishing.gif  Just_Cuz_06.gif   Laie_7.gif Ghelyon.gif  connie_1.gif acigar.gif  reading.gif  hippie7.gif7165.gifhippie4.gif2lbkos0.gifshrk.gif khosh.gif Laie_13.gifth_running1.gif  999.gif   18.gif   wind14.gif fly2.gif 143fs503525.gif  lam.gifputertired.gif m03110.gif  worship.gif   626gdau.gif     connie_feedbaby.gif    4.gif      Smiley   160.gif4u2ap3b.gifشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه  smiley2108.gif  smiley1700.gifsmiley2105.gif  smiley2102.gif  smiley1850.gifboxing.gif   kap.gif  p8.gif      stp.gif   Laie_10.gif  Laie_24.gif    connie_5.gif girl_feminist_0.gif  viannen_39.gif  JC_clapgirl.gif JC_Hi5.gif     Laie_100.gif     good.gif     JC_wonky.gif         تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد   7165.gif تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد photosmile.gif   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد    rolleye0012.gifشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــازsign0013.gif 126fs4147532.gif  245.gif  13.gif    109.gif   شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   297.gif شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  4bhn7et.gif  شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز      112.gif   bore.gifval.gif girl_witch.gifgirl_hospital.gif  girl_flag_of_truce.gif    www_MyEmoticons_com__fishing.gif   boredom.gif Count_Sheep.gif mornincoffee.gif  connie_16.gifzzz.gif    Smiley  t2211.gif  c0108.gif    Green Smilies  Green Smilies  Green Smilies  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهشکلک های شباهنگShabahangشکلک های شباهنگShabahangtitle=229.gifتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدwow.gif تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد jawsmiley.gif  شکلک های شباهنگShabahang  شکلک های شباهنگShabahang   شکلک های شباهنگShabahang   شکلک های شباهنگShabahang    شکلک های شباهنگShabahang   شکلک های شباهنگShabahang  شکلک های شباهنگShabahang   شکلک های شباهنگShabahang declare.gif     شکلک های شباهنگShabahang  stop.gif  شکلک های شباهنگShabahangpillowfight.gifشکلک های شباهنگShabahang  شکلک های شباهنگShabahang شکلک های شباهنگShabahang    شکلک های شباهنگShabahang    شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه    شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه   money1.gif  شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه  شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه     119.gif    character0114.gif   شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه    interview.gif  شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه    شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه  Laie_23mini.gif   شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه   288.gif    Laie_100.gif  شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه    پـ ـادشـاه   شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه   Party Smiley bathtime.gifتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد   hiker.gif    شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه   

 

smiley  smiley     smiley       http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gif      زبانکده محصل    30903_weathermanf4.gif 580019_stoneage.gif 428219_parssmile_v15.gif304319_pregnsmiley.gif 189219_smilie_baby_085.gif  830219_sneakingsmiley.gif851319_speechless.gif 712919_mullet.gif  64213_persiana_mer30.gif 52613_persiana12.gif 864913_1.gif 422413_vahidrk1.gif treeswing.gif 4299_girl_wink.gif 25529_138fs196054.gif 54739_129fs3705010.gif 43079_29vfnr8_th.gif 72939_viannen_71.gif 24849_viannen_70.gif 61589_rom.gif89929_phil_45.gif 19799_viannen_101.gif 305320_JC_thinking.gif   smilie_girl_009.gif  smilie_girl_029.gif smilie_girl_007.gif smilie_girl_277.gif 021.gif  018.gif smilie_girl_137.gif  smilie_girl_150.gif Vala_19.gifgirl_witch.gif Jaison_1.gif Laie_92B.gif girl_hospital.gifmosking.gif smilie_girl_156.gifsmilie_girl_165.gif smilie_girl_155.gifconnie_rockingbaby.gif fxsug7rwvcr2pk5nr0s.gif chaseupssmiley.gifbicyclesmiley.gif fallsmiley4.gif  connie_girl_cleanglasses.gif girl_prepare_fish.gif Laie_30A.gifsmilie_girl_132.gif smilie_girl_146.gif smilie_girl_105.gif smilie_girl_103.gif smilie_girl_092.gif smilie_girl_100.gif smilie_girl_101.gif  smilie_girl_128.gif  smilie_girl_024.gif smilie_girl_032.gif  smilie_girl_154.gifsmilie_girl_165.gif    smilie_girl_155.gif77939_viannen_32.gif  34479_qc10lguqjecojqck.gif 81519_phil_31.gif  76989_146fs972424-001.gif   23959_129fs3707625.gif   77609_126fs4083858.gif   54829_rolleye0017.gif

d_martini.gif  Smiley SmileySmiley Smiley 63419_shehumper.gif  Smiley   Smiley  viannen_115.gifSmiley   vishenka_27.gif   Smiley     JC_cupidgirl.gif d_roller.gif   l_hug.gif      Smiley Smiley   Smiley pinkglassesf.gif  kiss.gif  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com   شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  شکلک های شباهنگShabahang شکلک های شباهنگShabahang  شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه smiley  smiley   زبانکده محصل زبانکده محصل زبانکده محصل زبانکده محصل 

inol_ بازدید : 643 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

شما نیز تاکنون با سیم کارت های سومین اپراتور کشور به نوعی سر و کار داشته اید. سیم کارت های ایرانسل به دلیل نوآوری های متعدد و تبلیغات گسترده و به ویژه قیمت پایین توانسته است حضور موفقی را در عرصه مخابراتی کشور داشته باشد و با استقبال گسترده مردم روبرو شده است. چرا که دیگر شما تنها با 15 هزار تومان یک خط خواهید داشت! به همین دلیل ابتکارات و ویژگی های منحصر به فرد این سیم کارت ها ، مشکلات و نقص هایی که ایرانسل به همراه دارد نیز به نوعی مخفی شده است. علاوه بر توانمندی هایی همانند GPRS و MMS ، ایرانسل قابلیتهای دیگری هم دارد که بسیاری از افراد از آنها بی خبرند. یکی از قابلیتهای فوق العاده ایرانسل که به تازگی ایجاد شده است ، SMS Chat Zone نام دارد. ابزاری که شاید همینک با معرفی آن شما را به خرید یک سیم کارت ایرانسل وسوسه کند! SMS Chat Zone ابزاری است کاملأ رایگان و مجانی که به وسیله آن میتوانید یک ابزار چت کامل را از طریق SMS Chat روی گوشی خود داشته باشید. توسط SMS Chat Zone شما میتوانید با دوستان خود که ایرانسل دارند چت کنید ، دوستان جدیدی را جستجو و پیدا کنید ، از اتاق های چت استفاده کنید و در کل یک محیط چت کامل را روی گوشی خود داشته باشید. همچنین توسط SMS Chat Zone ، شما میتوانید پیام ها و آفلاین های دریافتی در یاهو مسنجر را هم به صورت SMS روی گوشی خود دریافت کنید که خود این موضوع نیز بسیار جالب است! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه کامل استفاده از SMS Chat Zone به طور کامل بپردازیم.

فعال سازی
برای فعال سازی ابتدا باید پیام کوتاهی با متن Go برای شماره 8383 ارسال نمایید.
سپس پیام کوتاهی با متن زیر به عنوان خوشامد گویی دریافت می نمایید :

-Welcome To ChatZone!REPLY with
!FF to make-a-friend
!CC to enter chat rooms

بقیه در ادامه مطلب حتما بخونید خیلی جالب

inol_ بازدید : 380 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

راهنمای کامل خرید تبلت‌های اندرویدیسرانجام موج تبلت‌ها به ایران رسید و تقاضا برای این محصولات افزایش پیدا کرده است. بازار نیز آماده پاسخگویی به این نیاز است و تنوع تبلت‌های موجود در بازار نشان می‌دهد انتخاب‌های مختلفی برای کاربران وجود دارد.

در این مطلب نکاتی ساده ولی کلیدی را برای انتخاب صحیح یک تبلت مطرح می‌کنیم تا با استفاده از آن بتوانید دامنه انتخاب‌های موجود را به نیاز خود نزدیک‌تر کنید.

اگر از محصولات اپل صرف نظر کنیم، رقابت تبلت‌ها بر اساس دو سیستم عامل اندروید و ویندوز در جریان است. محصولات مبتنی بر ویندوز دارای قیمت بالایی هستند و در حال حاضر ارزان‌ترین آنها بالای ۲ میلیون تومان است.
در مقابل تبلت‌های اندرویدی دارای قیمت منطقی‌تری هستند و حتی با بودجه زیر ۵۰۰ هزار تومان نیز می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد. 

اندازه 
تبلت‌های اندرویدی دارای اندازه‌هایی بین ۵ تا ۱۱ اینچ هستند اما دو سایز ۷ و ۱۰ اینچ طرفداران بیشتری دارند. تبلت‌های هفت اینچی به علت اندازه کوچک‌، دارای قدرت حمل بالایی هستند و غالبا برای کار با اینترنت و اسناد متنی استفاده می‌شوند. این تبلت‌ها با توجه به مشخصات فنی خود توانایی بازی و پخش فیلم را هم دارند و اگر اندازه صفحه نمایش یک عامل محدودکننده نباشد تفاوتی بین آنها و سایر تبلت‌ها از نظر کارایی نیست.

ادامه مطلب را بخوانید ...

inol_ بازدید : 480 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)
این آموزش بین سیم کات های همراه اول شارژ انتقال دهید.

ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به۸۹۱۰بفرسید که برای شما رمز بفرسد؛ وسپس طبق دستورالعمل زیر عمل می کنیم

#شماره موبایل مورد نظر*مبلغ شارژ*رمز*۱۳۲*

درهرروز می توانید حداقل۱۰۰۰تومان وحداکتر۱۰۰۰۰می توانید شارژ بفرسید هنگامی که شارژ می فرسید حداقل باید برای خودشما۵۰۰تومان شارژ باقی بماند برای کسب اطلاعات بیشتر به WWW.MCI.IR مراجعه کنید درضمن در سیم کارت های جدید جواب نمیده

۱- از خط خودتون شماره ۴۴۴۸ رو شماره گیری کنید.

۲- شماره فرده دریافت کننده را وارد کنید و در انتها کلید مربع را فشار دهید.

۳- حالا میگه شماره رمز ۸ رقمی خود را وارد کرده و در انتها کلید مربع را فشار دهید.
منظور از رمز ۸ رقمی PUK 2 است.

۴- مبلغ مورد نظر را جهت انتقال وارد کرده و در پایان کلید مربع را فشار دهید.

تمام شد انتقال پیدا کرد

شما میتوانید با شماره گیری ۴۴۴۳ رمز puk2 را تغیر دهید.

با شماره گیر ۴۴۴ میتوانید به کل منو دسترسی پیدا کنید
تماس کاملا رایگان است.

 

inol_ بازدید : 640 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

اوضاع خيلي خوبه
پسر دايم 27 سالش بود 6 سال بود نامزد بود يكي رو ميخواست
بهش كار ندادن باباي دختره داد به يه نفر ديگه پسر دايم خودشو كشت
پدر بزرگم سالي 2بار مكه ميره ولي يه بار نيومد دست نوه اش رو بگيره.
داداشي اوضاع خيلي عاليه

دختره با نامزدش تا دم دانشگاه ميره داخل دانشگاه با n نفر
ديگه هم هست


http://img4up.com/up2/44535105239162704784.jpg
داداش جونم اوضاع حرف نداره
چند نفري 3000ميليارد تومن اختلاس كردن ككشونم نگزيد
داداش اوضاع يك يكه
مدير عامل باشگاه به بازكناشون هواپيما ميخواد بده
داداش اوضاع از اين بهتر نميشه
پسراي سرزمينت ابروهاشونو برميدارن مثل دخترا


http://img4up.com/up2/63180152308817445854.jpg
داداش اوضاع خيلي قشنگه

مردم همديگرو فوش مادر ميبندن
داداش اين مرد با سنش به خاطر اينكه پيش زن و بچه اش
شرمنده نشه شبا هم كار ميكنه

http://img4up.com/up2/31915902024950018364.jpg
داداش عكس امام (ره) كه به شما روحيه ميداد تو فتنه 88 اينجا پاره ميكردنش..



داداش شما  رشادت كردين ولي جومونگ شد سنبل رشادت.....


http://img4up.com/up2/94482167739268831167.jpg
داداش قويترين مرد جهان رو يه نوجوان 17 ساله كشت..


http://img4up.com/up2/33693788050931750655.jpg
داداش يه
مـــــــادر چندتا بچه رو نگه ميداره آخ نميگه
اما چندتا بچه يه
مـــــــادر رو نگه نميدارن..

http://img4up.com/up2/26718689096255458551.jpg
داداش
دختر سرزمينت تو سن كم داره كار ميكنه كه شما به خاطر
آسايش اينا از خودتون گذشتين

http://img4up.com/up2/38681046721518107727.jpg
داداش سالي چند تا از اين حادثه ها داريم...


http://img4up.com/up2/52353618507020363363.jpg
يه مرد زن و بچه اش رو تو اسيد سوزوند
چشماي جفتشون از كاسه دراومد.


http://img4up.com/up2/26499233740209893856.jpg
داداش تو مصرف مواد مخدر اول شديم...

http://img4up.com/up2/86251666671717231798.jpg
داداش آذربايجان خيلي سرده ....



داداش اين كوچولو  تو جوب هاي كشورت پيدا شد ببين چه اوضاع خوبه

http://img4up.com/up2/71080095840689196531.jpg
داداش اين بچه تو سرما خوابش برد ميبيني شهر چقدر ساكته؟؟؟
هيچكي توجه نميكنه....

http://img4up.com/up2/42007348332297164448.jpg

داداش اوضاع خيلي بهتر از ايناست به قول اون خواننده
...<<همه چي آرومه من چقدر خوشبختم>>...

داداش به خدا ميگي من ديگه خسته شدم
بگو بياد منو ببره از همه دلم گرفته از همه...

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 557
  • بازدید ماه : 557
  • بازدید سال : 76,204
  • بازدید کلی : 1,838,057
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم