loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 634 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

حتما در خیلی از سایت ها نرم افزارهایی از قبیل Member adder for Telegram رو دیدید که با قیمت های مختلف و بالا در قالب پکیج افزایش ممبر کانال تلگرام در حال فروش هستند حال امروز در سایت ترفندی میتوانید این برنامه را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید

 

حتما میپرسید واقعا میشه با این برنامه ممبرهای کانالم رو افزایش بدم؟

خیر,تمام نرم افزارهای از این قبیل فیک و قلابی هستند و به هیچ عنوان واقعی نیستند

اگه واقعی نیستند چرا در سایت ها بفروش میرسند؟

این سوال رو باید از همون صاحب سایت ها پرسید که چرا نرم افزاری که کار نمیکنه رو با قیمت بالا میفروشند!هیچکدام از این قبیل سایت ها فیلمی برای تایید صحت این نرم افزار در سایتشون قرار نداند و اگر قرار دادند کلا دروغ هستند! و از روش های قرار دادن کانال های دیگران به نام خودشان و…. برای فریب دادن مشتری استفاده کرده اند.

inol_ بازدید : 407 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام وجود دارد. ما می‌خواهیم در این مقاله به 20 نکته اساسی در این رابطه بپردازیم که با رعایت آنها می توانید رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید.

20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام

inol_ بازدید : 478 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

روت موبایل سامسونگ Galaxy Star Plus GT-S7262 بدون مشکل سفید صفحه آپدیت. روت 100%


کاملا تست شده و بدون مشکل :)


برای دانلود فایل روت به همراه توضیحات در یک فایل فشرده، در ادامه مطلب 

 

inol_ بازدید : 905 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه فارسی MT Manager Vbeta15.08.15 برای سیستم عامل اندروید

MT Manager اندروید (منگ تانگ در جاوا) یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل می‌باشد که با ویژگی‌های بی‌نظیر خود به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای اندروید تبدیل شده است.
یکی از این ویژگی‌های این برنامه کاربردی [علاوه بر فایل منیجر بودنش] امکان ویرایش فایل‌های APK می‌باشد‌. این ویرایشگر اندروید ترکیبی از دو نرم‌افزار Dalvik Bytecode Editor و ApkEditor است که با ارتقا بخشیدن این دو برنامه به یکی از ویرایشگرهای قدرتمند اندروید تبدیل شده است.

برای دیدن توضیحات بیشتر، تصاویری از محیط برنامه و دانلود نرم‌افزار به ادامه‌ی مطلب بروید...



برخی از امکانات و ویژگی‌های MT Manager:

● قابلیت انجام دسته‌ای عملیات (حذف، کپی، انتقال و تغییر نام دسته‌ای)
● انتخاب چند فایل
● نمایشگر تصویر داخلی
● پخش کننده موسیقی داخلی
● مقایسه دو متن
● ویرایش فایل‌های متنی
● ساین کردن APK
● کلون کردن APK (برای نصب دو نسخه از یک نرم‌افزار روی موبایل)
● بهینه سازی APK
● ایجاد یک نسخه‌ی پشتیبان بعد از ویرایش هر فایل (bak.)
● ویرایشگر RGB
● ویرایش XML
● ویرایش DEX
● ویرایش ARSC
● حالت ترجمه در ویرایش APK
● مترجم گوگل و بایدو برای ترجمه APK و پشتیبانی از ترجمه به فارسی
● نمایش/ویرایش/حذف/اضافه کردنِ Class, Method, Field در ویرایش APK
● تغییر مجوز
● روت اکسپلورر (در صورت روت بودن موبایلتان و دادن اجازه دسترسی به روت توسط شما)
● نمایش آرشیو و استخراج RAR
● فشرده سازی، استخراج و نمایش آرشیو ZIP
● پیش نمایش فونت (ttf.)
● اجرای اسکریپت
توجه: برای استفاده از این برنامه کاربردی روت بودن موبایلتان الزامی نیست اما همانطور که گفته شد برای عملکرد کامل (تبدیل شدن به روت اکسپلورر) نیازمند به روت می‌باشد.

تغییرات نسخه جدید:
• رفع مشکل باز نشدن بعضی از فایلهای ARSC
• رفع مشکلات ویرایشگر متن
• حل بسیاری از مشکلات کمبود حافظه (بخصوص در اندروید 4 و بالاتر)
• نسل دوم قوی‌تری از MT در حال توسعه است، نسخه فعلی دارای مشکل در باز کردن فایل RAR به طور موقت می‌باشد که به مرور زمان برطرف می‌گردد.


تذکر مهم: این نرم‌افزار برای اولین بار و به صورت اختصاصی از این سایت به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده و هرگونه کپی برداری از آن تنها با ذکر لینک فعال منبع (لینکی که با کلیک بر روی آن به این مطلب منتقل شوند) مجاز است.

 

amir بازدید : 586 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

دو تا از تبلت هایی که این روزها کاربران حسابی برای انتخاب بین آن ها گیج شده اند دو موردی است که امروز می خواهیم در مورد آن ها مقایسه ای انجام دهیم تا بتوانید هر طور که شده بهترین موردی که به کارتان می آید انتخاب کنید. بدین صورت شروع به مقایسه این دو تبلت مشهور می کنیم. کمی دقت کنید:

7ganj (4)

تفاوت اندازه های تبلت ها

یکی از مهمترین چیزهایی که شاید در وهله اول می خواهید در انتخابتان دخیل باشد چیزی جز اندازه تبلت ها نیست! پس ما هم اول از همه به این می پردازیم:

7ganj (5)

می توان گفت Surface Pro 3 از هر نظر از گلکسی تب ۱۰ بزرگتر است. به عنوان مثال این تبلت به میزان ۱۴ درصد بلند تر ، و ۱۸ درصد پهن تر و در انتها ۳۸ درصد ضخیم تر از تبلت گلکسی در این بررسی است! اگر شما بخواهید تبلت تان را به حالت لپ تاپ تغییر دهید و از کیبرد های بلوتوثی استفاده کنید Surface Pro 3 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اما از نظر باریک بودن، گلکسی تب یکی از بهترین گزینه هاست چرا که مهمترین ویژگی ظاهری آن اندازه و ضخانت ۶٫۶ میلی متری آن است.

وزن

در دست گرفتن تبلت ها نیاز به خوش دست بودن این سیستم ها دارد و از طرفی، یکی از مشخصه های خوش دست بودن وزن آن است.

7ganj (6)

تبلت گلکسی حدود ۴۲ درصد سبک تر از Surface Pro 3 است و این باعث شده که خیلی ها این گزینه را انتخاب کنند. اما می توان از وزن Surface Pro 3 بخاطر خاصیت گسترده آن برای اجرای برنامه ها در حد دسکتاپ چشم پوشی کرد.

 

ساختار

 

7ganj (7)

جنس تبلت ها یکی از آیتم هایی است که شما می توانید روی آن برای استحکام و ضمانت سالم بودن، در نظر بگیرید. اما تبلت گلکسی اینبار از جنس پلاستیک فشرده است و تبلت مایکروسافت هم از نمونه منیزیم می باشد که قیمتش بخاطر همین جنس بدنه تا حدودی بیشتر شده است.

کیبرد

7ganj (8)

هر دو تبلت از کیبرد های جداشدنی یا اصطلاحا detachable keyboard استفاده می کنند اما سامسونگ سعی دارد این قابلیت را برای بازی ها بیشتر تقویت کند. پس شما می توانید از این گزینه برای بررسی چشم پوشی کنید چون هر دو از یک مدل کیبرد استفاده می کنند.

رنگ بندی

7ganj (9)

برای اینکه رنگ های دلخواه خود را انتخاب کنید لاجرم باید برای سامسونگ از بین رنگ های سفید  وبرنزی یکی را انتخاب کنید و از تبلت مایکروسافت هم فقط یک رنگ نقره ای در اختیار شماست!

inol_ بازدید : 639 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

قبل از اینکه بخوام کلاً بحث رو شروع کنم، اول باید این نکته رو یادآور بشم که هک کردن
نیاز به تجربه، تفکر،تلاش و هوش بسیار زیادی داره و من هم اگه میخوام
آموزش هک مودم ای دی اس ال رو به شما آموزش بدم، هیچگونه ادعایی در مورد
هکر بودن و ... ندارم؛ از این به بعد هم سعی میکنم همینطور که مطالب
جدیدتری در مورد هک کردن یاد میگیرم بصورت تدریجی روی وبلاگ قرار بدم،
البته اگه شما عزیزان هم یاری کنید و استقبال کنید در مورد آموزش های بعدی
هک، تمام سعی خودمو میکنم ...








































خوب، باز هم قبل از شروع آموزش یادآور میشم که من یه هکر حرفه ای نیستم که بتونم بدون هیچ مشکلی مبحث رو ارائه بدم و تقاضا دارم اگه جایی از مطلب مشکل داره حتما اساتید راهنمایی کنند...

مطلب خیلی ساده و گویا هست حتما همشو بخونید ...

inol_ بازدید : 553 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

در این آموزش شما یاد میگیرید که چجوری یه چت روم بسیار زیبا و با امنیت طراحی کنید.

این آموزش کاملا تصویری (عکس) + نوشته می باشد

 

 

۱- ابتدا اسکریپتی رو  دانلود کنید و اماده نصب 

۲-بعد از دانلود فایل زیپ را داخل هاست خود آپلود کنید.

۳- یک دیتابیس بسازید.

اموزش ساخت دیتابیس:(داخل هاست خود وارد MySQL Databases شوید مانند تصویر زیر)

ditabise1 آموزش کامل و تصویری نصب ات چت

inol_ بازدید : 665 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)



این روش ها در ویندوز XP بسیار ساده بود و در نسخه هاى بعدى سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز سون رفته رفته پیچیده تر شد. به جرات مى توان گفت رمز ویندوز ۷ را هر کاربرى نمى تواند بسادگى دور بزند. در هر حال این نسخه از ویندوز نیز روش هاى مخصوص به خودش را دارد که در بسیارى از موارد با بوت کردن
رایانه از روى یک س ىدى راه انداز براحتى مى توانید رمز عبور ویندوز را دور بزنید یا یک کاربرى جدید با رمز دلخواهتان در آن ایجاد کرده و با آن نام کاربرى وارد ویندوز شوید. این هفته نیز قصد داریم روش جدیدى را براى عبور از رمز عبور ویندوز ۷ به شما آموزش دهم که نه تنها نیاز به CD راه انداز براى بوت کردن رایانه از داس ندارد، بلکه در همان صفحه ورود به سیستم عامل و با وجود یک حفره امنیتى که در این نسخه از ویندوز وجود دارد، مى توانید عملیات ورود و حتى ایجاد کاربر جدید در ویندوز را انجام دهید. در این روش شما مى توانید بدون ورود به سیستم عامل با اجراى نرم افزار  Command Prompt رمز عبور کاربر فعلى ویندوز را تغییر دهید یا یک کاربر جدید در آن بسازید و عملیات ورود را به کمک آن انجام دهید.
همچنین امکان مشاهده فایل هاى ذخیره شده در رایانه و کپى بردارى از روى آنها روى حافظه هاى جانبى فلش نیز در این روش امکان پذیر است.

۱- پیش از هر چیز باید براى یک بار هم که شده در حالتى که کاربر مدیر سیستم وارد ویندوز شده است، به رایانه موردنظرتان دسترسى داشته باشید تا در پشتى براى ورود در زمان دلخواه را در آن رایانه باز کنید! براى انجام این کار باید پس از کلیک روى گزینه start ، کادر جستجو عبارت cmd را تایپ و پس از نمایش نتیجه روى آیکون آن کلیک کرده و با انتخاب گزینه Run as administrator آن را اجرا کنید.

۲- فرمان زیر را در خط فرمان وارد کرده و در نهایت کلید اینتر را فشار دهید:

REG ADD “HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\sethc.exe” /v Debugger /t REG_SZ /d “C:\windows\system32\cmd.exe”

3 – در صورتى که پیغام:

The operation completed successfully”

را مشاهده کنید نشان دهنده آن است که فرمان را درست وارد کرده اید و عملیات با موفقیت انجام شده است؛ در غیر این صورت توجه کنید که یا کاربر فعلى ویندوز، دسترسى مدیریتى ندارد یا این که نرم افزار cmd را با سطح دسترسى مدیر سیستم اجرا نکرده اید.

۴- از این پس هر زمان که بخواهید وارد ویندوز شوید مى توانید در صفحه ورودى ویندوز که رمزعبور را از کاربر درخواست مى کند، کلید هاى ترکیبى Alt+Shift+PrintScreen را فشار دهید. با فشار همزمان این کلیدها ابزار CMD اجرا شده و مى توانید با استفاده از دستورهاى مختلف بدون نیاز به ورود به سیستم عامل به اعمال تغییرات در ویندوز بپردازید.

به عنوان مثال در این مرحله مى توانید با وارد کردن فرمان explorer منوى استارت و نوار وظیفه ویندوز را مشاهده کنید. همچنین با استفاده از دستور  dir مى توانید فهرست فایل هاى ذخیره شده در درایوهاى مختلف را مشاهده و نسبت به کپى یا انتقال آنها به حافظه هاى دیگر اقدام کنید.

دستورهاى زیر نیز به ترتیب براى تغییر رمزعبور کاربر موجود در ویندوز بدون دانستن رمزعبور فعلى آن و ایجاد یک کاربرى جدید با رمزعبور دلخواه کاربرد دارد:

net user user_name new_password net user user_name password /add

توجه: به جاى عبارت user_name باید با user_name توجه: به جاى عبارت

نام کاربرى فعلى ( هنگام تغییر رمز عبور ) یا نام کاربرى دلخواه شما ( هنگام ایجاد کاربر جدید ) نوشته شود. همچنین عبارت new_password و password نیز نشا ندهنده رمزعبور شما در هر یک از این دو حالت است.

درراببندید: چنانچه قصد دارید همه چیز را به روز اول بازگردانید یا شک دارید که این در پشتى روى ویندوز شما هم باز باشد و قصد دارید آن را ببندید، مى توانید در مرحله ۲ عبارت زیر را در خط فرمان وارد کنید:

REG DELETE “HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\sethc.exe

inol_ بازدید : 489 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (1)
2b3a20bd6eba3f2d96446e2bb159c230-425
 
روی صحبتم با شماست آقا پسر!
چرا فکر می کنی چون پسری باید همیشه ناز بخری؟ همیشه باید منت کشی کنی؟!
عزیز من! یاد بگیر که دنیا دست توئه!
یاد بگیر که به خاطر یه دختر اون غرور لعنتیت رو زیر پا نذاری!
عاشق کی داری میشی؟! عاشق یکی که هنوز نمیدونه واسه چی تورو دوست داره؟
بخاطر مرد بودنت؟ یا بخاطر برطرف کردن نیازهای خودش؟!
به خاطر این که از مرد؛ نامرد مارک دار میسازه؟
کجا نوشته که باید ظاهرت رو به خاطر حرف یک دختر عوض کنی؟
اونم بر طبق میل اون!
خودت باش!! مرد باش، و افتخار کن که مردی
همین!!

 

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 498
  • بازدید ماه : 498
  • بازدید سال : 76,145
  • بازدید کلی : 1,837,998
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم