loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 1807 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (3)

- اول آدرس ایمیل www نمی گذارند: بسیاری از کاربران در اول آدرس ایمیل www می گذارند که این اشتباه است و باعث می شود ایمیل های ارسالی به مقصد نرسند!

۲- اینترنت آن علامت e آبی رنگ نیست: آیکون e آبی رنگ علامت برنامه Internet Explorer، محصول شرکت Microsoft است. خود اینترنت یک شبکه است که برنامه یا آیکون خاصی ندارد.
Internet Explorer به شما کمک می کند از این شبکه برای دیدن سایت های مختلف استفاده کنید. درست مثل اینکه می توانید برنامه کانال های تلویزیون را با یک تلویزیون Panasonic یا با یک تلویزیون Sony یا با هر مارک دیگری ببینید…

برنامه های دیگری هم وجود دارند که کار آن e آبی را می کنند و حتی خیلی بهتر! مثل Safari، Chrome، Opera یا Firefox که می توانید از آنها استفاده کنید.

۳- چت همان یاهو مسنجر نیست: چت کردن لازم نیست حتمآ با برنامه یاهو مسنجر انجام شود. یاهو یکی از شرکت هایی است که سرویس چت اینترنتی را ارائه می کند. با ICQ، MSN Messenger یا Gtalk و… هم می توانید چت کنید (البته با سایر کاربران همان سرویس).

۴- هر کامپیوتری الزامآ ویندوز نیست: یک کامپیوتر را خاموش فرض کنید! حالا باید یک برنامه روی این کامپیوتر نصب شود تا این کامپیوتر بتواند روشن شود و ما از آن استفاده کنیم. به این برنامه ها می گوییم «سیستم عامل» یا «Operating System» یا OS.

یکی از معروف ترین این برنامه ها «ویندوز» نام دارد که نسخه های مختلفی هم ارائه داده است ، مثل ویندوز ۹۸ یا ویندوز xp یا ویستا. ویندوز محصول شرکت Microsoft است.

حال نکته اینجا است، هیچ اجباری به استفاده از ویندوز نیست و ویندوز تنها انتخاب موجود نیست. بلکه این تصور غلط به خاطر سلطه مایکروسافت بر روی بازار به وجود آمده است. در اصل شرکت های مختلف و مشابهی وجود دارند که در این صنعت با مایکروسافت در رقابت هستند و خودشان «سیستم عامل» تولید می کنند. به عنوان مثال، شرکت Apple سیستم عامل Mac را دارد.

۵- پسوند فایل ها مهم است: اول از همه، اصولا پسوند چیست؟ پسوند آن سه حرف آخر اسم هر فایل است که بسته به تنظیمات سیستم شما ممکن است آن را در کنار نام فایل ها نمایش بدهد یا ندهد.
پسوند به ویندوز و شما می گوید که این چه نوع فایلی است. به عنوان مثال یک فایل متنی که فقط حاوی نوشته است پسوندش txt. است.
عکس های واقعی مثل آنها که با دوربین عکاسی می گیرید عمومآ دارای پسوند jpg هستند.
عکس های کارتونی و کامپیوتری و غیر واقعی هم عمومآ gif یا png هستند.
فایل های فشرده شده عمومآ دارای پسوند zip یا rar هستند که آنها را باید با برنامه های مخصوص مثل Winzip یا WinRAR باز کنید.
فایل های اجرایی مثل فایل های برنامه های یا فایل های Setup بازی ها و… هم عمومآ دارای پسوند exe هستند.
آهنگ ها هم که مطمئنا خودتان می دانید، عمومآ mp3 یا wav هستند.

پسوند فایل ها اطلاعات زیادی به ما می دهند. مثلآ اگر کسی یک فایل به شما داد که پسوند آن exe. بود و گفت این عکس خودم است، دارد دروغ می گوید! احتمالآ به جای عکس ، یک برنامه اجرایی است و شاید یک برنامه مخرب مثل یک ویروس باشد.

۶- دومین، دامین یا دامنه: اسم هر سایت (آدرسی که تایپ می کنید که واردش شوید) دامنه آن سایت است. مثلآ دامنه یاهو yahoo.com است. برای داشتن این نام ها باید نام مورد نظر آزاد باشد و مبلغی را سالیانه پرداخت کنید تا به نام شما ثبت شود.

توجه کنید که مثلآ در مثال یاهو، کل عبارت “Yahoo.com” دامنه است، نه فقط “Yahoo” در نتیجه “Yahoo.net” هم یک دامنه جدا است که می تواند متعلق به فرد دیگری باشد، همچنین “Yahoo.org” و… البته شرکت های بزرگ تمام دامنه های اسم شرکت شان را به نام خودشان با پسوندهای مختلف ثبت می کنند.

۷- هاست یا هاستینگ: هاست، هاستینگ یا Host یعنی فضایی که فایل های یک سایت اینترنتی روی آن قرار می گیرد. هر چیزی که شما روی یک سایت می خوانید باید روی یک کامپیوتر واقعی در یک جایی از دنیا وجود داشته باشد. همین مطلب که الان شما می خوانید روی سرور سایت راهنمای وبلاگ نویسان در کشور کانادا است.

این فضا ها هم توسط شرکت ها فروخته می شوند. در نتیجه اگر می بینید می گویند «هاست ۱۰۰ مگابایتی» یعنی به شما ۱۰۰ مگابایت فضا می دهند که فایل های سایت تان را در آن نگهداری کنید.

۸- چگونه سایت داشته باشیم ! برای داشتن یک سایت اینترنتی شما باید ابتدا یک دامنه ثبت شده و یک فضا را داشته باشید. توسط تنظیماتی دامنه به فضای شما متصل و قابلیت استفاده از آن را دارید ، بطوریکه با وارد کردن آدرس سایت و دامنه خود ، به آن فضا یا هاست در واقع مراجعه می کنید. برای نمایش محتویات سایت خود هم نیاز دارید صفحاتی طراحی شود و روی فضای سایت قرار گیرد یا آپلود شود تا بازدیدکنندگان ، صفحات سایت شما را ببینند.

inol_ بازدید : 602 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
 

 

اگر بعد از فشردن دكمه power، كامپيوتر روشن نشد؟
بررسي كنيد آيا سيم برق متصل است؟ آيا سر ديگر سيم برق متصل شده است؟ سوييچي كه در پشت كامپيوترتان وجود دارد چك كنيد. از اتصال صحيح منبع تغذيه به مادربرد اطمينان حاصل كنيد. كابل برق فلاپي را چك كنيد. اگر هيچ يك از اين كارها نتيجه نداد در مرحله بعد هر چيزي را كه به مادربرد متصل است به غير از كابل برق، سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را جدا كنيد. اگر باز هم سيستم بالا نمي آيد يك يا دو قطعه از سيستم شما معيوب است. در اين مورد به احتمال زياد مادربرد يا منبع تغذيه Case شما اشكال دارد.
 
 
اگر سيستم روشن مي شود ولي بوق نمي زند يا بالا نمي آيد؟
ابتدا همه اتصالات را چك كنيد و دوباره امتحان كنيد. در صورتي كه اين عمل مؤثر نبود، بهترين كار اين است كه مانند بالا همه چيز را به غير از سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را از مادربرد جدا كرده و دوباره امتحان كنيد.
اگر كامپيوتر به خوبي شروع به كار كرد كامپيوتر را خاموش كنيد و هر بار يك قطعه را متصل كرده و سپس كامپيوتر را روشن كنيد تا جايي كه مشكل را پيدا كنيد ولي اگر كامپيوتر اصلا‎‎ً روشن نشد احتمالاً يك يا چند قطعه معيوب داريد(CPU ،RAM، مادربرد و منبع تغذيه).
 
كامپيوتر روشن مي شود و متناوبا‎ً بوق مي زند، بالا مي آيد؟
ببينيد آيا حافظه RAM شما بدرستي نصب شده است اگر لازم است آن را بيرون آوريد و دوباره جا بزنيد.
 
سيستم روشن مي شود يك سري بوقهاي سريع مي زند، بالا نمي آيد؟
ببينيد آيا كارت گرافيك به درستي روي اسلات AGP نشسته است يا خير.اگر مقدار كمي از كارت گرافيك خارج از اسلات AGP باشد سيستم بالا نمي آيد.
چند مشكل ديگر هم وجود دارد كه بوسيله اين بوقها شناسايي مي شود اما دو مورد بالا معمول ترين موارد هستند.
اگر سيستم بالا مي آيد ولي مشكلاتي را مشاهده مي كنيد در اين جا دو مشكل عمده ذكر مي شود. كامپيوتر شما در هنگام نصب سيستم عامل بارها از حركت باز مي ايستد علت آن مي تواند گرماي CPU باشد بخصوص CPU هاي شركت AMD يا CPU هاي قديمي تر شركت INTEL. چك كنيد آيا فن CPUبخوبي عمل مي كند و چك كنيد آيا هيت سينك (قطعه آلومينيومي كه روي CPU نصب شده و معمولاً رنگ سياه دارد) بخوبي نصب شده است و با سطح CPU كاملاً موازي است. مطمئن شويد از هيت سينكي استفاده مي كنيد كه ساخت سازنده CPU شماست. هيت سينك اگر درست نصب شود بيش از آنچه نياز است خنك كاري انجام مي دهد.
 
مشكلات زيادي درسيستم عامل همراه با صفحات آبي كه ظاهر مي شود داريد؟
خطاهايي كه در هنگام كپي كردن فايل هاي Set up بوجود مي آيند بخصوص در ويندوز 2000 و XP، به احتمال زياد نشانه وجود مشكل در حافظه RAM شماست. اين امكان هم وجود دارد كه مشكل از هارد ديسك شما باشد اگر خطاها همراه با صفحات آبي است كه در آنها Page Fault ديده مي شود يقيناً مشكل از حافظه RAM شماست.
منبع:forum.1dar1.com

inol_ بازدید : 625 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (1)

با گذشت زمان روز به روز بر تعداد کاربران ویندوز7 افزوده میشود و در نتیجه نیاز به دانستن و آموزش قسمتهای مختلف این سیستم عامل بیشتر میشود. این بار آموزش کامل این سیستم عامل را به صورت فایل Pdf کتاب الکترونیکی آماده کرده ایم و امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.

ویندوز  ۷ آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند...

نام کتاب: راهنمای ویندوز7
نویسنده: مهندس آرمین ایمانی
تعداد صفحات: 249
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: پارسی

دانلود این کتاب

inol_ بازدید : 529 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  CSS روشی ساده برای نمایش چیدمان و جلوه‌های تصویری (مانند نوع قلم، رنگ و اندازه‌ها) بر صفحه‌های وب اند. الگوهای آبشاری از جنس زبان‌های نشانه‌گذاری، با ساختار متن ساده رایانه هستند و درون هرکدام، دستورهایی آبشار مانند و پی‌درپی، برای چگونگی نمایش هر صفحه وب افزوده می‌شود. به گفته‌ای ساده تر، این دستورها روش نشان داده شدن قلم‌ها و اندازه شان، رنگ‌ها و پس زمینه‌ها، روش چیدمان موزاییک‌های دربرگیرنده داده‌ها (دیواره‌ها)، و بسیاری دیگر از عنصرهای ساختار هر صفحه وب را، درون خود جای می‌دهند. بیشترین استفاده‌ای که از این زبان در حال حاضر می‌شود مشخص کردن سبک صفحهٔ وب HTML و XHTML است ولی آن را می‌توان بر هر نوع مستند XML از جمله SVG و XUL  اعمال کرد. نگهداری و تغییر مشخصات  CSS به عهدهٔ کنسرسیوم وب جهانگستر است.

دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 567 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
توضیحات :  بر روی هر کامپیوتر حداقل یک هارد دیسک وجود دارد. برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامییوتر می بایست بگونه ای  تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی  ذخیره کرد.هارد دیسک در سال ۱۹۵۰ اختراع گردید. هارد دیسک های اولیه شامل دیسک های بزرگ با قطر ۲۰ اینچ ( ۵۰/۸ سانتیمتر) بوده وتنها توان ذخیره سازی چندین مگابایت بیشتر را داشتند. به این نوع دیسک ها در ابتدا ” دیسک ثابت “  می گفتند.


برای دانلود کتاب به ادامه مطلب بروید
inol_ بازدید : 449 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
توضیحات : در این کتاب چندین روش برای بالا بردن سرعت ویندوزXPمعرفی شده است که شما میتوانید با استفاده از آنها این کار را به سادگی انجام دهید. در این کتاب سعی شده راه هایی را معرفی نماییم که سرعت ویندوزxpرا بالاتر ببرد. شما می توانید با خیالی آسوده این مراحل را انجام دهید ، زیرا این نکات قبلا تست شده اند و هیچ مشکلی را پدید نمی آورند. روشهای بسیار متنوع دیگری نیز وجود دارند که به طرق مختلف در این وبلاگ در مورد آنها بحث شده است. با توجه به اینکه ویندوزXPتبدیل به یکی از عمومی ترین ویندوزهای مورد استفاده توسط کاربران مختلف گشته است ، و با توجه به اینکه سیستم های مختلف با قدرتهای متفاوتی از این ویندوز استفاده مینمایند ، بنابراین شما میتوانید با این روشها در واقع ویندوزXPخود را با شرایط سیستم خود مطابقت داده و بهترین نتیجه و استفاده را از آن داشته باشید.
دانلود این کتاب.
inol_ بازدید : 415 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
توضیحات : ویندوز ۷ برای سرعت ساخته و پرداخته شده. تیم سازنده ی ویندوز ۷، توجه ویژه ای به افزایش سرعت این ویندوز، نسبت به سیستم عامل های قبلی کرده. ویندوز ۷ از ویستا خیلی سریعتره؛ اما خیلی از ما حتّی به این مقدار هم قانع نیستیم. آدم های زیادی هستن که هنوزم دارن با رایانه های کهنه شون کار مبکنن و حتّی با جدیدترین XP کار می کنن. اگه نمی تونیم رایانه مون رو، مثل فشنگ تند و تیز کنیم؛ لااقل می تونیم ویندوز ۷مون رو تا حداکثر مقدار ممکن بهینه سازی کنیم و از حداکثر کاراییِ سیستم مون لذّت ببریم. به همین خاطر، این کتاب رو تقدیم میکنم به همه ی شما کسانی که عاشق کارایی فوق العاده هستین.


دانلود این کتاب.
inol_ بازدید : 506 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
توضیحات : این کتاب برگردان کتاب ” The complete Windonws 7 shortcuts ” می باشد.

کلید میانبر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

اهمیت صفحه کلید و امکان استفاده از آن به عنوان رابط دستوری

استقرار کلید ها بر روی صفحه کلید های استاندار

تایپ و ویرایش متن با استفاده از صفحه کلید

استفاده از کلید های میانبر صفحه کلید

چند کلید میانبر مفید در محیط ویندوز

کلیدهای اضافی صفحه کلید

استفاده از کلید های ناوبری

ساخت کلید میانبر، برای اجرای برنامه ها

استفاده از صفحه کلید را آسان کنید

تایپ، بدون استفاده از صفحه کلید

کلکسیون کلید های میانبر

کلیدهای میانبردر پنجره های محاورهای

کلید های میانبر قابل استفاده با کلید ویندوز

کلیدهای میانبر در ویندوز اکسپلورر

سهولت دسترسی به میانبرهای صفحه کلید

کلیدهای میانبر در برنامه نقاشی ویندوز

کلیدهای میانبر در ماشین حساب ویندوز

کلیدهای میانبر در ژورنال ویندوز

کلیدهای میانبر در کمک ویندوز

کلیدهای میانبر در مدیا پلیر

کلید های میانبر مرورگر اینترنت

کلید های میانبر قابل استفاده در مرکز رسانه


دانلود این کتاب.
inol_ بازدید : 818 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

عکستوضیحات : در این کتاب، شما با کارکرد خط فرمان (Command Prompt / Cmd) آشنا خواهید شد. هدف از نوشتن این کتاب آشنایی شما با چگونه به کار بردن دستورات است و بیشتر در مورد جنبه های عمومی دستورات و برنامه Command Prompt پرداخته ایم و کمتر به سراغ معرفی دستورات رفته ایم.



دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 433 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
توضیحات : من سعی دارم طی این مقاله به منظور افزایش سطح دانش خوانندگان در زمینه رجیسترى برای راه بران ویندوز در سطوح متوسط و پیشرفته و بخصوص برنامه نویسان مطالبی را ارایه دهم که کمتر درباره آنها می دانید. البته با توجه به اینکه بیشتر خوانندگان این مقاله باید برنامه نویسان باشند, سمت و سوی عناوین را طوری انتخاب کرده ام که بیشتر مطالب برای برنامه سازان مناسب باشند. این مقاله شامل چند فصل است که هر فصل با یک سوال آغاز شده و در طول مباحث به سوال ابتدای فصل, پاسخ داده می شود. لازمه دریافت کامل مطالب بعضی از قسمت ها آگاهی شما از فصول قبل تر آن عنوان می باشد. پس همه فصل ها را با دقت مطالعه کنید. نیز اشاره هایی شده است. با XP است و در قسمت های لازم به ویندوز های قبل از XP سیستم عامل هدف این مقاله در ۹۰ درصد موارد ویندوز امید مفید بودن این مطالب برای شما …

دانلود این کتاب.
inol_ بازدید : 486 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
عکسشتوضیحات : وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای وبلاگ ها و وب سایتهاست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ ( توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس ) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است.



دانلود این کتاب.
inol_ بازدید : 507 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
توضیحات : پایگاه داده در اصل مجموعه‌ای سازمان یافته از اطلاعات است.این واژه از دانش رایانه سرچشمه می‌گیرد، اما کاربرد وسیع و عمومی نیز دارد، این وسعت به اندازه‌ای است که مرکز اروپایی پایگاه داده (که تعاریف خردمندانه‌ای برای پایگاه داده ایجاد می‌کند) شامل تعاریف غیر الکترونیکی برای پایگاه داده می‌باشد. در این نوشتار به کاربردهای تکنیکی برای این اصطلاح محدود می‌شود. یک تعریف ممکن این است که: پایگاه داده مجموعه‌ای از رکوردهای ذخیره شده در رایانه با یک روش سیستماتیک (اصولی) مثل یک برنامه رایانه‌ای است که می‌تواند به سوالات کاربر پاسخ دهد. برای ذخیره و بازیابی بهتر، هر رکورد معمولاً به صورت مجموعه‌ای از اجزای داده‌ای یا رویدادها سازماندهی می‌گردد. بخش‌های بازیابی شده در هر پرسش به اطلاعاتی تبدیل می‌شود که برای اتخاذ یک تصمیم کاربرد دارد. برنامه رایانه‌ای که برای مدیریت و پرسش و پاسخ بین پایگاه‌های داده‌ای استفاده می‌شود را مدیر سیستم پایگاه داده‌ای یا به اختصار (DBMS) می‌نامیم. خصوصیات و طراحی سیستم‌های پایگاه داده‌ای در علم اطلاعات مطالعه می‌شود.


دانلود این کتاب.
inol_ بازدید : 873 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  در جهان امروز مدیریت اسناد الکترونیکی و ارسال ودریافت اطلاعات الکترونیکی بخش بزرگی از تبلیغات و فعالیت‌های اجرایی را شامل می‌شود. هنوز انتظار می‌رود که استفاده از اطلاعات مبتنی بر کامپیوتر در سطح جهان به طرز قابل توجهی در حال گسترش می‌باشد. یکی از تکنولوژیهایی که موجب افزایش اعتماد گردیده، امضای دیجیتالی می‌باشد. این تکنیک مبتنی بر رمزنگاری باعث به رسمیت شناسی اطلاعات الکترونیکی شده بطوریکه هویت پدیدآورنده سند و جامعیت اطلاعات آن، قابل بازیابی و کنترل میباشد. در اسناد مکتوب، امضا، نشان تایید تعهدات قبول شده در آن سند به شمار مى‌آید. از آن جهت که در تجارت الکترونیکى «مدارک الکترونیکى» داراى جایگاهى همانند اسناد مکتوب هستند، لذا امضا در این مدارک نیز على‌الاصول داراى همان ارزش اثباتى مى‌باشد. در این مقاله، با تکیه بر تجربه کشورهاى پیشرفته و مطالعه در قوانین و مقررات به این مساله پرداخته می‌شود که در ثبت الکترونیکى اسناد و مدارک، چگونه می‌توان از امضاى دیجیتالى بهره گرفت و بهترین مرجع براى تصدى امور گواهى امضاى الکترونیکى و ثبت اسناد الکترونیکى کجاست. بررسى موضوع همواره با مبنا قرار دادن این ایده انجام شده که تخلف از رویه و قوانین موجود در زمینه ثبت اسناد و گواهى امضا داراى آثار زیانبارى ـ از حیث حقوقی، اجتماعى و اقتصادى ـ خواهد بود و از این حیث، اساساً امضا و مدارک الکترونیکی
خصوصیتی ندارند که موجب تغییر مرجع ثبت و گواهی آنها شود.


 دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 480 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
توضیحات : ایجاد فناوری XML یا زبان نشانه‌گذاری امتدادپذیر را باید بدون تردید یکی از بزرگترین و اساسی‌ترین گام‌هایی به حساب آورد که در مسیر حل مشکل مقیاس‌پذیری در اینترنت مدرن برداشته شده است. پس از ایجاد XML توسط کنسرسیوم وب جهان‌شمول در سال ۱۹۹۶ دست‌اندرکاران بسیاری از پروژه‌های محاسبات گسترده به آن روی آورده‌اند. به عنوان نمونه، تقریباً تمامی فناوری‌های خدمات وب، گرافیک برداری مقیاس‌پذیری، RDF و بسیاری از موارد دیگر تنها با XML انجام‌پذیر است. بر خلاف سندهای HTML و XHTML که در آنها از عناصر و بر چسب‌های از پیش تعبیه‌یافته استفاده می‌کنیم، در سندهای XML تمامی بر چسب‌ها را خود نامگذاری و انتخاب می‌کنیم. اگر چه برچسب‌های متعددی می‌تواند در هر سند موجود باشد، فقط یکی از آنها نقش ریشه و در خود گیرنده سایر برچسب‌ها را بر عهده دارد.

دانلود این کتاب.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 528
  • بازدید سال : 76,175
  • بازدید کلی : 1,838,028
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم