loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
amir بازدید : 461 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

این کتابی که برای دانلود آماده کرده ایم دارای شش هزار ضرب المثل است.

 


برای دانلود رو لینک زیر کلیک نمایید.

دانلـــود

inol_ بازدید : 397 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات : شیخ‌الاسلام ابواسماعیل عبدالله ‌بن ابی‌منصور محمد (تولد: ۳۹۶ ه‍. ق. / ۱۰۰۶م. وفات: ۴۸۱ ه‍. ق. / ۱۰۸۸ م.) معروف به «پیر هرات» و «پیر انصار» و «خواجه عبدالله انصاری» و «انصاری هروی»، دانشمند و عارف بود. وی از اعقاب ابوایوب انصاری است. مادرش از مردم بلخ بود و عبدالله خود درهرات متولد شد و از کودکی زبانی گویا و طبعی توانا داشت چنانکه شعر پارسیو تازی را نیکو می‌سرود…



دانلود این کتاب.
inol_ بازدید : 473 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  ضرب‌المثلگونه‌ای از بیان است که معمولاً تاریخچه و داستانیپندآموز در پس بعضی از آن‌ها نهفته‌است. بسیاری از این داستان‌ها از یادرفته، و پیشینهٔ برخی از امثال بر بعضی از مردم روشن نیست، با این‌حال، درسخن بکار می‌رود. دانشمندان و زبان‌شناسان نامدار هنوز تعریفی جامع و کامل برای کلمهٔ ضرب‌المثل نیافته‌اند. در این کتاب شما با تقریبا همه ضرب المثلهای ایرانی و فارسی آشنا میشوید.

 

 دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 515 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :   وجود چنین مقاله ای در این متن ممکن است این پرسش را بر انگیزد که گردآوری مطالب درباره فال حافظ قدمی در راه ترویج خرافات نیست؟ همین امر سببگشت که بنده مصمم شوم تا در این مقاله اقدامی بنمایم در جهت خنثی نمودنفعالیت های شیادانه و سوداگری برخی فرصت طلبان که هیچ گونه احساس مسولیتیدر ضمیرشان وجود ندارد. زیرا که خودم شاهدم بازار کتاب به ویژه در حوزهحافظ پژوهی انباشته شده از کتابهای فال و فالنامه هایی که نام حافظ را نیزبا خود یدک میکشند ولی جز تحمیق دیگران و کسب سود مادی و در نهایت نابودیفرهنگ و ادب این مرز و بوم هدف دیگزی را در سر نمی پرورانند.


 دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 473 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  خواجه شمس الدین محمد بن محمد حافظ شیرازی شاعر بزرگ سده هشتم ایران و یکی از سخنوران نامی جهان است. بیش‌تر شعرهای او غزل هستند. حافظ درباره عشق الهی که موضوع غزلهای عرفانی اوست، صحبت میکند. در مورد عشق انسانی هم وقتی از معشوقان جسمانی و مادی صحبت میکند، خاطر نشان میکند که عشق وی همچون امری است که به یک سابقه ازلی ارتباط دارد. در غزلهای  عرفانی حافظ، عشق مجازی همچون پردهای به نظر میآید که عشق الهی در ورای آن پنهان است. دیوان حافظ که مشتمل بر حدود ۵۰۰ غزل، چند قصیده، دو مثنوی، چندین قطعه و تعدادی رباعی  است، تا کنون  بیش از چهارصد بار به اشکال و شیوه‌های گوناگون، به زبان فارسی و دیگر زبان‌های جهان به‌چاپ رسیده است. شاید تعداد نسخه‌های خطّی ساده یا تذهیب شدهٔ آن در کتابخانه‌های ایران، افغانستان، هند، پاکستان، ترکیه و حتی  کشورهای غربی از هر دیوان فارسی دیگری بیشتر باشد

 

  دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 552 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  ضرب‌المثل گونه‌ای از بیان است که معمولاً تاریخچه و داستانی پندآموز در پس بعضی از آن‌ها نهفته است. بسیاری از این داستان‌ها از یاد رفته‏اند، و پیشینهٔ برخی از امثال بر بعضی از مردم روشن نیست؛ بااین‌حال، در سخن به‏کار می‌رود. در این کتاب به برسی ضرب المثل های مختلف فارسی ار نظر معنا و مفهوم و همچنین ریشه به وجود آمدن آن ضرب المثل پرداخته میشود.

 دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 476 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  فردوسی استاد بی همتای شعر و خرد پارسی و بزرگترین حماسه سرای جهان است. اهمیت فردوسی در آن است چه با آفریدن اثر همیشه جاوید خود، نه تنها زبان ، بلکه کل فرهنگ و تاریخ و در یک سخن ، همه اسناد اصالت اقوام ایرانی را جاودانگی بخشید و خود نیز برآنچه که میکرد و برعظمت آن ، آگاه بود و می دانست که با زنده نگه داشتن زبان ویژه یک ملت ، در واقع آن ملت را زندگی و جاودانگی بخشیده است .

 دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 635 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات : فرهنگ عمید واژه‌نامه‌ای دوجلدی است، شامل واژه‌های فارسی و لغات عربی و اروپایی و ترکی به کار رفته در زبان فارسی و اصطلاحات ادبی و علمی که به دست حسن عمید نوشته شده‌است. این واژه‌نامه نخستین بار در سال ۱۳۴۲ هجری خورشیدی با سرمایهٔ کتابخانه ابن سینا چاپ شد. حسن عمید در سال ۱۳۳۳ واژه‌نامه‌ای را به نام فرهنگ نو به چاپ رساند، ولی کامل‌ترین فرهنگ او که فرهنگ عمید نام دارد در سال ۱۳۴۲ به چاپ رسید. فرهنگ عمید چندین بار با شمارگان بالا به چاپ رسیده‌است و فرهنگی کمابیش کامل و محبوب است و بنا به نظر برخی کارشناسان، ایراد گفتنی در آن یافت نمی‌شود. از ویژگی‌های این واژه‌نامه می‌توان موردهای زیر را نام برد:

آمدن نشانه‌های آوایی واژگان (برای تلفظ درست واژگان) در میان کمانک برابر هر واژه؛

زبانی که واژگان از آن آمده‌است و واژهٔ اروپایی وارد شده به زبان نیزبه همان زبان آورده شده؛

گونهٔ واژگان براساس دستور زبان اول فرهنگ بیان شده است؛

آوا نگاری واژگان عربی بر اساس تلفظ اصلی واژه آورده شده و معنی واژگان به صورت روشن و به زبان ساده نگاشته شده؛

در این فرهنگ تصویرهایی برای برخی از واژگان گنجانده شده‌است؛ این فرهنگ تنها دربرگیرندهٔ شمار فراوانی از واژگانی است که در زبان فارسی به کار رفته‌اند و نام مکان‌ها و شهرها و نویسندگان، و هنرمندان در آن نوشته نشده‌است.


  دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 488 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  بن مایه هر زبان را دستور زبان‌های آن می‌سازند و چنانچه این بن‌مایه دچار لغزش شود امیدی به استواری آن زبان نمی‌توان داشت؛ از این روست که برای پاسداری از زبانمان باید دستورزبان فارسی را از گزند دور نگه داریم. پارسی سره، آن گونه از زبان پارسی است که تهی از هر گونه  واژگان بیگانه باشد. زبان فارسی کنونی بازماندهٔ زبانی است کهن، که شاید هم‌اکنون کم تر از پنج درصد از آن دست نخورده و سَره مانده باشد. ولی این گفته به معنی آن نیست که نود و پنج درصد دیگر از آن زبان‌های بیگانه و جدا از آن زبان کهن است. شاید گفتن این که بخش بزرگی از زبان فارسی کنونی را شالودهٔ همان زبان ساخته‌است خرسندتان کند.  زبان فارسی دچار دگرگونی‌های بسیاری بوده‌است که یکی از چرایی‌های آن پیوند نزدیک با مردمان دیگر به دلیل گسترش ایران از یونان تا هند و دیگری فتح ایران توسط اعراب و مغولان است که آن را تا مرز نابودی کشاند؛ و اگر تلاش بزرگانی چون فردوسی نامدار که خطر نابودی همیشگی فرهنگ ایرانی را با از میان رفتن زبان فارسی حس کردند نبود، بی‌گمان نابودی زبان پارسی رخ می‌داد. واژه نامه ای که در پیش رو دارید دارای بیش از ۲۴۵ صفحه بوده که به گردآوردی واژگان پارسی سره پرداخته است و با همگام سازی لغات تازی با همتای پارسی خود کوشش به پالایش زبان پارسی از واژگان بیگانه و تازی می نماید.

 

 

 

 دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 482 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات : علی رغم اینکه از عصر فضا ، اتم و فناوری های نوین گذر کرده ایم اما در مواجه با تمامی اعمال روزمره زندگیمان جای خالی روابط بین انسان ها ، روابط مستحکم ، سالم و بر اساس احترام متقابل و بدور از هر گونه تکلف و تجمل ، در یک کلام ساده گویی و رساندن مطلب مورد نظر به مخاطب دیده می شود ، این جای بسی تعجب دارد که در قرن ارتباطات و دهکده جهانی باشیم اما روابطمان هر روز خلاصه و خلاصه تر شود  (در پبام های کوتاه دیداری و شنیداری ایمیل ها و چت ) ، گاهی اوقات به دلیل همین آگاهی نداشتن به هنر برقراری ارتباط ، ناگزیر به زور و بحث و جدل و نزاع روی می آوریم و به کرات شاهد دوری از گفتمان سالم بر مبنای تعقل ، تعکسه دیگهفکر و اندیشه پویای انسانی هستیم ، یادمان باشد تمام ادیان با ارتباط آغاز شد . تعالی ادبیات هر سرزمینی با ارتباط میسر شد حتی خداوند به پیامبر می فرماید ( اقرا باسم ربک لذی خلق ، بخوان بنام پروردگارت.. ) ، اما در همین برهه حساس زندگیمان تصور می کنم دچار نوعی خلا ارتباط گفتاری و بیانی شده ایم آدم های ماشین گونه ای که می رویم و می آییم و هر کاری می کنیم بجز یک ارتباط گفتاری بی پیرایه  و صمیمی ، به هر تقدیر قصد دارم با استعانت از درگاه احدیت تلاش کنم تا شما عزیزان به این مقوله نگاهی متفاوت و کارآمد داشته باشید. این کتاب یکی از کامل ترین کتب آموزش فن بیان و گویندگی با بیش از ۲۶۰ صفحه میباشد.



 دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 447 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مصاحبه اختصاصی با بارباراکلوکی مشاور فرهنگی یونیسف در آمریکا. در این کتاب خانم موره شین الهیاری چندین سوال را از بارباراکلوکی مشاور فرهنگی یونیسف درباره ادبیات کودکان و نوجوانان میپرسد...


  دانلود این کتاب .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 529
  • بازدید ماه : 529
  • بازدید سال : 76,176
  • بازدید کلی : 1,838,029
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم