loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 518 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
توضیحات : MVC معماری نرم افزاریی است که در حال حاضر به عنوان یکی از الگو های نرم افزاری در مهندسی نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد . این الگو منطق برنامه را از رابط کاربری به طور کامل جدا می سازد ، تا به توسعه دهندگان این امکان را بدهد تا توسعه ، تست و نگهداری نرم افزار را در واحد های مستقل انجام دهند . MVC مخفف سه کلمه Model ( مدل ) و View ( نمایشگر ) و Controller ( کنترلگر ) است . معماری MVC اغلب در برنامه های وبی ( Web Application ) مورد استفاده قرار می گیرد جایی که view با کد HTML به کاربر نمایش داده می شود

دانلود این کتاب.
inol_ بازدید : 598 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  MMB نرم افزاری نسبتا ساده و در عین حال قدرتمند برای ایجاد Autorun های کاربردی و زیبا بهمراه طیفی از فایلهای اجرایی است. این کتاب شامل مطالب زیر است :

- تنظیم مشخصات صفحه و قرار دادن عکس در پس زمینه پروژه

- قرار دادن موزیک روی اتوران و تنظیمات آن

-ساخت یک دکمه بااستفاده ازتصاویر و تعیین لینک برای اجرای یک برنامه

- ساخت دکمه برای پخش و توقف پخش فایلهای صوتی

- ساخت دکمه برای رفتن به صفحه بعد و افکت گذاری مابین صفحات

- ساخت لینک مخفی برای ارسال ایمیل

- فارسی نویسی در برنامه و نحوه نصب فونت هنگام اجرای برنامه

- ساخت کلید میانبر برای اجرای یک برنامه

- ساخت دکمه خروج

- ساخت خروجی از برنامه ، تست آن و تعیین فایلهایی که باید روی سی دی رایت شوند و..

 
عکسه دیگه


 دانلود این کتاب.


 

inol_ بازدید : 642 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  VMware Workstation یک نرم افزار مجازی سازی است که میتوان بر روی آن چند ویندوز از هر نوع نصب  کرد و میتوان آنها را شبکه کرد و کار های مختلف بر روی آن انجام داد.امیدوارم این آموزش بتواند کار شما را با نرم افزار آسان کند. به امید موفقیت شما عزیزان



عکسه دیگه
دانلود این کتاب.


 

inol_ بازدید : 568 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  کلمه ISA مخفف کلمه Internet Security And Acceleration Server  می باشد در واقع  ISA  نرم افزاری است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده  که برای افزایش سرعت دسترسی به منابع خارجی مثل وب سایت ها و برای امنیت بیشتر بکار می رود کلا این نرم افزار دارای فایروال قوی می باشد که  همین کار باعث افزایش عملکرد در زمینه امنیت می شود ، همچنین این نرم افزار به عنوان Web Caching  میتواند استفاده شود که سرعت دسترسی به وب سایت ها را افزایش می دهد ، با ذخیره کردن سایت ها در Cache  خود .می توانید با این نرم افزار سایت های مختلف را فیلتر بکنید ارتباط کاربران را با اینترنت قطع کنید ، پهنای باند را کنترل بکنید از ورود یک کاربر خاص جلوگیری بکنید و چندین کار دیگر

عکسه دیگه


دانلود این کتاب.

 

inol_ بازدید : 439 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  Deep Freeze  یکی از محصولات شرکت Faronics است. این نرم افزار تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک Restart کردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند! مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده باشد و یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده باشند، فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد. برای استفاده از این نرم افزار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.




 دانلود این کتاب.
 

inol_ بازدید : 452 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  Vmware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصب هر نوع  سیستم عاملی در آن می باشد. برای نصب Windows 8 از VMware 8.0 استفاده کرده‌ایم. لازم می‌دانم اشاره کنم که این نسخه از ویندوز با استفاده از VMware نسخه ۸٫۰ به بعد قابل نصب و راه‌اندازی می‌باشند.

عکسه دیگه


    دانلود این کتاب.
 

inol_ بازدید : 570 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات : امروزه می توان تدوین فیلم ها را به وسیله نرم افزار قدرتمند پریمیر انجامداد و ترانزیشن ؛ جلوه های صوتی و تصویری مختلفی را می توان در فیلم ایجادنمود کلیپ های صوتی و تصویری با فرمتها ی مختلف جداگانه ویرایش نموده وآنها را با یکدیگر ترکیب و میکس نمایید. در این کتاب، شما با بخش های مختلف نرم افزار پریمیر آشنا میشوید.

 




 دانلود این کتاب.



 

inol_ بازدید : 537 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  نرم افزار فتوشاپ از دسته نرم افزارهای Imaqe Editor می باشد به این معنا که به کمک این نرم افزار می توان بر روی تصاویر ویرایش نمود و حتی تصاویری در درون این نرم افزار خلق نمود این نرم افزار که توسط شرکت Adobe ساخته شده است به کمک چند نرم افزار دیگر که تحت همین نرم افزار کار می کنند می توانند برروی فیلم ها نیز ویرایش های را داشته باشند ولی اصل حوزه فعالیت فتوشاپ برروی تصاویر می باشد. در این کتاب با بخش های مختلف این نرم افزار آشنایی پیدا خواهید کرد.

- نرم افزار فتوشاپ چیست؟

- نصب برنامه

- منوی File
عکسه دیگه
- منوی Edit

- آشنایی و کاربا ابزار Tool box

- آموزش نوار ابزار

- Type tool

و …
 


 دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 423 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  CorelDraw یکی از برنامه های طراحی و گرافیک محسوب می شود. یک برنامه مبتنی بر بردارهای ریاضی، بدین معنی که شما وقتی در صفحه طراحی Corel draw موضوعی را رسم می کنید آن موضوع توسط فرمولهای ریاضی تعریف می شوند اصطلاحا در کامپیوتر به این توضیح می گوئیم نرم افزار Coreldraw یک برنامه Vector می باشد. امروزه بیشتر طراحی های انواع آرم، کارت ویزیت، کاتولوگ، بروشور، انواع آگهی های تبلیغاتی و … را می توان توسط این نرم افزار انجام داد. چیزی که وجود دارد در واقع این می باشد که Coreldraw برنامه ایست که به شما اجازه می دهد ایده های خود را به صورت گرافیکی و متنی به نمایش بگذارید. پتانسیل و قابلیتهای برنامه فقط به قوه تصور شما محدود می شود. نرم افزار CorelDraw نسبت به سایر نرم افزارهای گرافیکی، امکانات و امتیازات بیشتری دارد.
عکسه دیگه



 دانلود این کتاب.


 

inol_ بازدید : 552 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  Autodesk 3dsmaxDesignیک نرم افزارازشرکت Autodesk   است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینهطراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتنابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. در این کتاب با مقدمات کار با این نرم افزار و همچنین منوها و اشیای آن آشنا خواهید شد.

عکسه دیگه




 دانلود این کتاب.

 

inol_ بازدید : 551 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است.  این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس. ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک ( شرکت سازنده نرم افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد ) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (  Autodesk MAYA) به بازار عرضه شدند.مایا پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیو های فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانه‌ای استفاده می شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار، انعطاف پذیری و قابلیت های شخصی سازی ( customization ) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می توانند از طریق زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس،MEL یا (maya embedded language  ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتی که پیشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیو های بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است. مایا در دو گونه ی maya complete و maya unlimited عرضه می شود که گونه ی دوم امکانت گسترده تر همینطور قیمت بالا تری دارد. آخرین نسخه مایا maya 2009 است.
عکسه دیگه
 دانلود این کتاب.

inol_ بازدید : 457 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  ماکرومدیا فلش ( Macromedia Flash ) یکی از بهترین نرم افزار هایی است که شما میتوانید جهت افزودن افکت های مخصوص و انیمیشن های کامپیوتری به وب سایت از آن استفاده کنید .در این کتاب سعی شده بخش های مختلف این نرم افزار به اختصار توضیح داده شود . امید است این منبع جهت استفاده ی شما عزیزان مفید واقع شود.
دانلود این کتاب./

inol_ بازدید : 508 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توضیحات :  اتوکد (AutoCad  ) نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند. در اتوکد نقشه کش می تواند اندازه های خود را دقیق بنویسد زاویه بندی عالی و طرح های آماده و شکل های بسیاری در این نرم افزار قوی وجود دارد.این نرم افزار برای رسم و طراحی دقیقی که می توان به وسیله ی آن انجام داد مورد استفاده ی مهندسین قرار می گیرد و چون مهندسی عمران و مکانیک خالی از طراحی و نقشه کشی نیست برای آنان نیز از اهمیت بالای برای یادگیری قرار دارند.
عکسه دیگه




 دانلود این کتاب.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 431
  • باردید دیروز : 624
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 76,078
  • بازدید کلی : 1,837,931
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم