loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 729 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)
فالورهای خود را در اینستاگرام ۱۰۰۰ تایی کنید

با سلام خدمت کاربران عزیز دنیای تکنولوژی امروزه کمتر کسی هست که نرم افزار اینستگرام رو نشناسه و داشتن فالوور زیاد در اینستگرام خاسته ی اکثر ماهاست پس با دانستن چند نکته مهم و ساده می توانید تعداد فالورهای واقعی خود را در اینستاگرام چندین برابر کنید.

 

اگر می خواهید در اینستاگرام تعداد فالورهای خود را به ۱۰۰۰ نفر برسانید، باید بگم بسیار کار ساده ای است. با روشی که در ادامه به آن می پردازیم، می توانید تعداد فالورهای خود را نه تنها هزارتایی بلکه چند میلیونی کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید، درست کردن یک اکانت خوب و عالی است که دارای یک تم خاص و یا هدف مشخص باشد. مرحله دوم این است که شروع کنید به گرفتن عکس های زیبا، جالب و قابل توجه و یاد بگیرید که چگونه این عکس ها را به درستی تگ کنید. در مرحله سوم، که از همه مهم تر است، باید بیاموزید که چگونه از طریق چند ترفند هوشمندانه در تجارت تعداد فالورهای خود را نجومی کنید.

مرحله اول : لایک کردن عکس ها
یکی از راه های خوب برای جذب فالور لایک کردن است. یکی یکی پست ها را نگاه کنید وسعی کنید بیشتر عکس ها یا حتی همه پست های دوستانتان را لایک کنید. با این کار کسانی که شما را فالو نکرده ولی شما آن ها را فالو کرده اید، به شما درخواست فالوینگ (دنبال کردن) خواهند داد.

وارد تب اکسپلور شوید (صفحه ای  برای پیدا کردن پروفایل های جدید و جالب برای فالو کردن، جستجو کاربران دیگر و پیدا کردن هشتگ ها) و از مشهورترین عکس های آن دیدن کنید. برخی از این عکس ها و یا همه را لایک کنید. از آن جایی که این اکانت ها تعداد زیادی فالور دارند، برخی از آن ها احتمالا به شما در خواست فالو کردن خواهند داد.

سپس عکس ها، چیزها و یا مکان هایی را که به آن ها علاقه دارید، با استفاده از هشتگ ها جستجو کنید. برای مثال، اگر شما می خواهید تصاویر برج ایفل را ببینید #paris، #latoureiffel،  یا  #eiffeltower را تایپ کنید و عکس هایی که در آنجا وجود دارد لایک کنید.

اگر می خواهید خیلی سریع، تعداد فالورهای خود را افزایش دهید ، برخی از مشهورترین تگ های موجود در اینستاگرام را جستجو کنید که از جمله آن می توان به #followme، #like4like و #instadaily اشاره کرد. وقتی وارد این هشتگ ها شدید، کلیه تصاویر موجود در این هشتگ را لایک کنید. اگر این کار را هرروز انجام دهید، متوجه خواهید شد که تعداد فالورهای شما به صورت ناگهانی افزایش پیدا می کند.

co6414

۲٫نظر گذاشتن زیر پست بقیه کاربران
 نه تنها باید تصاویر کاربران دیگر را لایک کنید، بلکه باید درمورد آن ها نیز کامنت یا نظر بنویسید. این کار باعث می شود که شما با کاربران فضای مجازی ارتباط نزدیک تری پیدا کنید. کاربران از طریق کامنت های مثبت شما بسیار خوشحال می شوند و تمایل بیشتری برای فالو یا دنبال کردم شما در اینستاگرام خواهند داشت. شاید واقعا نتوانید برای تمام عکس ها نظر بگذارید ولی تا جایی که می توانید این کار را انجام دهید. لازم نیست که حتما داستان سرایی کنید. گفتن دو کلمه مثل "چه عکس خوبی" یا "چه زیبا" هم جواب خواهد داد.

هرچند، کامنت هایی که شخصی تر می شوند، تاثیر بیشتری روی مخاطب شما می گذارد. مثلا بنویسید: " چه عکس فوق العاده ای، من واقعا نور پردازی این عکس را دوست دارم- کارت عالیه" یا مثلا بنویسید: " چه موهای زیبایی دارید، کاش من هم می توانستم موهایم رو مثل شما درست کنم." یادتان باشد، تملق شما را به همه جا می رساند.

co6415

ادامه مطلب را بخوانید :)

inol_ بازدید : 829 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (1)

سلام دوستای گلم خوب با ی اموزش دیگه اومدیم خدمت شما آموزش هک tele member و رفع محدودیت عضو شدن در 50 کانال در روز یعنی می توانید در بیش از 1000 کانال در روز عوض شوید


در بعضی سایت ها فروخته می شود !!!!که اینجا میتونید رایگان اونو داشته باشید


این اموزش و ترفند نیاز به روت داره یعنی گوشیتون باید روت باشه




ابتدا نرم افزار روت اکسپلورر رو از لینک زیر دانلود کنید.


لینک دانلود


جهت ادامه اموزش به ادامه مطلب برید

inol_ بازدید : 522 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)
آموزش ثبت وبلاگ در گوگل

با سلام خدمت همراهان و دوستای گلم

در این پست از وبلاگمون  به شما آموزش ثبت وبلاگتان را در موتور جست و جوی  گوگل آموزش می دم که با این کار بازدید سایت شما نیز افزایش می یابد. و ورودی گوگل شما نیز افزایش می یابد

خب بریم سراغ اموزش

برای ثبت وبلاگ خود در گوگل وارد لینک زیر شوید .

http://www.google.com/intl/fa/add_url.html

در قسمت

:URL - آدرس

آدرس وبلاگ خود را به این صورت وارد کنید (http://nameblog.servisblog.com) یا اسم سایتتون

در قسمت nameblog آدرس وبلاگ و در قسمت servisblog.com آدرس سرویس دهنده باید نوشته شود .

سپس روی گزینه (نشانی وب را به فهرست بیفزا) کلیک کنید ، بهتر است در دو روز این عملیات را انجام دهید .

یک هفته تا ده روز طول میکشد تا وبلاگ شما در موتورهای جستوجو وارد شود ، برای تست اینکه وبلاگتان در گوگل ثبت شده یا خیر این عبارت را در گوگل جستوجو کنید .

site:http://nameblog.servisblog.com

بجای عبارت بالا ادرس وب خودتون رو بزارید

اگه براتون مفید بود نظر یادتون نره

inol_ بازدید : 705 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت همه همراهان همیشگی این دفعه هم با ی اموزشی دیگه در خدمتتون هستیم .امروزه با افزایش نسبی سرعت اینترنت در ایران و کسترش و همگانی شدن گوشی های هوشمند و نرم افزار های چت نرم افزار اسکایپ نیر با امکانات خوب و رایگان توانسته سهم قابل توجهی از بازار اپ هارو به خودش اختصاص بده و حالا مادر این بخش اموزش استفاده از این اپ رو براتون ااده کردیم

اما  اسکایپ چیست؟!

اسکایپ نرم افزاری  مشهور و محبوب است که  شما با استفاده از نرم افزار اسکایپ میتوانید با دوستان خود چت کنید به صورت متنی ، تصویری و حتی صوتی! برنامه اسکایپ همانند تلفن همراه عمل کرده و دو طرفین برای امکان گفتگو این نرم افزار را باید داشته باشند. همچنین در نرم افزار اسکایپ همانند یاهو مسنجر امکان ارسال فایل هم وجود داره اما قبل از هر چیز برای استفاده از اسکایپ داشتن یک اکانت در اسکایپ مهم است که ما در این قسمت به آموزش عضویت در اسکایپ و آموزش کار با این نرم افزار  میپردازیم ضمنا آدرس دریافت این نرم افزار رو هم براتون قرار دادیم تا بتوانید اسکایپ را دریافت نمایید.

.خب بریم سراغ اموزش

 

ابتدا برای دانلود برنامه اسکایپ به آدرس زیر مراجعه کنید و دریافت کنید

Skype.Com

 

چگونه اکانت اسکایپ بسازیم؟!

ابتدا برنامه اسکایپ رو که دانلود کردید را باز کنید و در پنجره باز شده بر روی گزینه Create an Account کلیک کنید.

inol_ بازدید : 450 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)


با سلام خدمت همراهان همیشگی امروزبا ی اموزش ک مورد نیاز خیلیامون هست رو براتو گذاشتم که به راحتی میتونید برا خودتون و سایتتون درگاه پرداخت اینترنتی بسازید

مراحل رو قدم به قدم جلو برید تا مشکلی بوجود نیاد چون درگاه بانکی گرفتن نیاز به تایید شما توسط سامانه ای که معرفی میکنم داره و باید کارشناسشون تاییدتون کنه اگر قدم به قدم و درست پیش برید مشکلی نخواهید داشتخوب بریم سر اصل مطلب سرتون رو درد نمیارم :))

- وارد سایت درگاه بانکی میشیم  http://dargahbank.ir/register 

 بر روی ثبت نام در سامانه کلیک کنید
در اینجا ازتون اطلاعات میخواد نکات مهم 1- صاحب اکانت باید کارت عابربانک داشته باشه و کسایی که سنشون کم هست و حساب بانکی و کارت بانک ندارند میتونند اطلاعات یکی از اعضای خانواده شون که کارت داره وارد کنند و اگه اطلاعات خودشون رو وارد کنند بانک اجازه نمیده درگاه داشته باشید ... خب میریم ادامه ی بحث - نام - نام خانوادگی - ایمیل (درست وارد کنید ) - رمز عبور - تکرار رمز عبور رو وارد کنید (اطلاعات واقعی وارد شود برای بانک و... )
- تیک قوانین رو بزنید و کد امنیتی رو وارد کنید
 بر روی عضویت در سایت کلیک کنید
 در این مرحله حسابتون ساخته میشه و باید مراحل تایید رو انجام بدید


بقیع در ادامه مطلب ...


inol_ بازدید : 553 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

در این آموزش شما یاد میگیرید که چجوری یه چت روم بسیار زیبا و با امنیت طراحی کنید.

این آموزش کاملا تصویری (عکس) + نوشته می باشد

 

 

۱- ابتدا اسکریپتی رو  دانلود کنید و اماده نصب 

۲-بعد از دانلود فایل زیپ را داخل هاست خود آپلود کنید.

۳- یک دیتابیس بسازید.

اموزش ساخت دیتابیس:(داخل هاست خود وارد MySQL Databases شوید مانند تصویر زیر)

ditabise1 آموزش کامل و تصویری نصب ات چت

inol_ بازدید : 396 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

اموزش راه کار هایی برای افزایش بازدید سایت


با سلام امروز میخاییم اموزش صحیح بالا بردن بازدید سایت رو بهتون بگم با ما همراه باشید

 

1 .اولین کار انتخاب و نحوه پست گذاری تو وبلاگ یا ساییتونه

باید هر پستی که تو وبلاگ یا سایتتون میزارید مطابق با موضوع و محتوای ساییتون باشه یعنی الی هر چیزی نزارید برا همه چی موضوعات تخصیص بدین

2 .که به نظر من خیلی هم مهمه برچسب ها و کلمات کلیدی هست که تو موتور های جستو جو گر شانس شمارو بالا میبره

3.سعی کنید تو هر مطلبی که میزارید لینک وبلاگ یا سایتتون رو بزارید تا هر کی کپی کرد لینک شما توش باشه

4 وتبادل لینک ...ولی نه با هر سایت و وبلاگی

5 .وقتی مطلبی رو از جایی کپی میکنید امتیازی برا شما ثبت نمیشه محم اینه که خودتون چیزی بنوسید یا وقتی هم کپی کردید یه کوچولو تغیر بدید

6.گوگل پلاس هم خیلی تو بازدید تاثیر داره

7 و راه اخر هیچ وقت از کد های تقلب و سایت های افزایش بازدید استفاده نکنید چون گوگل و یاهو سایت شمارو تو لیست سیاه میزارن

inol_ بازدید : 447 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

امروزه افزایش رتبه در موتورهای جستجو یکی از اهداف سایتهای گوناگون است برای دیده شدن  زیرا اکثردمردم از این طریق سایت و بلاگ مورد نیاز خود را پیدا  می کنند.

در رقابت برای بدست آوردن رتبه بالاتر گروهی متقلب نیز حضور دارند. این افراد سعی می کنند از  تاکتیکهایی برای  فریب موتورهای جستجو وارتقاء رتبه سایت استفاده کنند.


عبارت دیگری که در دنیای تجارت الکترونیکی مرسوم است،  ” بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو “  است که تفاوت اساسی بامفهوم قبل دارد و به معنی اعمال تغییرات معین در سایت برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو می باشد.


راه های بهینه سازی سایت عموماً به دو گروه تقسیم می شوند:

استفاده از واژه های کلیدی که اهداف تجارت شما را نشان می دهد، در متون و تگهای html موجود در سایت.

• ایجاد لینک ها و مسیرهای ارتباطی از دیگر سایتها به سایت.

گوگل و دیگر موتورهای جستجو لینک های ورودی به سایت شما را به عنوان امتیازی برای اهمیت سایت شما در نظر می گیرند و سایتی که امتیاز بیشتری داشته باشد، مسلماً رتبه بهتری کسب خواهد کرد.


موتورهای جستجو چه اکار هایی  را تقلب محسوب می کنند؟

دو موتور جستجوی بزرگ google و yahoo هر یک تعاریفی از این مفهوم ارائه کرده اند.

در بخش راهنمای دارندگان وب سایت در google تکنیکهای متقلبانه به این صورت معرفی شده است:

• متن ها یا لینک های مخفی و نامرئی

• ارتباطات چرخشی سایت ها

• ارسال درخواستها و سوالات غیرواقعی به google که به صورت اتوماتیک تولید می شوند.

• کلمات کلیدی نامربوط به مطالب و صفحات سایت

• چندین صفحه یا دامنه با محتوای یکسان

• صفحات خروجی متعدد منتهی به صفحاتی که اطلاعات جزئی و بی استفاده ای در آنها قرار دارد.

تأکید google بر این حقیقت است که سایت ها باید برای جلب رضایت بازدیدکننده طراحی و ساخته شوند و نه برای موتورهای جستجو. این بدان معنی است که نباید موتور جستجو را فریب داد و نباید محتوایی که بازدیدکننده مشاهده می کند با محتوای کل سایت و آنچه موتور جستجو آن را بررسی می کند، تفاوت داشته باشد.


برای اطمینان از اینکه تغییرات شما در دسته راهکارهای بهینه سازی قرار بگیرد، سوالات زیر را از خود بپرسید: “آیا این تغییر به نفع بازدیدکننده و کاربران سایت است؟ و اگر موتورهای جستجو وجود نداشتند، آیا باز هم این تغییرات را اعمال می کردم؟


Google هم چنین در مورد عضویت در گروههای متقلب به شما هشدار داده است. در این پدیده که به “مزرعه لینک” معروف است، گروه بزرگی از سایتهای غیر مرتبط به هم برای بدست آوردن رتبه های بالاتر به یکدیگر مرتبط می شوند. اما اگر google به شما مظنون شود که در این شبکه ها عضو هستید و یا در همسایگی سایت های متقلب قرار گرفته اید، روی رتبه سایت شما تأثیر منفی خواهد داشت.

از برنامه های کامپیوتری که رتبه شما را در موتورهای جستجو چک می کنند استفاده نکنید. زیرا این برنامه ها به حریم منابع اطلاعاتی موتور جستجو وارد می شوند و این به منزله تعدی از قوانین و مقررات google می باشد.


در بخش راهنمای yahoo موارد تقلب این گونه تعریف شده است:

 ”صفحاتی که به منظور فریب دادن موتور جستجو طراحی شده اند و باعث می شوند که موتور جستجو نتایج نامناسب، اضافه یا با کیفیت پایین را در اختیار جستجوگران بگذارد.”


این تکنیکهای متقلبانه عبارتند از:

• صفحاتی که فقط بازدیدکننده را به صفحات دیگر راهنمایی می کند.

• صفحاتی با محتوای تکراری.

• سایت هایی که اسامی متعدد مجازی و غیر ضروری برای خود انتخاب می کنند.

• صفحاتی که به صورت اتوماتیک تولید می شوند و دارای حجم زیاد و ارزش اطلاعاتی کمی هستند.

• تفاوت در محتوایی که به موتور جستجو ارائه می شود با آنچه کاربر در سایت مشاهده می کند.

• وجود بیش از حد لینک های دوطرفه بین سایتها برای افزایش ترافیک و نشان دادن محبوبیت ظاهری.

• سوء استفاده از اسامی رقبا

• وجود بیش از حد صفحات pop-up که به صورت خودکار ظاهر می شوند و روال کار کاربر را به هم می زنند.

• صفحات فریبنده که برای کاربران کارایی خاصی ندارند.

Yahoo تأکید دارد که سایت ها باید محتوای واقعی، با ارزش و منحصر به فرد خود را داشته باشند و هر لینکی ک در سایت قرار می گیرد باید کاربر را به نوعی یاری کند تا مطالب جذاب دیگری را در زمینه مورد علاقه خود بیابد.


inol_ بازدید : 466 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

به نام خدا

ما قصد داردیم جهت رفع نیاز های شما کاربران عزیز آموزش تصویری نصب ویندوز ۸ را ارائه دهد.

 

 

به تازگی شرکت مایکروسافت نسخه ویندوز ۸ را به بازار ارائه کرده است . ویندوز ۸ در مقایسه با ویندوز ۷ دارای امکانات بیشتری می باشد که در ادامه به طور مختصر به اصلی ترین این ویژگیها اشاره میکنم  . دقت داشته باشید که ویندوز ۸ از بسیاری جهات شبیه ویندوز ۷ می باشد و کاربران بعد از نصب مشکلی در زمینه کار کرد با ویندوز نخواهند داشت . ویندوز ۸ بهینه شده ویندوز ۷ می باشد . بعد از نصب به این مهم پی خواهید برد .

1. ویندوز ۸ ،USB 3.0 را پشتیبانی میکند
۲٫  قابلیت و ویژگی های کپی کردن در ویندوز ۸ افزایش یافته است
۳٫  اضافه شدن قابلیت pause, resume, و stop به عملیات کپی کردن
۴٫  میتوانید سرعت انتقال اطلاعات و نمودار روند اطلاعات مربوط به هر عملیات کپی را مشاهده کنید
۵ .  ویندوز به شما اجازه مدیریت هوشمندانه و آسان فایل هایی که هم نامند را میدهد
۶٫ برخی از پیغام های محاوره ای (dialog box) نیز حذف شده اند
۷٫  ویندوز ۸ دارای یک start button جدید است.
۸٫  اگر به explorer.exe دقیق تر نگاه کنید،دکمه Up را که بتازگی به دکمه های آدرس بار(address bar) اضافه شده است را ملاحضه میکنید،علاوه بر این اگر به عنوان پنجره توجه کنید قابلیت ribbon را که قبلا در محصولات دیگر مایکروسافت مانند Office استفاده شده بود مشاهد میکنید.
۹٫ ویندوز ۸ همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی خواهد کرد که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد.
۱۰٫ کاهش جدی سرعت بوت ویندوز و رساندن آن به چند ثانیه یکی دیگر از برنامه های مایکروسافت برای ویندوز ۸ است.
۱۱٫ پشتیبانی از نمایشگر لمسی
۱۲٫ بوت شدن سریع
۱۳٫ اینترنت اکسپلورر ۱۰ (ویژه برنامه نویسان که می خواهند از HTML5 و CSS3 استفاده کنند)
و….
آموزش تصویری نصب ویندوز ۸
۱٫ بسیار خوب با توجه به توضیحات بالا DVD Win 8 را داخل اپتیکال درایو قرار داده و کمی منظر باشید تا بوت ویندوز لود شود .
بوت کامپیوترتان، مطمئن شوید که بر روی سی دی یا دی وی دی رام باشد . در بیشتر مادربردهای گیگابایت و اسوس کلید F8 و F12 می باشد .(زمانی که سیستم تان را روشن می کنید در ابتدا کلید بوت شدن را نمایش می دهد، کافی است کلید مورد نظر را زده و از صفحه ای که باز می شود درایو را انتخاب کرده و بعد کلید Enter را بزنید راه دیگر رفتن به صفحه Setup یا بایوس کامپیوتر و تغییر بوت سیستم است .

installing Windows 8 1 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

2. بعد از چند ثانیه یک صفحه همانند تصویر زیر نمایش داده می شود . در این مرحله می توانید زبان مورد نظر را انتخاب کنید در صورتی که زبان کشور خود را انتخاب نکردید نگران نباشید بعد از نصب  ویندوز می توانید تنظیمات آن را انجام دهید . بر روی کلید Next کلیک کنید .

installing Windows 8 2 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

3. بر روی کلید Install Now کلیک کنید. در مواقعی که ویندوز با مشکل مواجه شود برای بازیابی فایل های معیوب از گزینه Rapair your computer می توانیم استفاده کنیم .

installing Windows 8 3 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

۴٫ در این قسمت می توانید یک نسخه از ویندوز را بسته به کاربردتان انتخاب نمایید . قبل از انتخاب نسخه ۶۴ بیتی باید مطمئن باشید که درایورهای سخت افزاری کامپیوتر شما از نسخه نصب شده پشتیبانی می کنند .

installing Windows 8 4 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

۵٫ با تائید شرایط یا مجوز مایکروسافت ابتدا گزینه I accept the license terms را فعال و بر روی کلید Next کلیک کنید  .

installing Windows 8 5 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

6. در مرحله بعدی ۲ گزینه وجود دارد . با انتخاب گزینه اول به راحتی می توانید ویندوز ۷ را به ۸ به روز رسانی کنید و مطمئن باشید که فایل ها و تنظیمات شما بعد از بروز رسانی از بین نمی رود و می توانید از آنها استفاده کنید .

با انتخاب گزینه دوم می توانید یکی از پارتیشن ها را فرمت کرده و ویندوز را در یک پارتیشن جدید نصب کنید . من گزینه دوم را انتخاب میکنم

installing Windows 8 6 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

۷٫ در صورتیکه برای بار اول می خواهید هارد را پارتیشن بندی کنید کافیست بر روی پیوند Drive Options کلیک کنید تا لینکهای مربوط به تنظیمات این قسمت نمایش داده شود .

installing Windows 8 7 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

بعد از انتخاب گزینه Drive Options چهار گزینه Delete برای حذف یک پارتیشن | Format برای پاک کردن اطلاعات پارتیشن . این گزینه زمانی کاربرد دارد که شما ویندوز ۷ را بر روی درایو C نصب کرده اید و می خواهید ابتدا ویندوز ۷ را از داخل پارتیشن C حذف و ویندوز ۸ را نصب کنید . | New برای ساختن یک پارتیشن جدید | Extend برای اضافه کردن یک پارتیشن به پارتیشن اصلی استفاده می شود

installing Windows 8 8 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

8. با انتخاب گزینه New و وارد کردن حجم پارتیشن جدید بر حسب مگابایت یک پارتیشن جدید ساخته می شود

installing Windows 8 9 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 10 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 11 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 12 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 12 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

9. مراحل نصب همانند تصویر زیر شروع می شود . کمی صبر کنید .

installing Windows 8 13 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 14 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

بقیه در ادامه مطلب.........

inol_ بازدید : 667 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 کد های مخفی برای گوشی های اندرویدی

 

در این قسمت از سایتمون تعدادی از کد های مخفی و کاربردی موبایل های  اندرویدی را گرد آوری کرده ایم تا دارندگان این گوشی ها بتوانند به راحتی  از این کد های مخفی در گوشی خود استفاده کنند.

 

*#*#4636#*#*
با تایپ این کد در گوشی اندرویدی خود، می توانید اطلاعات تلفن، اطلاعات باطری، تاریخچه کارکرد باطری و وضعیت کاربری آن را ببینید.

*#*#7780#*#*
با این کد گوشی شما factory data reset می شود، یعنی اینکه موبایل به تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی گردد و این اطلاعات از درون آن حذف می شوند: اکانت های گوگل که روی موبایل تعریف شده یا با آن در ارتباط باشند تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن ها و سیستم اپلیکیشن های دانلود شده اما این دستور کاری به برنامه های سیستمی، اپلیکیشن ها و همچنین اطلاعات کارت حافظه ندارد.

*2767*3855#
این دستور یک خرابکار تمام عیار است. گوشی شما را به تنظیمات کارخانه ای بر می گرداند، اما سر راه همه چیز را از فایل و فولدر گرفته تا اطلاعات و تنظیمات حافظه داخلی تلفن، پاک می کند و سپس فریم ویر (firmware) گوشی را از دوباره نصب می کند. پس در استفاده از این کد نهایت دقت را به کار ببرید و مراقب باشید.

*#*#34971539#*#*
این کد اطلاعاتی درباره دوربین گوشی را به شما نشان داده و گزینه های زیر را هم در اختیارتان می گذارد: آپدیت فریم ویر دوربین در ایمیج (هیچ گاه این گزینه را امتحان نکنید) آپدیت فریم ویر دوربین روی کارت حافظه SD نمایش ورژن فریم ور دوربین شمارش تعداد آپدیت فریم ور

*#*#7594#*#*
این دستور، عملکرد دکمه قطع مکالمه/پاور (End Call/Power) را تغییر می دهد. شما می توانید شیوه عملکرد این کلید به خصوص را خودتان تنظیم کنید.

*#*#273283*255*663282*#*#*
این کد به شما امکان پشتیبان گیری از فایل های چند رسانه ای همچون عکسها، فیلم ها، آهنگ ها و یادداشت های صوتی را می دهد.

*#*#197328640#*#*
با تایپ این عبارت به مود سرویس گوشی وارد می شوید. در آنجا می توانید تست های مختلفی را انجام داده و یا تنظیمات گوشی را تغییر دهید.


کدهای تست سخت افزاری (وای فای، بلوتوپ، جی پی اس)

تست کارت شبکه بیسیم موبایل
*#*#232339#*#*
*#*#526#*#*
*#*#528#*#*

تست GPS
*#*#1472365#*#*
*#*#1575#*#*

تست بلوتوث
*#*#232331#*#*

این کد آدرس دستگاه بلوتوث را نمایش می دهد
*#*#232337#*#

برای ورود به بخش سرویس کنترل و تظارت Gtalk از این کد استفاده کنید
*#*#8255#*#*

کدهای مخفی برای دستیابی به اطلاعات فریم ور (میان افزار) :

*#*#4986*2650468#*#*
PDA, Phone, H/W, RFCallDate

*#*#1234#*#* – PDA and Phone

*#*#1111#*#* – FTA SW Version

*#*#2222#*#* – FTA HW Version

*#*#44336#*#*
PDA, Phone, CSC, Build Time, Changelist number


کدهای مخفی برای تست های مختلف کارخانه ای

تست سیگنال
*#*#0283#*#*

تست ال سی دی
*#*#0*#*#*

ورژن صفحه لمسی
*#*#2663#*#*

تست ویبره و نور صفحه کلید
*#*#0842#*#*

تست صفحه لمسی
*#*#2664#*#*

تست سنسور مجاورت
*#*#0588#*#*

نمایش ورژن رم
*#*#3264#*#*

تست صدای زنگ
*#*#0673#*#* *#*#0289#*#*
 

inol_ بازدید : 424 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 در CD نرم افزاری که به همراه موبایل های سونی اریکسون ارائه می شود  نرم افزار Update Manager وجود دارد. (یا به صورت جدا  و یا به عنوان بخشی از PC Suite)

 

این نرم افزار به صورت آنلاین، آپدیت های نرم افزاری را چک می کند و اگر آپدیت جدیدی عرضه شده باشد، سیستم عامل گوشی شما را به روز خواهد کرد.

 

خبر خوب برای دارندگان گوشی های سونی اریکسون Xperia این است که آپدیت جدیدی برای Android 4 عرضه شده است و شما می توانید سیستم عامل گوشی خود را به روز کنید.

 

روز گذشته، آپدیت برای این گوشی ها منتشر شد :

Xperia Arc S , Xperia Neo V , Xperia Ray

 

آپدیت این گوشی ها نیز طی 3 هفته آینده عرضه خواهد شد :

Xperia Mini , Xperia Mini Pro , Xperia Active , Xperia Live Walkman , Xperia Pro , Xperia Play

 

برای اینکه متوجه شوید آپدیتی برای گوشی شما منتشر شده است، بعد از نصب PC Suite و Update Manager و همچنین اتصال گوشی خود به کامپیوتر، چک کنید که آیا Update جدیدی برای گوشیتان وجود دارد یا خیر. توجه داشته باشید که نیاز به مراجعه به سایت و یا دانلود فایل خاصی ندارید و در صورت وجود آپدیت، برنامه Update Manager به صورت اتوماتیک کار را انجام خواهد داد.

inol_ بازدید : 406 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 شاید شما هم این روزها با دیدن موبایل های چند هسته ای و فوق العاده سریع اندروید، دلتان خواسته باشد که از دست گوشی قدیمی اندرویدی خود راحت شوید و به سراغ یکی از مدل های جدید بروید. اما قیمت های سرسام آور موبایل های پیشرفته باعث منصرف شدن شماشده باشد.

 

اما همیشه برای رسیدن به سرعت بالاتر لازم نیست تا موبایل جدیدی خریداری کنید. گاهی میتوانید با ترفندهایی سرعت موبایل فعلی تان را افزایش دهید تا حداقل نیازهای شما را برآورده کند.

 

در این مقاله، شما را با برخی روش ها که میتواند سرعت موبایل های اندرویدی را افزایش دهد آشنا میکنیم. البته برخی از این روش ها در موبایل های غیر اندرویدی نیز قابل انجام هستند.

 

 

بهینه سازی منوی اصلی


شاید باور نکنید، ولی نصب یک Luncher خوب میتواند نقشی بسیار کلیدی را در سرعت کلی اندروید شما ایفا کند. یکی از بهترین لانچر ها که میتوانیم آن‌ را توصیه کنیم LauncherPro است. با نصب این لانچر، بلافاصله تغییر سرعت محسوسی را مشاهده خواهید نمود و برخی از امکاناتی که همراه آن به سیستم عامل شما اضافه میشوند، میتوانند قابلیت های دیگری را جهت افزایش سرعت در اختیارتان قرار دهند. اگر رابط کاربری این لانچر برای شما خوشایند نیست میتوانید از ADWLauncher به جای آن استفاده کنید.

اگر از گوشی هایی مانند HTC استفاده میکنید و عاشق رابط کاربری Sence آن هستید، قطعا با نصب لانچر موافق نخواهید بود. در این صورت توجه داشته باشید که تعداد بالای صفحات خانگی و داشتن آیکون ها و ویجت های بسیار میتواند در عملکرد سیستم عامل شما اختلال ایجاد کند. پس اگر سخت افزار دستگاه شما از قدرت کافی برخوردار نیست، توصیه میکنیم تعداد صفحات خانگی ( Home Screen ) و ویجت‌ها را به حداقل برسانید.

 


حذف برنامه های به درد نخور

دنیایبرنامه ها و بازی ها  آنقدر رنگارنگ است که اکثر کاربران وسوسه میشوند تا بسیاری از برنامه‌ها را بر روی دستگاه خود نصب کرده و آنها را تجربه کنند. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها تنها یک بار مورد استفاده قرار میگیرند و در لابه‌لای انبوه برنامه‌ها، به دست فراموشی سپرده میشوند. اما همین اپلیکیشن‌های فراموش شده که سالی یک بار نیز ممکن است مورد استفاده ما قرار نگیرند، باعث کندی دستگاه مان خواهند شد. برای شناسایی و پاک کردن این برنامه ها میتوانید از اپلیکیشن Useless Apps Remover استفاده کنید. به محض اجرای این برنامه، لیستی از اپلیکیشن‌ هایی که بسیار کم مورد استفاده قرار داده‌ اید نمایش داده میشوند و میتوانید به راحتی آنها را حذف کنید. توصیه میکنیم برای شناسایی بهتر برنامه‌ها، اجازه دهید تا Useless Apss Remover حداقل یک هفته در موبایل شما باقی بماند. آن وقت است که میتوانید لیست دقیق تری را از برنامه‌های غیر کاربردی خود در اختیار داشته باشید.

 


شناسایی اپلیکیشن‌های پرمصرف

 

یکی از دلایل اصلی کم شدن سرعت سیستم عامل اندروید، برنامه هایی  هستند که به خاطر برنامه نویسی ضعیفشان، مقدار بسیار زیادی از ظرفیت پردازنده اصلی موبایل را مصرف می کنند. جهت شناسایی این برنامه‌ها میتوانید از اپلیکیشن Watchdog استفاده کنید. این اپلیکیشن بر روی میزان استفاده هر برنامه از پردازنده نظارت میکند و در صورتی که اپلیکیشنی بیش از حد مجاز به پردازنده فشار بیاورد، شما را از این موضوع مطلع میکند.

 


انتقال برنامه ها به کارت حافظه



 
به این مورد  مهم توجه داشته باشید که هرچه حافظه داخلی گوشی شما خالی تر باشد، عملکرد سیستم عامل سریع‌ تر خواهد بود. اما نگران نباشید. لازم نیست به خاطر خالی کردن حافظه داخلی، کلیه اپلیکیشن‌های خود را پاک نمایید. چرا که حافظه جانبی دستگاه قرار است به کمک شما بیاید. ابتدا نگاهی به لیست برنامه‌های خود بیندازید و حجیم ترین‌ها را شناسایی کنید. سپس از برنامه هایی که میتوانند اپلیکیشن‌ها را از حافظه داخلی به حافظه جانبی (کارت حافضه) منتقل کنند استفاده کنید. به عنوان مثال میتوانید از برنامه App2SD یا Link2SD استفاده کنید.

یک روش دیگر هم Uninstall کردن برنامه‌ها از روی حافظه اصلی، و نصب مجدد آن‌ها روی کارت حافظه است. همچنین برخی از اپلیکیشن‌ها به مرور زمان اطلاعاتی را در محل نصب خود ذخیره میکنند که باعث سنگین شدن آنها میشود. برای مثال اپلیکیشن اینستاگرام در هنگام نصب فقط 14 مگابایت حجم دارد، اما پس از چند ماه استفاده ممکن است تا 300 مگابایت فضا را به خود اختصاص دهد. شما میتوانید با حذف و نصب مجدد آن، از شر فایل های اضافه این اپلیکیشن راحت شوید.


راهکار هایی برای گوشی‌ های روت شده

اگر گوشی خود را Root کرده اید و بر روی اندروید تسلط کافی را دارید، چند راهکار را میتوانیم به شما توصیه کنیم. اولین اقدام میتواند نصب یک ROM سفارشی باشد. به خصوص اگر گوشی شما دارای نسخه های اولیه اندروید باشد، با نصب Costum ROM میتوانید امکانات جدیدی را تجربه نمایید.

گزینه دیگر برای افزایش سرعت میتواند OverClock کردن باشد که امکان استفاده از حداکثر توان سخت افزاری موبایل را در اختیار شما قرار میدهد. اما برای استفاده از این روش باید دقت و احتیاط فراوانی را به کار گیرید. چرا که ممکن است با یک اشتباه کوچک یا فشار بیش از حد بر روی پردازنده، مجبور شوید با موبایل نازنین تان خداحافظی کنید.

یکی از مهمترین قابلیت هایی که با روت کردن گوشی های اندرویدی به دست می‌آورید، امکان پاک کردن اپلیکیشن‌هایی است که به صورت پیش‌ فرض بر روی دستگاه نصب شده اند. کمپانی‌ های تولید کننده موبایل با نصب این برنامه‌ها، قابلیت‌های نرم افزاری دستگاه را به تصور خود افزایش میدهند. بدون توجه به اینکه بسیاری از آنها هرگز توسط کاربران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. اگر گوشی خود را روت کرده باشید، این شانس را خواهید داشت تا به کمک برنامه Titanium Backup ، از شر اپلیکیشن‌های پیش فرض موبایل خود خلاص شوید.

در نهایت توجه داشته باشید که روت کردن دستگاه و استفاده از راهکارهایی که به آنها اشاره کردیم، نیاز به تسلط کافی شما در مورد کاری که انجام میدهید دارد. به همین دلیل توصیه میکنیم قبل از هرچیز یک Backup کلی از سیستم عامل و محتویات موبایل خود تهیه کنید.

 

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 533
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 76,180
  • بازدید کلی : 1,838,033
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم