loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 588 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

کسانی که قصد ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر را دارند در وبلاگشان از اونجا که شما به فضای میزبانی وب وبلاگ خود دسترسی ندارند باید از روش های دیگه که گوگل پیشنهاد می دهد استفاده کنند.

خب بریم سر اصل مطلب

برای ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر ابتدا به آدرس https://www.google.com/webmasters/tools بروید و با وارد کردن اطلاعات مربوط به ورود در سایت گوگل (اگر در سایت گوگل حساب کاربری ندارید با کلیک گزینه ی SIGN UP در گوشه ی بالا سمت راست همان صفحه در این گوگل به عضویت این سایت درآیید اموزش ساخت جیمیل در سایت موجو میباشد) لاگین کنید.
در صفحه ای که پس از وارد شدن به بخش گوگل وبمستر باز می شود بر روی گزینه ی ADD A SITE کلیک کنید و آدرس اینترنتی وبلاگ خود را بر طبق الگویی که خود این سایت پیشنهاد می دهد وارد نمایید (مثلا you.yourblog.com) و بر روی دکمه ی Continue کلیک کنید.

ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر

در صفحه ی بعدی با استفاده از تب Alternate methods از سه گزینه ی موجود گزینه ی اول یعنی HTML tag را انتخاب نمایید تا یک کد متاتگ در اختیار شما قرار گیرد. ضمنا از دیگر روشهایی که در این قسمت وجود دارد و برای وبلاگ می تواند مورد استفاده قرار گیرد استفاده از روش استفاده از حساب گوگل آنلایز است، ولی ما در اینجا قصد نداریم روش مربوط به آنرا استفاده کنیم (توضیح اینکه اگر قبلا در همین حساب گوگل خود برای وبلاگی که قصد اضافه کردن آن به گوگل وبسمتر را دارید استفاده کرده باشید می توانید از روش گوگل آنلالیز بهره بگیرید.)

ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر

پس از انتخاب روش فوق و کپی کردن کد متاتگی که تنها با یک کلیک قابل انتخاب است. این کد را در بین تگ هد از قالب وبلاگ خود قرار دهید.(در قسمت ویرایش قالب خود همون اولاش هد رو پیدا کنید و کد مربوط به گوگل رو اونجا بزارید پس از آن دکمه ی قرمز رنگ پایین (verify) را کلیک کنید تا اگر کد را به درستی در محل مربوطه از قالب وبلاگتان قراد داده باشید سایت شما در گوگل وبمستر تائید گردد.
پس از آن می تواند چند هفته بعد با مراجعه به حساب گوگل وبسمتر خود به بررسی وضعیت سئوی وبلاگ خود بپردازید.

inol_ بازدید : 537 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

باسلام خدمت دوستان عزیزم امیدوام حالتون خوب باشه 

ما در این مطلب میخاییم برای شما عزیزان آموزش ویرایش قالب وبلاگ رزبلاگ(تغییر هدرقالب عکس بالای صفحه وتغییر بگراند(پشت زمینه قرار دهیم

خوب بریم اموزش

ابتدا وارد سایت رزبلاگ شوید.

و بعد

وارد پنل کاربری خود در رزبلاگ شوید.

و برید قسمت ویرایش قالب

 

  قسمت وارد شدن به قسمتویرایش قالب سایت مانند تصویر زیرویرایش قالب سایت 3.

لینک آپلود شده خود را به جای لینک های زیر قرار دهید.

ویرایش قالب سایت

ادامه مطلب رو بخونید

inol_ بازدید : 447 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

امروزه افزایش رتبه در موتورهای جستجو یکی از اهداف سایتهای گوناگون است برای دیده شدن  زیرا اکثردمردم از این طریق سایت و بلاگ مورد نیاز خود را پیدا  می کنند.

در رقابت برای بدست آوردن رتبه بالاتر گروهی متقلب نیز حضور دارند. این افراد سعی می کنند از  تاکتیکهایی برای  فریب موتورهای جستجو وارتقاء رتبه سایت استفاده کنند.


عبارت دیگری که در دنیای تجارت الکترونیکی مرسوم است،  ” بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو “  است که تفاوت اساسی بامفهوم قبل دارد و به معنی اعمال تغییرات معین در سایت برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو می باشد.


راه های بهینه سازی سایت عموماً به دو گروه تقسیم می شوند:

استفاده از واژه های کلیدی که اهداف تجارت شما را نشان می دهد، در متون و تگهای html موجود در سایت.

• ایجاد لینک ها و مسیرهای ارتباطی از دیگر سایتها به سایت.

گوگل و دیگر موتورهای جستجو لینک های ورودی به سایت شما را به عنوان امتیازی برای اهمیت سایت شما در نظر می گیرند و سایتی که امتیاز بیشتری داشته باشد، مسلماً رتبه بهتری کسب خواهد کرد.


موتورهای جستجو چه اکار هایی  را تقلب محسوب می کنند؟

دو موتور جستجوی بزرگ google و yahoo هر یک تعاریفی از این مفهوم ارائه کرده اند.

در بخش راهنمای دارندگان وب سایت در google تکنیکهای متقلبانه به این صورت معرفی شده است:

• متن ها یا لینک های مخفی و نامرئی

• ارتباطات چرخشی سایت ها

• ارسال درخواستها و سوالات غیرواقعی به google که به صورت اتوماتیک تولید می شوند.

• کلمات کلیدی نامربوط به مطالب و صفحات سایت

• چندین صفحه یا دامنه با محتوای یکسان

• صفحات خروجی متعدد منتهی به صفحاتی که اطلاعات جزئی و بی استفاده ای در آنها قرار دارد.

تأکید google بر این حقیقت است که سایت ها باید برای جلب رضایت بازدیدکننده طراحی و ساخته شوند و نه برای موتورهای جستجو. این بدان معنی است که نباید موتور جستجو را فریب داد و نباید محتوایی که بازدیدکننده مشاهده می کند با محتوای کل سایت و آنچه موتور جستجو آن را بررسی می کند، تفاوت داشته باشد.


برای اطمینان از اینکه تغییرات شما در دسته راهکارهای بهینه سازی قرار بگیرد، سوالات زیر را از خود بپرسید: “آیا این تغییر به نفع بازدیدکننده و کاربران سایت است؟ و اگر موتورهای جستجو وجود نداشتند، آیا باز هم این تغییرات را اعمال می کردم؟


Google هم چنین در مورد عضویت در گروههای متقلب به شما هشدار داده است. در این پدیده که به “مزرعه لینک” معروف است، گروه بزرگی از سایتهای غیر مرتبط به هم برای بدست آوردن رتبه های بالاتر به یکدیگر مرتبط می شوند. اما اگر google به شما مظنون شود که در این شبکه ها عضو هستید و یا در همسایگی سایت های متقلب قرار گرفته اید، روی رتبه سایت شما تأثیر منفی خواهد داشت.

از برنامه های کامپیوتری که رتبه شما را در موتورهای جستجو چک می کنند استفاده نکنید. زیرا این برنامه ها به حریم منابع اطلاعاتی موتور جستجو وارد می شوند و این به منزله تعدی از قوانین و مقررات google می باشد.


در بخش راهنمای yahoo موارد تقلب این گونه تعریف شده است:

 ”صفحاتی که به منظور فریب دادن موتور جستجو طراحی شده اند و باعث می شوند که موتور جستجو نتایج نامناسب، اضافه یا با کیفیت پایین را در اختیار جستجوگران بگذارد.”


این تکنیکهای متقلبانه عبارتند از:

• صفحاتی که فقط بازدیدکننده را به صفحات دیگر راهنمایی می کند.

• صفحاتی با محتوای تکراری.

• سایت هایی که اسامی متعدد مجازی و غیر ضروری برای خود انتخاب می کنند.

• صفحاتی که به صورت اتوماتیک تولید می شوند و دارای حجم زیاد و ارزش اطلاعاتی کمی هستند.

• تفاوت در محتوایی که به موتور جستجو ارائه می شود با آنچه کاربر در سایت مشاهده می کند.

• وجود بیش از حد لینک های دوطرفه بین سایتها برای افزایش ترافیک و نشان دادن محبوبیت ظاهری.

• سوء استفاده از اسامی رقبا

• وجود بیش از حد صفحات pop-up که به صورت خودکار ظاهر می شوند و روال کار کاربر را به هم می زنند.

• صفحات فریبنده که برای کاربران کارایی خاصی ندارند.

Yahoo تأکید دارد که سایت ها باید محتوای واقعی، با ارزش و منحصر به فرد خود را داشته باشند و هر لینکی ک در سایت قرار می گیرد باید کاربر را به نوعی یاری کند تا مطالب جذاب دیگری را در زمینه مورد علاقه خود بیابد.


inol_ بازدید : 599 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (2)

سلام خوجلای عزیزقلب

با یه اموزش جدید باهاتون هستم زبان

خوب بریم اصل مطلب...

همان طور که میدونیم امروزه فیلم ها و کلیپ های ویدئویی جزع جدایی ناپذیر از دنیای اینترنت و وب شده اند و بیش از پیش کاربران و مدیران وبلاگ ها و سایت ها می خاهند  که از این نوع محتوا در صفحات خود استفاده کنند و کلیپ هایشان را با دیگران به اشتراک بگذارند اما برای اکثر افراد، انجام این کار به راحتی ممکن نیست و بیشتر کاربران ترجیح می دهند از شبکه های اشتراک گذاری فیلم و کلیپ استفاده نمایند؛ از این رو در این مطلب قصد داریم روش های درج فیلم و ویدئوهای FLV یا Flash Video را در وبلاگ و سایت برای این دسته از دوستان آموزش دهیم.

پخش ویدئو در وب چه مسیری را طی کرده و به چه سمتی در حرکت است؟

پیش از فراگیر شدن فرمت FLV یا همان Flash Video به عنوان فرمتی استاندارد برای پخش ویدئوها در وب، کاربران ناچار بودند از ویندوز مدیا پلیر (Windows Media Player) یا کیوک تایم (Quick Time) و فرمت های پشتیبانی شده توسط آنها استفاده کنند که هر کدام مشکلاتی را برای بازدیدکننده گان صفحات به وجود می آوردند، از جمله اینکه این برنامه ها حجم، کیفیت و قابلیت سازگاری کم تری با مرورگرها داشتند؛ اینچنین بود که به مرور FLV جای خود را بین کاربران باز کرد و سایتهای زیادی از آن به عنوان فرمت استاندارد استفاده نمودند، اما همچنان مشکل درج و پخش مستقیم ویدئو در صفحات وب حل نشده باقی مانده بود، یعنی برای پخش کلیپ های FLV ناچاریم از پلاگین ها و پلیرهای جانبی استفاده نمائیم؛ به همین خاطر در نسخه جدید HTML که به HTML5 معروف است، این مسائل تا حدود زیادی حل شده است، اما مشکل این است که هنوز بسیاری از کاربران از مرورگرهای قدیمی استفاده می کنند (که از HTML5 پشتیبانی نمی کند) و این امکان را نمی توان در مرورگر آنها مورد استفاده قرار داد، لذا تا فراگیر شدن HTML5 ناچاریم از همان پلاگین ها استفاده نمائیم؛ در این آموزش سعی می کنیم هر دو روش را بیان کنیم.

  درج و پخش فیلم با کدهای HTML5 و تگ video

قبل از اینکه بتوانیم ویدئو در وبلاگ یا سایت خود درج کنیم، باید فرمت ها و قابلیت های آنها را بشناسیم، فرمتهایی که در HTML5 برای پخش فیلم مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از mp4، ogg و webm؛ البته متاسفانه هر مرورگری فرمت یا فرمتهای خاصی را پشتیبانی می کند و لذا برای درج کلیپ خود باید آن را به چندین فرمت تبدیل کنید و همه ی فایل ها را در یک کد قرار دهید تا اگر مرورگر با یک فرمت سازگار نبود، به فرمت بعدی مراجعه کند، مثال زیر گویا است:


توضیح:

- کد بالا یک کلیپ با سه فرمت مختلف را در خود دارد که این کار برای اطمینان از سازگاری با تمام مرورگرهاست.

- کلیپ خود را باید با برنامه هایی نظیر Total Video Converter به فرمت های mp4، ogg و webm تبدیل نمائید.

- پس از تبدیل کلیپ، آن را در سرور خود یا سرویس های رایگان، آپلود کنید و آدرس لینک مستقیم آن را در قسمت src جایگزین نمائید (دقت کنید که آدرس لینک شما مستقیم باشد، برخی از سرویس های آپلود رایگان فایل، تنها با مراجعه به صفحه آنان، اجازه دانلود کلیپ را می دهند، این نوع سرویس ها برای درج ویدئو مناسب نیستند).

درج کلیپ های Flash Video) FLV) با پلاگین MPW player

همانطور که گفتیم، اگرچه HTML5 نیازی به کدها و فایلهای جانبی ندارد، اما هنوز بسیاری از کاربران از مرورگرهایی استفاده می کنند که از تگ های آن پشتیبانی نمی کنند، لذا استفاده از پلیر های رایگان می تواند در شرایط فعلی گزینه اول ما باشد، بدین منظور تا به امروز در عرصه وب برنامه های رایگان و خوبی ارائه شده که از جمله بهترین های آن می توان Flow Player و JW Player را نام برد، اما این برنامه ها با وجود توانایی هایشان یک ایراد اساسی دارند و آن هم حجم زیادی است که برای بارگذاری فایل های خود از پهنای باند سرور اشغال می کنند، همانطور که می دانیم حجم زیاد فایل ها، باعث به زحمت افتادن کاربران با سرعت اینترنت پائین و استفاده بیش از حد از ظرفیت پهنای باند سرور ها می شود، لذا باید به فکر جایگزینی برای این برنامه ها باشیم، تا آنجا که ما بررسی کرده ایم، برنامه ای به نام MPW Player از هر لحاظ مناسب است؛ این برنامه علی رغم حجم کم، توانایی پخش ویدئو های FLV و همچنین آهنگهای MP3 را دارد، از جمله دیگر ویژگی های مثبت آن می توان به قابلیت سفارشی سازی، نمایش پیام در حال بارگذاری، امکان Full Screen، دارا بودن تایم لاین و کنترل بر روی کلیپ و همچنین کنترل های مربوط به صدا را نام برد؛ در زیر نسخه ای از آن را جهت دریافت قرار داده ایم:

دانلود برنامه پخش ویدئوهای MPW player) FLV) - حجم: کمتر از 50 کیلوبایت

توضیح:

- بسته بالا حاوی چند فایل با نام های mpw_player.swf (فایل اصلی پلیر)، index.html (جهت نمونه و مثال)، mpw_player.fla (سورس فایل فلش با فرمت fla برای اعمال تنظیمات سفارشی) و یک فایل جاوا اسکریپتی با نام swfobject.js در مجموع با حجمی کمتر از 50 کیلوبایت است.

- فایل index.html نیاز به دو فایل با نام های video.flv و audio.mp3 دارد که ما برای کم حجم تر شدن و راحتی دانلود، آنها را حذف کرده ایم، برای تست و دیدن نحوه اجرای برنامه، این دو فایل را به صورت دلخواه ایجاد و با نام های عنوان شده در کنار فایل ایندکس قرار دهید.

نحوه استفاده از برنامه پخش ویدئوهای MPW player) FLV) و تنظیمات آن

قبل از هر چیز ویدئو ها و کلیپ های خود را با برنامه هایی نظیر Total Video Converter یا Riva FLV Encoder به فرمت FLV تبدیل کنید؛ سپس فایل های اصلی برنامه را به همراه کلیپ خود در سرور یا یک سایت آپلود رایگان قرار دهید و لینک مستقیم آن را در کدهای زیر جایگزین نمائید.

فایل جاوا اسکریپت را در صفحه ایمپورت کنید، مثلا:

اکنون کد زیر را مطابق با فایل های خود تنظیم نمائید:

  

var so = new SWFObject("http://example.com/mpw_player.swf", "swfplayer", "400", "327", "9", "#000000");
so.addVariable("flv", "http://example.com/movie.flv");   
so.addParam("allowFullScreen","true");
so.write("flvplayer");

توضیح:

- آدرس فایل های آپلود شده خود را در قسمت  http://example.com به جای آدرس های پیش فرض قرار دهید.

- اعداد 400 و 327 در کد بالا، برای تنظیم ارتفاع و عرض پلیر است؛ کد هگز 000000# برای تنظیم رنگ پس زمینه پلیر است. 

- allowFullScreen در کد، اگر مقدار آن true باشد، یعنی کاربر می تواند کلیپ را تمام صفحه ببیند و اگر مقدارش برابر false باشد، این امکان را ندارد.

- تگ پایانی کد یا so.write در بلاکی که آی دی آن به عنوان مقدار تنظیم شده است، خروجی ما را نشان خواهد داد.

 

بقیه اموزش در ادامه مطلب ;)

inol_ بازدید : 1433 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

شاید مطلبی رو که قصد داریم خدمتتون ارائه بدیم زیاد جدید و به روز نباشه مخصوصا برای صاحبان وبلاگ ها و سایت های کهنه کار اما با توجه به اهمیت این موضوع و رابطه بسیار زیاد اون با کسب درآمد اینترنتی از طریق افزایش بازدید(مخصوصا سایت و وبلاگ های های فروشگاهی) لازم دیدم این مطلب رو یاد آوری کنم چراکه این موضوع به خود من در ابتدای امر که وبلاگ نویسی می کردم کمک شایانی کرد بنابر این امید وارم دوستان کهنه کار از ما خرده نگیرن و دوستان وبلاگ نویس تازه کار هم از این مطلب نهایت استفاده رو ببرن، هر چند خواندن این مطلب برای دوستان با تجربه هم احتمالا خالی از لطف نباشه با توجه به این مقدمه می خواهیم نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت به موتور های جستجو رو آموزش بدیم در ابتدا طریقه معرفی به موتور جستجوی Google و Msn  رو به صورت معمول بیان می کنیم و در ادامه نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت رو به بیش از ۱۵۰ موتور جستجوی موجود در دنیای بزرگ نت به صورت اتوماتیک ارائه خواهیم داد فقط این نکته رو یاد آور بشم که بعد از معرفی وبلاگ یا وبسایت خود به موتور های جستجو چند روزی طول می کشه تا مطالب وبلاگ یا وبسایتتون ایندکس بشه

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

معرفی به موتور جستجوی Google :

در ابتدا به آدرس زیر رفته

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

بعد مانند شکل در قسمت URL  آدرس وبلاگ یا وبسایت خود را به صورت کامل همراه با //:http  بنویسید در قسمت Comment  توضیحی مختصر راجع به سایت یا وبلاگ خود بنویسید(این قسمت اختیاری است) در انتها کلمه نمایش داده شده برای تست انسان شناسی رو وارد کرده و دکمه Add Url  را بفشارید.

معرفی به موتور جستجوی Msn :

در ابتدا به آدرس زیر رفته

http://search.msn.com/docs/submit.aspx?FORM=WSDD2

سپس مانند شکل کلمه نوشته شده در تصویر را در قسمت Characters وارد کنید بعد در قسمت Type the URL of your homepage نام کامل وبلاگ یا وبسایت خود را وارد کرده و در آخر دکمه Submit URL  را بفشارید .

   تا این لحظه شما موفق شدید وبلاگ یا وبسایت خود را به دو موتور جستجو معرفی کنید در ادامه روشی را ارائه خواهیم کرد که دیگر به طی این مراحل نیازی ندارد و به راحتی می توانید Homepage  خود را به بیش از ۱۵۰ موتور جستجو معرفی کنید برای این منظور به آدر زیر رفته سپس

http://www.searchengineoptimizationcompany.ca/tools/search-engine-submitter

فقط کافی است در قسمت URL  نام وبلاگ یا وبسایت خود را بدهید ودر قسمت EMAIL  یک ایمیل وارد کنید و در آخر دکمه ADD URL  را بفشارید حال مدتی طول می کشد تا Home page  شما در این موتور های جستجو لیست گردد . امید است که این مطلب به درد دوستان بخوره در آخر یه چند نکته مفید راجع به این مطلب :

* با تایپ site:yoursitename در گوگل می توانید بفهمید که مطالب شما ایندکس شده یا نه ؟ در دیگر موتور ها هم از طریق تایپ نام وبلاگ یا وبسایت می تونید به این موضوع پی ببرید

* برای کسب موقعیت بهتر در موتور های جستجو زمانی اقدام به معرفی سایت و یا وبلاگ خود نمایید که حداقل ۵ پست (مطلب) در آن داشته باشید .

* از معرفی متعدد و بی دلیل سایت و وبلاگ خود به موتور های جستجو پرهیز کنید چراکه اینکار هیچ کمکی به بالا رفتن رتبه شما نمی کند بهتر است به جای این کار روی غنی تر کردن محتوا تمرکز کنید

* تبادل لینک هنوز هم راهی مناسب برای رسیدن به موقعیت بهتر در موتور هایی همچون گوگل است سعی کنید با سایت ها و وبلاگ های همکار تبادل لینک داشته باشید

inol_ بازدید : 712 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

ده نکته براي طراحي يك وب سايت خوب

در برخي موارد وقتي که کاربران وارد سايت شما مي شوند، به علت کم بودن سرعت اينترنت ويا تنظيمات کاربران ممکن است که عکسهاي سايت ، در سايت قرار نگيرند و به عبارت ديگر download نشوند. بنابراين سعي کنيد که در پشت عکسهايي که در صفحه قرار مي دهيد، توضيحاتي قرار دهيد تا در صورت قرار نگرفتن انها در صفحات، کاربران سر در گم نشوند.
براي اين کار در FrontPage : پس از قرار دادن عکس مورد نظر در صفحه، روي ان راست کليک کنيد و گزينه picture properties را انتخاب کنيد. يک پنجره ظاهر مي شود که داراي سه زبانه است. روي قسمت General کليک کنيد. در قسمت Alternative representation و در قسمت text ، توضيح مورد نظر خود را وارد کنيد. سپس روي ok کليک کنيد.

2- صفحات خود را طوري طراحي کنيد که داراي حجم کمتري باشند. براي اين کار در صفحات خود از عکسهاي کمتري استفاده کنيد و تا حد امکان از عکسهايي با حجم کمتر استفاده کنيد. براي کم کردن حجم عکسهايتان از يک نرم افزار حرفه اي مثل Photoshop استفاده کنيد.
کم کردن حجم يک عکس در5.5 Photoshop :
عکس مورد نظر را با انتخاب گزينه open از منوي File باز کنيد
از منويFile گزينه save for web را انتخاب کنيد.
پنجره اي با عنوان save for web ظاهر ميشود
. در سمت چپ و بالاي اين پنجره ، چهار زبانه وجود دارد. زبانه 2-up را انتخاب کنيد.
عکس مورد نظرتان در دو حالت نمايش داده ميشود.
در زير هر عکس مشخصات ان عکس(ظرفيت عکس و فرمت عکس) نوشته شده است.
حالت اول ، حالت original از عکس ميباشد که داراي حجم بالا و بالاترين کيفيت است .
عکس دوم نتيجه تنظيمات شما روي عکس را نشان مي دهد.
توجه کنيد که با کاهش ظرفيت يک عکس ، کيفيت ان نيز کاهش مي يابد.
در سمت راست پنجره save for web گزينه هايي وجود دارند که با ان بايد عکس هايتان را تنظيم کنيد.
در اين قسمت شما مي توانيد فرمت عکس(jpgياgif) و تعداد رنگهاي مورد استفاده در ان را تنظيم کنيد.
عکس مورد نظر را با فرمت هاي مختلف و تعداد رنگهاي گوناگون امتحان کنيد تا به يک عکس ، باکيفيت و ظرفيت منا سب دست يابيد.
سپس روي گزينه ok در بالاي اين پنجره کليک کنيد تا انرا ذخيره کنيد.

فرمت Gif يا Jpg ?
ممکن است که اين سوال براي شما مطرح شود که عکسهايتان را با چه فرمتي ذخيره کنيد.
اگر عکس مورد نظر داراي تعداد رنگهاي کمي باشد و مرز بين اين رنگها مشخص باشد(رنگها در هم محو نشده باشند) از فرمت Gif استفاده کنيد و اگردر عکس مورد نظر از رنگهاي زيادي استفاده شده باشد و اين رنگها در هم محو شده باشند از فرمت Jpg استفاده کنيد.
نکته: هر گز براي ويرايش عکسهاي خود در صفحاتتان ، ازFrontPage استفاده نکنيد و براي اين کار حتما از يک نرم افزار حرفه اي مثل Photoshop استفاده کنيد.(به خصوص براي تنظيم اندازه عکسها در صفحات ).
3- تا حد امکان در صفحاتتان از Frame هاي کمتري استفاده کنيد. Frame هاي زياد در صفحات ، باعث افزايش حجم ودر نتيجه کاهش سرعت بالا امدن صفحاتتان ميشوند.
4- در صورتي که ازForm (مثل check box هايا radio Button ها) براي دريافت اطلاعات از کاربران استفاده مي کنيد ، سعي کنيد که محدوده قابل کليک کردن روي اجزاي فرمها را افزايش دهيد بطوري که کاربر مجبورنباشد دقيقا روي فيلد مورد نظر کليک کند.
براي اين کار در FrontPage :
پس از قرار دادن فيلد فرم مورد نظر و نوشتن متن مرتبط با ان در جلوي ان ، متن مورد نظر را انتخاب کنيد وسپس مسير( insert/form/labelمنوي) را طي کنيد. به اين ترتيب کاربر با کليک کردن روي متن مورد نظر نيز مي تواند فيلد مربوطه را انتخاب کند.

بقیه در ادامه مطلب

inol_ بازدید : 1123 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت دنیای مجازی و اینترنت و شوق داشتن یک وبلاگ برای خود هر فردی را در دنیای اینترنت به سوی وبلاگ نویسی کشیده  است . امروزه خدمات وبلاگ نویسی و سرویس های وبلاگ دهی بسیار متنوع شده است و هر فردی به راحتی میتواند با کمترین آشنایی و بدون هیچ زحمتی یک وبلاگ داشته باشد .


چند تا از سرویس های ارائه وبلاگ رایگان


بلاگفا www.blogfa.com

میهن بلاگ www.mihanblog.com

رز بلاگ www.rozblog.com

و.................................................................................................

برای شروع شما باید یکی از سرویس های بالا یا سرویس های دیگر را برای وبلاگ داری انتخاب کنید

بعد از انتخاب سرویس که به شما سرویس وبلاگ  دهی رز بلاگ را پیشنهاد میکنم باید مراحل ثبت نام را پیش رو بگزارید تا یک وبلاگ داشته باشید .

برای شروع ما به سایت رز بلاگ میرویم www.rozblog.com

و در صفحه اول این سایت گزینه ثبت سایت جدید را انتخاب میکنیم


بقیه در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 624
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 76,092
  • بازدید کلی : 1,837,945
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم