loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 644 سه شنبه 12 مرداد 1395 نظرات (0)
آموزش ساخت آنلاین برنامه و بازی اندروید

با عرض سلام و وقت بخیر خوب مثل همیشه بریم سر اصل مطلب این روزا نرم افزار های اندرویید محبوبیت بسیار زیادی پیدا کردن به طوری که دیگه همه داریم استفاده میکنیم و تو این بخش ما تعدادی سایت ساخت نرم افزار و بازی انلاین و بدون دانش برنامه نویسی اماده کردیم تا از اونا استفاده کرده و لذت ببرید

www.AppMakr.com

آموزش ساخت آنلاین برنامه و بازی اندروید

iBuildApp.com

آموزش ساخت آنلاین برنامه و بازی اندروید

Infinitemonkeys.mobi

آموزش ساخت آنلاین برنامه و بازی اندروید

Como.com

آموزش ساخت آنلاین برنامه و بازی اندروید

www.appypie.com

inol_ بازدید : 623 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

 

آموزش تصویری اریگامی هنر تا کردن کاغذ

 ، اوری به معنی با اندیشه تا دادن و گامی به معنی کاغذ است. ترکیب آنها با یکدیگر کلمه اوریگامی را می سازد. بنابراین اوریگامی هنر و اندیشه ی تا دادن کاغذ برای خلق شکل های مختلف ، می باشد. هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است و تمام مدلهای کاغذ و تا را در بر دارد، حتی آنهایی که ژاپنی نیستند. اوریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده می‌کند، ولی همین تاها می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرحهای متفاوتی ایجاد کنند.
در این کتاب الکترونیکی به طور کلی، این طرحها با یک برگ کاغذ مربع شکل آغاز می‌شود، که هر روی آن ممکن است به رنگ متفاوتی باشد و بدون بریدن کاغذ ادامه می‌یابد. البته بر خلاف باور عمومی، اوریگامی‌های باستانی ژاپن، کمتر سختگیری روی این قرارداد داشته و گاهی از بریدن کاغذ در هنگام آفریدن طرح و یا شروع کردن با کاغذهای مستطیل، دایره، و دیگر کاغذهای غیرمربع استفاده می‌شده است. اگر فیلم فرار از زندان را دیده باشید مایکل با کاغذ یک پرنده درست می کرد که به اون پرنده اوریگامی گفته می شود . در این کتاب 176 صفحه ای مراحل ساخت اوریگامی های مختلف، مرحله به مرحله توضیح داده شده است . این مجله 104 پروژه از قبیل اسب ، فیل ، پرندگان ، قورباغه و ... را شامل می شود. امیدوارم از دانلود کتاب آموزش تصویری اوریگامی یا هنر تا کردن کاغذ لذت ببرید.

تعداد صفحات: 176 صفحه
شاید تا به حال کلمه اوریگامی را شنیده باشید ، اوری به معنی با اندیشه تا دادن و گامی به معنی کاغذ است. ترکیب آنها با یکدیگر کلمه اوریگامی را می سازد. بنابراین اوریگامی هنر و اندیشه ی تا دادن کاغذ برای خلق شکل های مختلف ، می باشد. هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است و تمام مدلهای کاغذ و تا را در بر دارد، حتی آنهایی که ژاپنی نیستند. اوریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده می‌کند، ولی همین تاها می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرحهای متفاوتی ایجاد کنند.
در این کتاب الکترونیکی به طور کلی، این طرحها با یک برگ کاغذ مربع شکل آغاز می‌شود، که هر روی آن ممکن است به رنگ متفاوتی باشد و بدون بریدن کاغذ ادامه می‌یابد. البته بر خلاف باور عمومی، اوریگامی‌های باستانی ژاپن، کمتر سختگیری روی این قرارداد داشته و گاهی از بریدن کاغذ در هنگام آفریدن طرح و یا شروع کردن با کاغذهای مستطیل، دایره، و دیگر کاغذهای غیرمربع استفاده می‌شده است. اگر فیلم فرار از زندان را دیده باشید مایکل با کاغذ یک پرنده درست می کرد که به اون پرنده اوریگامی گفته می شود . در این کتاب 176 صفحه ای مراحل ساخت اوریگامی های مختلف، مرحله به مرحله توضیح داده شده است . این مجله 104 پروژه از قبیل اسب ، فیل ، پرندگان ، قورباغه و ... را شامل می شود. امیدوارم از دانلود کتاب آموزش تصویری اوریگامی یا هنر تا کردن کاغذ لذت ببرید.

تعداد صفحات: 176 صفحه
inol_ بازدید : 829 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (1)

سلام دوستای گلم خوب با ی اموزش دیگه اومدیم خدمت شما آموزش هک tele member و رفع محدودیت عضو شدن در 50 کانال در روز یعنی می توانید در بیش از 1000 کانال در روز عوض شوید


در بعضی سایت ها فروخته می شود !!!!که اینجا میتونید رایگان اونو داشته باشید


این اموزش و ترفند نیاز به روت داره یعنی گوشیتون باید روت باشه




ابتدا نرم افزار روت اکسپلورر رو از لینک زیر دانلود کنید.


لینک دانلود


جهت ادامه اموزش به ادامه مطلب برید

inol_ بازدید : 600 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)
آموزش کسب درآمد از کانال تلگرام

با سلام دوباره بازم اومدیم با ی اموزش درخواستی دیگه

در این پست از وبلاگمون به شما آموزش کسب در آمد از کانال تلگرام را می دهیم که با ساختن یک کانال تلگرام و توسعه آن  میتوانید در آمد های میلیونی از تلگرام داشته باشید.

خب طبق معمول بریم سراغ اموزش:)

کانال تلگرام، یک رسانه است که قابلیت های زیر را دارد:

    عدم محدودیت در تعداد اعضا
    امکان تعریف چند ادمین برای گروه
    نمایش تعداد افرادی که پست ها را مشاهده کردند
    عدم ارتباط اعضای گروه با هم ( فقط ادمینها به لیست اعضای گروه دسترسی دارند )
    امکان مشاهده مطالب کانال قبل از عضویت
    عدم نمایش پیام عضویت یا ترک گروه کاربران در کانال
    امکان حذف پیام توسط ادمین

برای استفاده از این فرصت مراحل زیر طی نمایید.
1.    تلگرام خود را آپدیت کنید.
2.    یک کانال برای کسب و کار خود با نامی جذاب و همه پسند بسازید.
3.    در صورت داشتن مشغله کاری می تونید افراد دیگری را به عنوان مدیر کانال نیز تعیین نمایید تا آنها کانال شما را به روز کنند.
4.    کانال خود را به روز نمایید (نمایش کالاهای جدید ، اعلام تخفیفات برای کالاها،اطلاعاتی تخصصی راجع به کالاهای شما از جمله محتواهایی هستند که شما می توانید در کانال خود بگذارید.)
5.    کانال را تبلیغ کنید تا اعضای کانال زیاد شود و از اعضاء کانال نیز بخواهید کانال شما را به سایرین نیز معرفی نمایند.


شما می توانید در کانال خود با ایجاد سیاست های بازاریابی مشتریان جدید به فروشگاه خود اضافه نمایید یا حتی در کانالتان می توانید به فروش بپردازید. حتی شما  می‌توانید با پذیرش تبلیغات در کانال خود که اعضای زیادی دارد درآمد کسب کنید.

    توجه داشته باشید که در صورت ارسال زیاد تبلیغات در کانال، به احتمال زیاد کاربران ناراضی شده و گروه را ترک خواهند کرد.پس در این مورد زیاده روی نکنید!

    به منظوراینکه مشتریان خود را در کانال به صورت خودکار اضافه نمایید بهتر است ابتدا لیست تمام مشتریان، همکاران و آشنایان خود را در دفتر تلفن موبایل خود اضافه نمایید تا هنگام ساختن کانال تمام لیست دفتر تلفن خود را به اعضای کانال اضافه نمایید.

شغلهایی که به آنها پیشنهاد میکنیم حتما از کانال استفاده نمایند :
مزون لباس، برندهای کت و شلوار و پوشاک،آژانس‌های مسافرتی،فروشگاه های فروش سی دی(نرم افزار، بازی و...)، فروشگاه‌های کیف و کفش، فروشندگان کتاب،گل فروشی‌ها،فروشگاه‌های لوازم کادویی،سوپر مارکت‌هایی که تخفیف ارائه میدهند   

inol_ بازدید : 553 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت همه همراهان عزیز سایت در این بخش براتون کتاب اموزش خیاطیرو اماده کردیم تا دوستانی که علاقه به یاد گیری خیاطی دارن با کمک این کتاب میتونن خیاطی رو از پیشرفته تا مبتدی یاد بگیرن

inol_ بازدید : 665 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)



این روش ها در ویندوز XP بسیار ساده بود و در نسخه هاى بعدى سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز سون رفته رفته پیچیده تر شد. به جرات مى توان گفت رمز ویندوز ۷ را هر کاربرى نمى تواند بسادگى دور بزند. در هر حال این نسخه از ویندوز نیز روش هاى مخصوص به خودش را دارد که در بسیارى از موارد با بوت کردن
رایانه از روى یک س ىدى راه انداز براحتى مى توانید رمز عبور ویندوز را دور بزنید یا یک کاربرى جدید با رمز دلخواهتان در آن ایجاد کرده و با آن نام کاربرى وارد ویندوز شوید. این هفته نیز قصد داریم روش جدیدى را براى عبور از رمز عبور ویندوز ۷ به شما آموزش دهم که نه تنها نیاز به CD راه انداز براى بوت کردن رایانه از داس ندارد، بلکه در همان صفحه ورود به سیستم عامل و با وجود یک حفره امنیتى که در این نسخه از ویندوز وجود دارد، مى توانید عملیات ورود و حتى ایجاد کاربر جدید در ویندوز را انجام دهید. در این روش شما مى توانید بدون ورود به سیستم عامل با اجراى نرم افزار  Command Prompt رمز عبور کاربر فعلى ویندوز را تغییر دهید یا یک کاربر جدید در آن بسازید و عملیات ورود را به کمک آن انجام دهید.
همچنین امکان مشاهده فایل هاى ذخیره شده در رایانه و کپى بردارى از روى آنها روى حافظه هاى جانبى فلش نیز در این روش امکان پذیر است.

۱- پیش از هر چیز باید براى یک بار هم که شده در حالتى که کاربر مدیر سیستم وارد ویندوز شده است، به رایانه موردنظرتان دسترسى داشته باشید تا در پشتى براى ورود در زمان دلخواه را در آن رایانه باز کنید! براى انجام این کار باید پس از کلیک روى گزینه start ، کادر جستجو عبارت cmd را تایپ و پس از نمایش نتیجه روى آیکون آن کلیک کرده و با انتخاب گزینه Run as administrator آن را اجرا کنید.

۲- فرمان زیر را در خط فرمان وارد کرده و در نهایت کلید اینتر را فشار دهید:

REG ADD “HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\sethc.exe” /v Debugger /t REG_SZ /d “C:\windows\system32\cmd.exe”

3 – در صورتى که پیغام:

The operation completed successfully”

را مشاهده کنید نشان دهنده آن است که فرمان را درست وارد کرده اید و عملیات با موفقیت انجام شده است؛ در غیر این صورت توجه کنید که یا کاربر فعلى ویندوز، دسترسى مدیریتى ندارد یا این که نرم افزار cmd را با سطح دسترسى مدیر سیستم اجرا نکرده اید.

۴- از این پس هر زمان که بخواهید وارد ویندوز شوید مى توانید در صفحه ورودى ویندوز که رمزعبور را از کاربر درخواست مى کند، کلید هاى ترکیبى Alt+Shift+PrintScreen را فشار دهید. با فشار همزمان این کلیدها ابزار CMD اجرا شده و مى توانید با استفاده از دستورهاى مختلف بدون نیاز به ورود به سیستم عامل به اعمال تغییرات در ویندوز بپردازید.

به عنوان مثال در این مرحله مى توانید با وارد کردن فرمان explorer منوى استارت و نوار وظیفه ویندوز را مشاهده کنید. همچنین با استفاده از دستور  dir مى توانید فهرست فایل هاى ذخیره شده در درایوهاى مختلف را مشاهده و نسبت به کپى یا انتقال آنها به حافظه هاى دیگر اقدام کنید.

دستورهاى زیر نیز به ترتیب براى تغییر رمزعبور کاربر موجود در ویندوز بدون دانستن رمزعبور فعلى آن و ایجاد یک کاربرى جدید با رمزعبور دلخواه کاربرد دارد:

net user user_name new_password net user user_name password /add

توجه: به جاى عبارت user_name باید با user_name توجه: به جاى عبارت

نام کاربرى فعلى ( هنگام تغییر رمز عبور ) یا نام کاربرى دلخواه شما ( هنگام ایجاد کاربر جدید ) نوشته شود. همچنین عبارت new_password و password نیز نشا ندهنده رمزعبور شما در هر یک از این دو حالت است.

درراببندید: چنانچه قصد دارید همه چیز را به روز اول بازگردانید یا شک دارید که این در پشتى روى ویندوز شما هم باز باشد و قصد دارید آن را ببندید، مى توانید در مرحله ۲ عبارت زیر را در خط فرمان وارد کنید:

REG DELETE “HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\sethc.exe

inol_ بازدید : 736 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش نحوه وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون :

احتمالا شما هم مانند من  تعداد زیادی فیلم و موزیک و عکس را روی کامپیوتر خود انباشته کرده اید. جلوی لپ تاپتان می نشینید و مادامی که دارید در وب گشت می زنید یا با دوستانتان چت می کنید از کلکسیون زیبای موسیقیتان هم بهره مند می شوید. روش خوبی است اما وقتی یک تلویزیون HD چهل اینچی در اتاق شما جای گرفته و باند های با کیفیت سینمای خانگیتان در کنار آن قرار دارند؛ استفاده از اسپیکر های کوچک لپتاپ، آن هم با یک مانیتور ۱۵ اینچی؛ ترکیب جذابی به نظر نمیرسد

 

عکس, تصویر, آموزش نحوه وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون

 

 

عالی نبود اگر می توانستید از تلویزیونتان مانند مانیتور لپتاپ خود استفاده کنید؟ نظرتان در مورد دسترسی به کلکسیون فیلم ها و موزیکهایتان از همان تلویزیون چیست؟ خب، شما می توانید همه این امکانات را داشته باشید.

گزینه های زیادی برای نمایش محتوای لپتاپ شما روی HDTV وجود دارند. خیلی از آن ها برای دیدن فیلم و گوش کردن به موزیک عالی هستند. اما فقط تعدادی از روش ها برای گشت و گذار، ویدئو کنفرانس و دیگر فعالیت های کامپیوتری توصیه می شوند. و البته به علت کندی نسبی تکنولوژی های بی سیم فعلی؛ برای بازی کردن گیم های اکشن، راهی به جز استفاده از سیم ندارید. پس در این مطلب می خواهیم بهترین راه ها برای اتصال لپتاپ به HDTV را بررسی کنیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا روش ایده آل خود برای این کار را بیابید.

- استفاده از کابل: بهترین روش برای بازی

بسیاری از نوت بوک های فعلی، از خروجی HDMI پشتیبانی می کنند. نوت بوک هایی هم که از این قابلیت محروم اند، معمولا پورت های DVI را به شما ارائه می دهند. در این مورد می توان پورت DVI را با یک آداپتور جمع و جور به HDMI تبدیل کرد. اگر هم از پورت DVI محروم هستید، لپتاپ شما احتمالا از درگاه VGA پشتیبانی می کند. پس باز هم مشکلی نیست. چون در بیشتر تلویزیون های اچ.دی، از این کابل به طور مستقیم پشتیبانی می شود. اگر دوست ندارید از در گاه تلویزیون با لپتاپتان کار کنید، می توانید آن را به عنوان مانیتور دوم خود استفاده کرده و فقط محتوای دلخواه خود را درون آن مشاهده کنید.

نکته دیگر این است که در اکثر لپ تاپ ها، درگاه های HDMI، DVI و VGA، نمی توانند وظیفه انتقال صدا را بر عهده بگیرند. البته اگر لپتاپ شما از خروجی صوتی روی کابل HDMI پشتیبانی می کند، می توانید کاملا خاطر جمع باشید. اما اگر این طور نیست، شما باید صدا را از در گاهی جداگانه به تلویزیون خود منتقل کنید. در این مورد هم گزینه های زیادی وجود دارند اما اگر شما به سرعت اهمیت میدهید؛ بهتر است باز هم از کابل استفاده کنید. با این روش شما تاخیر ۰ ثانیه بین نوت بوک و HDTV خود را تضمین می کنید. این کار نوید صدایی با کیفیت و بدون تاخیر را در بازی های سنگین و اکشن به شما می دهد. پس سریعا به سراغ یک کابل ۳٫۵ میلیمتری دو سر بروید و دست به کار شوید.

مزیت: کمترین تاخیر ممکن را دارد – تنها روش مناسب برای بازی های اکشن سریع است

ضعف: نیاز به کابل های فیزیکی دارد – شما را به محدوده تلویزیون محدود کرده و آزادی عمل را می گیرد – ممکن است به استفاده از یک کابل دیگر برای صدا هم نیاز داشته باشید.

- WiDi : روشی برای تمام فصول

اگر لپتاپ تان به تازگی تولید شده است، احتمال دارد که از تکنولوژی نمایش بی سیم اینتل یا WiDi داخلی بهره مند باشد. WiDi یک تکنولوژی متداول در لپتاپ های میان قیمت و سطح بالا است. مخصوصا لپتاپ هایی که روی قابلیت های مولتی مدیا و سرگرمی های خانگی تاکید زیادی دارند. اگر این قابلیت در نوت بوک شما وجود دارد، می توانید از گیرنده های WiDi که باقیمت حدودا ۱۰۰ دلار ارائه می شوند استفاده کنید. این گیرنده ها را به تلویزیون HD خود متصل کنید و از این سیستم لذت ببرید.

این روش برای پخش فیلم و وبگردی روی HDTV بسیار عالی کار می کند. اما از آن جایی که WiDi هنوز به اندازه کافی سریع نیست؛ این روش برای بازی های اکشن و سریع، زیاد به کار نمی آید.

مزیت: بدون وصل کردن هیچ وسیله ای به نوت بوک، از صدا و تصویر بی سیم بهره مند می شید – از خروجی صدای دالبی ۵٫۱ کاناله بهره مند می شوید.

ضعف: عدم تعبیه WiDi در تمام لپتاپ ها به عنوان یک قابلیت استاندارد – تاخیر زیاد در بازی های اکشن و سریع – نیاز به WiDi 2 برای پشتیبانی از صدای دالبی ۵٫۱

- اتصال بی سیم HDMI : روشی با تنظیمات آسان

فکرش را بکنید، هم از پورت HDMI لپتاپ استفاده می کنید و هم نیازی به کشیدن کابل تا تلویزیون نیست. شما این قابلیت را با استفاده از یک کیت بی سیم HDMI خواهید داشت. Vizio XWH200 ، Asus WiCast و این محصول از Rocket Fish ؛ گزینه های شما به عنوان کیت های بی سیم HDMI هستند. البته نمونه های زیاد دیگری هم در بازار موجود است که می توانید بسته به سلیقه خود انتخاب کنید.

یک قسمت کیت را با HDMI به نوت بوک خود متصل کنید و یک قسمت دیگر را به HDMI تلویزیون خود بزنید. این دو وسیله به طور بی سیم با هم ارتباط بر قرار کرده و مانند یک سیم در این بین عمل می کنند. محصولات Vizio و Rocket فیش، می توانند تعداد کابل های پشتیبانی شده را دو برابر کرده و تصویر را همزمان به چند مانیتور/ تلویزیون بفرستند. همچنین امکان سویچ تصویر با کنترل هم وجود خواهد داشت.

مشکل اصلی این گونه دستگاه ها این است که باید فرستنده به طور جدا به نوت بوک شما متصل باشد. مشکل دیگر این است که کیت های با چند پورت، بزرگ هستند و دائما به لپتاپ شما می چسبند. این وسیله ای نیست که دوست داشته باشید دائم آن را در دست گرفته و به این گوشه و آن گوشه ببرید. محصول WiCast هم که در بالا ذکر شد؛ یک فرستنده باتری خور دارد. و همیشه باید یک آدابتور هم همراه آن داشته باشید. همه این ها باعث می شوند که این گونه محصولات ایده هایی باشند که کم تر برای ارتباط سریع و آسان بین لپتاپ و HDTV کاربرد پیدا می کنند.

در این روش کیفیت صدا و تصویر، درست مانند کابل HDMI است. اما مانند سایر روش های بی سیم، در این یکی هم تاخیر به چشم می خورد. پس باز هم باید تکرار کنیم که این روش برای بازی کردن مناسب نیست.

مزیت: به راحتی به عنوان یک کانکشن HDMI پیکره بندی می شود و نیاز به تنظیمات زیاد نیست.

ضعف: ارتباط سیمی، بین فرستنده و لپتاپ چندان خوشایند نیست – این روش محدودیت فیزیکی ایجاد کرده و آزادی عمل را می گیرد.

شما کدام یک از این روش ها را مناسب حال خود می دانید؟ روش ها یا گجت های دیگری هم برای این کار سراغ دارید؟ به ما معرفی کنید.

inol_ بازدید : 675 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

رفند عکس گرفتن از صفحه ی دسکتاپ

 

به کمک این آموزش می توانید در ویندوز های مختلف که این امکان را دارند

( XP , Vista , 7 ) از صفحه نمایش خود عکسی نهیه نمایید ( اسکرین شات ) . امکانات مورد نیاز سیستم شما یک عدد ماوس و کیبورد سالم می باشد که مراحل کار را تکمیل می کنند.
این عکس برداری تنها با دو کلیک انجام خواهد شد و در ارائه مطالب آموزشی و تبلیغاتی کاربرد بسیاری دارد.
منظور از اسکرین شات این است که هر آنچه شما در صفحه مانیتور خود می توانید مشاهده کنید در قالب یک عکس در خواهد آمد و بدون افت کیفیت می توانید آن را به دیگران نشان دهید …

 

عکس برداری در ویندوز XP :

برای این کار آنچه را که می خواهید در تصویر اسکرین شات وجود داشته باشد روی صفحه نمایش خود ظاهر کنید. سپس از روی صفحه کلید خود “Print Screen” را بزنید (برای اطمینان دو بار بزنید). سپس برنامه Paint را از شاخه ی

Start Menu > All programs > Accessories > Paint باز کنید و کلیدهای Ctrl+V را بزنید. مشاهده می کنید که صفحه نمایش شما به پینت منتقل می شود اکنون می توانید تصویر را ذخیره کنید و از آن استفاده کنید.

عکس برداری در ویندوز Vista :

  1. در اینجا به نرم افزار Snipping Tool نیازمندیم.
  2. از شاخه زیر این نرم افزار را باز کنید :
  3. Start menu > All programs > Accessories > Snipping tool
  4. اکنون با ماوس دور پنجره مورد نظر را کادر بکشید
  5. حال تصویر تهیه شده را ذخیره کنید.
inol_ بازدید : 343 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

با سلام ..

 

اگه شما هم دنبال این هستیت که بازدید سایت و وبلاگ خودتون رو به روش قانونی و ای پی های مخطلف افزایش دهید تا رتبه سایتتون تو السکا و گوگل بالا بره ما یه روش جدید برای شما پیشنهاد میکنیم که با هزینه ناچیزی میتونید امار وبلاگ و وبسایت خودتتون رو با کاربرای واقعی و روزانه بتکونیداین روش از کد یا سایت ها تبادل بازدید استفاده نمیکنه برای تست این روش فقط کافیه ادرس سایت یا وبلاگ خودتون رو برای ما بفرستید تا امار ساییتتون رو برای ساعتی در دست خود بگیریم تا به صحت کاره ما پی برید جهت سفارش از طریق تماس با ما و یا ارسال پیامک به شماره 09148899634 در تماس باشید

 

 

inol_ بازدید : 447 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

امروزه افزایش رتبه در موتورهای جستجو یکی از اهداف سایتهای گوناگون است برای دیده شدن  زیرا اکثردمردم از این طریق سایت و بلاگ مورد نیاز خود را پیدا  می کنند.

در رقابت برای بدست آوردن رتبه بالاتر گروهی متقلب نیز حضور دارند. این افراد سعی می کنند از  تاکتیکهایی برای  فریب موتورهای جستجو وارتقاء رتبه سایت استفاده کنند.


عبارت دیگری که در دنیای تجارت الکترونیکی مرسوم است،  ” بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو “  است که تفاوت اساسی بامفهوم قبل دارد و به معنی اعمال تغییرات معین در سایت برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو می باشد.


راه های بهینه سازی سایت عموماً به دو گروه تقسیم می شوند:

استفاده از واژه های کلیدی که اهداف تجارت شما را نشان می دهد، در متون و تگهای html موجود در سایت.

• ایجاد لینک ها و مسیرهای ارتباطی از دیگر سایتها به سایت.

گوگل و دیگر موتورهای جستجو لینک های ورودی به سایت شما را به عنوان امتیازی برای اهمیت سایت شما در نظر می گیرند و سایتی که امتیاز بیشتری داشته باشد، مسلماً رتبه بهتری کسب خواهد کرد.


موتورهای جستجو چه اکار هایی  را تقلب محسوب می کنند؟

دو موتور جستجوی بزرگ google و yahoo هر یک تعاریفی از این مفهوم ارائه کرده اند.

در بخش راهنمای دارندگان وب سایت در google تکنیکهای متقلبانه به این صورت معرفی شده است:

• متن ها یا لینک های مخفی و نامرئی

• ارتباطات چرخشی سایت ها

• ارسال درخواستها و سوالات غیرواقعی به google که به صورت اتوماتیک تولید می شوند.

• کلمات کلیدی نامربوط به مطالب و صفحات سایت

• چندین صفحه یا دامنه با محتوای یکسان

• صفحات خروجی متعدد منتهی به صفحاتی که اطلاعات جزئی و بی استفاده ای در آنها قرار دارد.

تأکید google بر این حقیقت است که سایت ها باید برای جلب رضایت بازدیدکننده طراحی و ساخته شوند و نه برای موتورهای جستجو. این بدان معنی است که نباید موتور جستجو را فریب داد و نباید محتوایی که بازدیدکننده مشاهده می کند با محتوای کل سایت و آنچه موتور جستجو آن را بررسی می کند، تفاوت داشته باشد.


برای اطمینان از اینکه تغییرات شما در دسته راهکارهای بهینه سازی قرار بگیرد، سوالات زیر را از خود بپرسید: “آیا این تغییر به نفع بازدیدکننده و کاربران سایت است؟ و اگر موتورهای جستجو وجود نداشتند، آیا باز هم این تغییرات را اعمال می کردم؟


Google هم چنین در مورد عضویت در گروههای متقلب به شما هشدار داده است. در این پدیده که به “مزرعه لینک” معروف است، گروه بزرگی از سایتهای غیر مرتبط به هم برای بدست آوردن رتبه های بالاتر به یکدیگر مرتبط می شوند. اما اگر google به شما مظنون شود که در این شبکه ها عضو هستید و یا در همسایگی سایت های متقلب قرار گرفته اید، روی رتبه سایت شما تأثیر منفی خواهد داشت.

از برنامه های کامپیوتری که رتبه شما را در موتورهای جستجو چک می کنند استفاده نکنید. زیرا این برنامه ها به حریم منابع اطلاعاتی موتور جستجو وارد می شوند و این به منزله تعدی از قوانین و مقررات google می باشد.


در بخش راهنمای yahoo موارد تقلب این گونه تعریف شده است:

 ”صفحاتی که به منظور فریب دادن موتور جستجو طراحی شده اند و باعث می شوند که موتور جستجو نتایج نامناسب، اضافه یا با کیفیت پایین را در اختیار جستجوگران بگذارد.”


این تکنیکهای متقلبانه عبارتند از:

• صفحاتی که فقط بازدیدکننده را به صفحات دیگر راهنمایی می کند.

• صفحاتی با محتوای تکراری.

• سایت هایی که اسامی متعدد مجازی و غیر ضروری برای خود انتخاب می کنند.

• صفحاتی که به صورت اتوماتیک تولید می شوند و دارای حجم زیاد و ارزش اطلاعاتی کمی هستند.

• تفاوت در محتوایی که به موتور جستجو ارائه می شود با آنچه کاربر در سایت مشاهده می کند.

• وجود بیش از حد لینک های دوطرفه بین سایتها برای افزایش ترافیک و نشان دادن محبوبیت ظاهری.

• سوء استفاده از اسامی رقبا

• وجود بیش از حد صفحات pop-up که به صورت خودکار ظاهر می شوند و روال کار کاربر را به هم می زنند.

• صفحات فریبنده که برای کاربران کارایی خاصی ندارند.

Yahoo تأکید دارد که سایت ها باید محتوای واقعی، با ارزش و منحصر به فرد خود را داشته باشند و هر لینکی ک در سایت قرار می گیرد باید کاربر را به نوعی یاری کند تا مطالب جذاب دیگری را در زمینه مورد علاقه خود بیابد.


inol_ بازدید : 599 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (2)

سلام خوجلای عزیزقلب

با یه اموزش جدید باهاتون هستم زبان

خوب بریم اصل مطلب...

همان طور که میدونیم امروزه فیلم ها و کلیپ های ویدئویی جزع جدایی ناپذیر از دنیای اینترنت و وب شده اند و بیش از پیش کاربران و مدیران وبلاگ ها و سایت ها می خاهند  که از این نوع محتوا در صفحات خود استفاده کنند و کلیپ هایشان را با دیگران به اشتراک بگذارند اما برای اکثر افراد، انجام این کار به راحتی ممکن نیست و بیشتر کاربران ترجیح می دهند از شبکه های اشتراک گذاری فیلم و کلیپ استفاده نمایند؛ از این رو در این مطلب قصد داریم روش های درج فیلم و ویدئوهای FLV یا Flash Video را در وبلاگ و سایت برای این دسته از دوستان آموزش دهیم.

پخش ویدئو در وب چه مسیری را طی کرده و به چه سمتی در حرکت است؟

پیش از فراگیر شدن فرمت FLV یا همان Flash Video به عنوان فرمتی استاندارد برای پخش ویدئوها در وب، کاربران ناچار بودند از ویندوز مدیا پلیر (Windows Media Player) یا کیوک تایم (Quick Time) و فرمت های پشتیبانی شده توسط آنها استفاده کنند که هر کدام مشکلاتی را برای بازدیدکننده گان صفحات به وجود می آوردند، از جمله اینکه این برنامه ها حجم، کیفیت و قابلیت سازگاری کم تری با مرورگرها داشتند؛ اینچنین بود که به مرور FLV جای خود را بین کاربران باز کرد و سایتهای زیادی از آن به عنوان فرمت استاندارد استفاده نمودند، اما همچنان مشکل درج و پخش مستقیم ویدئو در صفحات وب حل نشده باقی مانده بود، یعنی برای پخش کلیپ های FLV ناچاریم از پلاگین ها و پلیرهای جانبی استفاده نمائیم؛ به همین خاطر در نسخه جدید HTML که به HTML5 معروف است، این مسائل تا حدود زیادی حل شده است، اما مشکل این است که هنوز بسیاری از کاربران از مرورگرهای قدیمی استفاده می کنند (که از HTML5 پشتیبانی نمی کند) و این امکان را نمی توان در مرورگر آنها مورد استفاده قرار داد، لذا تا فراگیر شدن HTML5 ناچاریم از همان پلاگین ها استفاده نمائیم؛ در این آموزش سعی می کنیم هر دو روش را بیان کنیم.

  درج و پخش فیلم با کدهای HTML5 و تگ video

قبل از اینکه بتوانیم ویدئو در وبلاگ یا سایت خود درج کنیم، باید فرمت ها و قابلیت های آنها را بشناسیم، فرمتهایی که در HTML5 برای پخش فیلم مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از mp4، ogg و webm؛ البته متاسفانه هر مرورگری فرمت یا فرمتهای خاصی را پشتیبانی می کند و لذا برای درج کلیپ خود باید آن را به چندین فرمت تبدیل کنید و همه ی فایل ها را در یک کد قرار دهید تا اگر مرورگر با یک فرمت سازگار نبود، به فرمت بعدی مراجعه کند، مثال زیر گویا است:


توضیح:

- کد بالا یک کلیپ با سه فرمت مختلف را در خود دارد که این کار برای اطمینان از سازگاری با تمام مرورگرهاست.

- کلیپ خود را باید با برنامه هایی نظیر Total Video Converter به فرمت های mp4، ogg و webm تبدیل نمائید.

- پس از تبدیل کلیپ، آن را در سرور خود یا سرویس های رایگان، آپلود کنید و آدرس لینک مستقیم آن را در قسمت src جایگزین نمائید (دقت کنید که آدرس لینک شما مستقیم باشد، برخی از سرویس های آپلود رایگان فایل، تنها با مراجعه به صفحه آنان، اجازه دانلود کلیپ را می دهند، این نوع سرویس ها برای درج ویدئو مناسب نیستند).

درج کلیپ های Flash Video) FLV) با پلاگین MPW player

همانطور که گفتیم، اگرچه HTML5 نیازی به کدها و فایلهای جانبی ندارد، اما هنوز بسیاری از کاربران از مرورگرهایی استفاده می کنند که از تگ های آن پشتیبانی نمی کنند، لذا استفاده از پلیر های رایگان می تواند در شرایط فعلی گزینه اول ما باشد، بدین منظور تا به امروز در عرصه وب برنامه های رایگان و خوبی ارائه شده که از جمله بهترین های آن می توان Flow Player و JW Player را نام برد، اما این برنامه ها با وجود توانایی هایشان یک ایراد اساسی دارند و آن هم حجم زیادی است که برای بارگذاری فایل های خود از پهنای باند سرور اشغال می کنند، همانطور که می دانیم حجم زیاد فایل ها، باعث به زحمت افتادن کاربران با سرعت اینترنت پائین و استفاده بیش از حد از ظرفیت پهنای باند سرور ها می شود، لذا باید به فکر جایگزینی برای این برنامه ها باشیم، تا آنجا که ما بررسی کرده ایم، برنامه ای به نام MPW Player از هر لحاظ مناسب است؛ این برنامه علی رغم حجم کم، توانایی پخش ویدئو های FLV و همچنین آهنگهای MP3 را دارد، از جمله دیگر ویژگی های مثبت آن می توان به قابلیت سفارشی سازی، نمایش پیام در حال بارگذاری، امکان Full Screen، دارا بودن تایم لاین و کنترل بر روی کلیپ و همچنین کنترل های مربوط به صدا را نام برد؛ در زیر نسخه ای از آن را جهت دریافت قرار داده ایم:

دانلود برنامه پخش ویدئوهای MPW player) FLV) - حجم: کمتر از 50 کیلوبایت

توضیح:

- بسته بالا حاوی چند فایل با نام های mpw_player.swf (فایل اصلی پلیر)، index.html (جهت نمونه و مثال)، mpw_player.fla (سورس فایل فلش با فرمت fla برای اعمال تنظیمات سفارشی) و یک فایل جاوا اسکریپتی با نام swfobject.js در مجموع با حجمی کمتر از 50 کیلوبایت است.

- فایل index.html نیاز به دو فایل با نام های video.flv و audio.mp3 دارد که ما برای کم حجم تر شدن و راحتی دانلود، آنها را حذف کرده ایم، برای تست و دیدن نحوه اجرای برنامه، این دو فایل را به صورت دلخواه ایجاد و با نام های عنوان شده در کنار فایل ایندکس قرار دهید.

نحوه استفاده از برنامه پخش ویدئوهای MPW player) FLV) و تنظیمات آن

قبل از هر چیز ویدئو ها و کلیپ های خود را با برنامه هایی نظیر Total Video Converter یا Riva FLV Encoder به فرمت FLV تبدیل کنید؛ سپس فایل های اصلی برنامه را به همراه کلیپ خود در سرور یا یک سایت آپلود رایگان قرار دهید و لینک مستقیم آن را در کدهای زیر جایگزین نمائید.

فایل جاوا اسکریپت را در صفحه ایمپورت کنید، مثلا:

اکنون کد زیر را مطابق با فایل های خود تنظیم نمائید:

  

var so = new SWFObject("http://example.com/mpw_player.swf", "swfplayer", "400", "327", "9", "#000000");
so.addVariable("flv", "http://example.com/movie.flv");   
so.addParam("allowFullScreen","true");
so.write("flvplayer");

توضیح:

- آدرس فایل های آپلود شده خود را در قسمت  http://example.com به جای آدرس های پیش فرض قرار دهید.

- اعداد 400 و 327 در کد بالا، برای تنظیم ارتفاع و عرض پلیر است؛ کد هگز 000000# برای تنظیم رنگ پس زمینه پلیر است. 

- allowFullScreen در کد، اگر مقدار آن true باشد، یعنی کاربر می تواند کلیپ را تمام صفحه ببیند و اگر مقدارش برابر false باشد، این امکان را ندارد.

- تگ پایانی کد یا so.write در بلاکی که آی دی آن به عنوان مقدار تنظیم شده است، خروجی ما را نشان خواهد داد.

 

بقیه اموزش در ادامه مطلب ;)

inol_ بازدید : 667 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 کد های مخفی برای گوشی های اندرویدی

 

در این قسمت از سایتمون تعدادی از کد های مخفی و کاربردی موبایل های  اندرویدی را گرد آوری کرده ایم تا دارندگان این گوشی ها بتوانند به راحتی  از این کد های مخفی در گوشی خود استفاده کنند.

 

*#*#4636#*#*
با تایپ این کد در گوشی اندرویدی خود، می توانید اطلاعات تلفن، اطلاعات باطری، تاریخچه کارکرد باطری و وضعیت کاربری آن را ببینید.

*#*#7780#*#*
با این کد گوشی شما factory data reset می شود، یعنی اینکه موبایل به تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی گردد و این اطلاعات از درون آن حذف می شوند: اکانت های گوگل که روی موبایل تعریف شده یا با آن در ارتباط باشند تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن ها و سیستم اپلیکیشن های دانلود شده اما این دستور کاری به برنامه های سیستمی، اپلیکیشن ها و همچنین اطلاعات کارت حافظه ندارد.

*2767*3855#
این دستور یک خرابکار تمام عیار است. گوشی شما را به تنظیمات کارخانه ای بر می گرداند، اما سر راه همه چیز را از فایل و فولدر گرفته تا اطلاعات و تنظیمات حافظه داخلی تلفن، پاک می کند و سپس فریم ویر (firmware) گوشی را از دوباره نصب می کند. پس در استفاده از این کد نهایت دقت را به کار ببرید و مراقب باشید.

*#*#34971539#*#*
این کد اطلاعاتی درباره دوربین گوشی را به شما نشان داده و گزینه های زیر را هم در اختیارتان می گذارد: آپدیت فریم ویر دوربین در ایمیج (هیچ گاه این گزینه را امتحان نکنید) آپدیت فریم ویر دوربین روی کارت حافظه SD نمایش ورژن فریم ور دوربین شمارش تعداد آپدیت فریم ور

*#*#7594#*#*
این دستور، عملکرد دکمه قطع مکالمه/پاور (End Call/Power) را تغییر می دهد. شما می توانید شیوه عملکرد این کلید به خصوص را خودتان تنظیم کنید.

*#*#273283*255*663282*#*#*
این کد به شما امکان پشتیبان گیری از فایل های چند رسانه ای همچون عکسها، فیلم ها، آهنگ ها و یادداشت های صوتی را می دهد.

*#*#197328640#*#*
با تایپ این عبارت به مود سرویس گوشی وارد می شوید. در آنجا می توانید تست های مختلفی را انجام داده و یا تنظیمات گوشی را تغییر دهید.


کدهای تست سخت افزاری (وای فای، بلوتوپ، جی پی اس)

تست کارت شبکه بیسیم موبایل
*#*#232339#*#*
*#*#526#*#*
*#*#528#*#*

تست GPS
*#*#1472365#*#*
*#*#1575#*#*

تست بلوتوث
*#*#232331#*#*

این کد آدرس دستگاه بلوتوث را نمایش می دهد
*#*#232337#*#

برای ورود به بخش سرویس کنترل و تظارت Gtalk از این کد استفاده کنید
*#*#8255#*#*

کدهای مخفی برای دستیابی به اطلاعات فریم ور (میان افزار) :

*#*#4986*2650468#*#*
PDA, Phone, H/W, RFCallDate

*#*#1234#*#* – PDA and Phone

*#*#1111#*#* – FTA SW Version

*#*#2222#*#* – FTA HW Version

*#*#44336#*#*
PDA, Phone, CSC, Build Time, Changelist number


کدهای مخفی برای تست های مختلف کارخانه ای

تست سیگنال
*#*#0283#*#*

تست ال سی دی
*#*#0*#*#*

ورژن صفحه لمسی
*#*#2663#*#*

تست ویبره و نور صفحه کلید
*#*#0842#*#*

تست صفحه لمسی
*#*#2664#*#*

تست سنسور مجاورت
*#*#0588#*#*

نمایش ورژن رم
*#*#3264#*#*

تست صدای زنگ
*#*#0673#*#* *#*#0289#*#*
 

inol_ بازدید : 1807 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (3)

- اول آدرس ایمیل www نمی گذارند: بسیاری از کاربران در اول آدرس ایمیل www می گذارند که این اشتباه است و باعث می شود ایمیل های ارسالی به مقصد نرسند!

۲- اینترنت آن علامت e آبی رنگ نیست: آیکون e آبی رنگ علامت برنامه Internet Explorer، محصول شرکت Microsoft است. خود اینترنت یک شبکه است که برنامه یا آیکون خاصی ندارد.
Internet Explorer به شما کمک می کند از این شبکه برای دیدن سایت های مختلف استفاده کنید. درست مثل اینکه می توانید برنامه کانال های تلویزیون را با یک تلویزیون Panasonic یا با یک تلویزیون Sony یا با هر مارک دیگری ببینید…

برنامه های دیگری هم وجود دارند که کار آن e آبی را می کنند و حتی خیلی بهتر! مثل Safari، Chrome، Opera یا Firefox که می توانید از آنها استفاده کنید.

۳- چت همان یاهو مسنجر نیست: چت کردن لازم نیست حتمآ با برنامه یاهو مسنجر انجام شود. یاهو یکی از شرکت هایی است که سرویس چت اینترنتی را ارائه می کند. با ICQ، MSN Messenger یا Gtalk و… هم می توانید چت کنید (البته با سایر کاربران همان سرویس).

۴- هر کامپیوتری الزامآ ویندوز نیست: یک کامپیوتر را خاموش فرض کنید! حالا باید یک برنامه روی این کامپیوتر نصب شود تا این کامپیوتر بتواند روشن شود و ما از آن استفاده کنیم. به این برنامه ها می گوییم «سیستم عامل» یا «Operating System» یا OS.

یکی از معروف ترین این برنامه ها «ویندوز» نام دارد که نسخه های مختلفی هم ارائه داده است ، مثل ویندوز ۹۸ یا ویندوز xp یا ویستا. ویندوز محصول شرکت Microsoft است.

حال نکته اینجا است، هیچ اجباری به استفاده از ویندوز نیست و ویندوز تنها انتخاب موجود نیست. بلکه این تصور غلط به خاطر سلطه مایکروسافت بر روی بازار به وجود آمده است. در اصل شرکت های مختلف و مشابهی وجود دارند که در این صنعت با مایکروسافت در رقابت هستند و خودشان «سیستم عامل» تولید می کنند. به عنوان مثال، شرکت Apple سیستم عامل Mac را دارد.

۵- پسوند فایل ها مهم است: اول از همه، اصولا پسوند چیست؟ پسوند آن سه حرف آخر اسم هر فایل است که بسته به تنظیمات سیستم شما ممکن است آن را در کنار نام فایل ها نمایش بدهد یا ندهد.
پسوند به ویندوز و شما می گوید که این چه نوع فایلی است. به عنوان مثال یک فایل متنی که فقط حاوی نوشته است پسوندش txt. است.
عکس های واقعی مثل آنها که با دوربین عکاسی می گیرید عمومآ دارای پسوند jpg هستند.
عکس های کارتونی و کامپیوتری و غیر واقعی هم عمومآ gif یا png هستند.
فایل های فشرده شده عمومآ دارای پسوند zip یا rar هستند که آنها را باید با برنامه های مخصوص مثل Winzip یا WinRAR باز کنید.
فایل های اجرایی مثل فایل های برنامه های یا فایل های Setup بازی ها و… هم عمومآ دارای پسوند exe هستند.
آهنگ ها هم که مطمئنا خودتان می دانید، عمومآ mp3 یا wav هستند.

پسوند فایل ها اطلاعات زیادی به ما می دهند. مثلآ اگر کسی یک فایل به شما داد که پسوند آن exe. بود و گفت این عکس خودم است، دارد دروغ می گوید! احتمالآ به جای عکس ، یک برنامه اجرایی است و شاید یک برنامه مخرب مثل یک ویروس باشد.

۶- دومین، دامین یا دامنه: اسم هر سایت (آدرسی که تایپ می کنید که واردش شوید) دامنه آن سایت است. مثلآ دامنه یاهو yahoo.com است. برای داشتن این نام ها باید نام مورد نظر آزاد باشد و مبلغی را سالیانه پرداخت کنید تا به نام شما ثبت شود.

توجه کنید که مثلآ در مثال یاهو، کل عبارت “Yahoo.com” دامنه است، نه فقط “Yahoo” در نتیجه “Yahoo.net” هم یک دامنه جدا است که می تواند متعلق به فرد دیگری باشد، همچنین “Yahoo.org” و… البته شرکت های بزرگ تمام دامنه های اسم شرکت شان را به نام خودشان با پسوندهای مختلف ثبت می کنند.

۷- هاست یا هاستینگ: هاست، هاستینگ یا Host یعنی فضایی که فایل های یک سایت اینترنتی روی آن قرار می گیرد. هر چیزی که شما روی یک سایت می خوانید باید روی یک کامپیوتر واقعی در یک جایی از دنیا وجود داشته باشد. همین مطلب که الان شما می خوانید روی سرور سایت راهنمای وبلاگ نویسان در کشور کانادا است.

این فضا ها هم توسط شرکت ها فروخته می شوند. در نتیجه اگر می بینید می گویند «هاست ۱۰۰ مگابایتی» یعنی به شما ۱۰۰ مگابایت فضا می دهند که فایل های سایت تان را در آن نگهداری کنید.

۸- چگونه سایت داشته باشیم ! برای داشتن یک سایت اینترنتی شما باید ابتدا یک دامنه ثبت شده و یک فضا را داشته باشید. توسط تنظیماتی دامنه به فضای شما متصل و قابلیت استفاده از آن را دارید ، بطوریکه با وارد کردن آدرس سایت و دامنه خود ، به آن فضا یا هاست در واقع مراجعه می کنید. برای نمایش محتویات سایت خود هم نیاز دارید صفحاتی طراحی شود و روی فضای سایت قرار گیرد یا آپلود شود تا بازدیدکنندگان ، صفحات سایت شما را ببینند.

inol_ بازدید : 821 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

در صورتی که با نرم‌افزار Microsoft PowerPoint کار کرده باشید حتماً می‌دانید در صورتی که فایل نهایی ارائه‌ی خود را به یک کامپیوتر دیگر منتقل کنید همواره مشکلاتی نظیر عدم نصب بودن مجموعه نرم‌افزاری آفیس بر روی این کامپیوتر و یا به هم ریختن فایل پاورپوینت وجود دارد. از این رو شاید دوست داشته باشید تا بتوانید فایل پاورپوینت خود را به یک فایل ویدئویی تبدیل کنید و از این فایل ویدئویی جهت ارائه استفاده نمایید. در صورتی که از نسخه 2010 آفیس استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده از این ترفند ارائه‌های پاورپوینت خود را به یک فایل ویدئویی تبدیل کنید. لازم به ذکر است فایل ویدئویی ساخته شده کاملاً مشابه با آن چیزی است که در پاورپوینت طراحی کرده‌اید و قالب و نوشته‌های فارسی و رنگ‌های به کار گرفته شده تغییری نخواهد کرد. حتی در صورت استفاده از افکت‌های مختلف برای نمایش اسلایدها این موارد نیز لحاظ خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید بر روی هر اسلاید با صدای خودتان و از طریق میکروفون، توضیحات مورد نیاز را ضبط کنید تا به هنگام نمایش هر اسلاید در ویدئو توضیحات شما پخش شود.

بدین منظور:
ابتدا  فایل ارائه خود را در Microsoft PowerPoint 2010 باز نمایید.
سپس از نوار بالای صفحه، به منوی File رفته و بر روی Save & Send کلیک نمایید.
سپس بر روی Create a Video کلیک کنید.
در این صفحه می‌توانید حجم و کیفیت فایل ویدئوی خروجی را انتخاب کنید. برای این کار بر روی عنوان Computer & HD Displays کلیک کنید تا دو گزینه دیگر نمایش داده شود. این دو گزینه هدف و منظور شما از ایجاد این فایل ویدئویی را مورد پرسش قرار می‌دهند. در صورتی که حجم فایل نهایی برایتان مهم نیست و قصد دارید آن را با کیفیت بالا ذخیره کنید گزینه Computer & HD Displays را در حالت انتخاب باقی بگذارید، در غیر این صورت یکی از دو گزینه دیگر را انتخاب کنید.
مورد بعدی که بسیار نیز کاربردی است امکان ضبط صدای خود و ایراد توضیحات بر روی ویدئو و هر اسلاید است. بدین صورت که می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Use Recorded Timings and Narrations و سپس انتخاب گزینه Record Timings and Narrations با استفاده از میکروفون کامپیوتر، بر روی هر اسلاید توضیح دهید. این قابلیت زمانی کاربردی است که خود شما برای ارائه حاضر نباشید و فردی که ویدئو را مشاهده می‌کند بتواند از توضیحات شما بر روی هر اسلاید استفاده کند.
گزینه Seconds to spend on each slide نیز مدت زمان نمایش هر اسلاید بر حسب ثانیه در ویدئو را نشان می‌دهد که می‌توانید آن را به دلخواه خود وارد نمایید. اسلایدهایی که بر روی آن‌ها صدا ضبط کرده‌اید از این قاعده مستثنی هستند و زمانی به اسلاید بعدی می‌روید که توضیحات شفاهی شما بر روی اسلاید تمام شده باشد.
در نهایت بر روی Create Video کلیک کنید و محل ذخیره فایل ویدئویی را انتخاب نمایید.
خواهید دید که فایل با فرمت WMV در محل مورد نظر ذخیره خواهد شد. مدت زمان ذخیره فایل به محتوای فایل پاورپوینت بستگی دارد و در نوار پایین نرم‌افزار می‌توانید درصد تکمیل شدن ذخیره‌سازی فایل خروجی ویدئو را مشاهده نمایید.
inol_ بازدید : 602 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
 

 

اگر بعد از فشردن دكمه power، كامپيوتر روشن نشد؟
بررسي كنيد آيا سيم برق متصل است؟ آيا سر ديگر سيم برق متصل شده است؟ سوييچي كه در پشت كامپيوترتان وجود دارد چك كنيد. از اتصال صحيح منبع تغذيه به مادربرد اطمينان حاصل كنيد. كابل برق فلاپي را چك كنيد. اگر هيچ يك از اين كارها نتيجه نداد در مرحله بعد هر چيزي را كه به مادربرد متصل است به غير از كابل برق، سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را جدا كنيد. اگر باز هم سيستم بالا نمي آيد يك يا دو قطعه از سيستم شما معيوب است. در اين مورد به احتمال زياد مادربرد يا منبع تغذيه Case شما اشكال دارد.
 
 
اگر سيستم روشن مي شود ولي بوق نمي زند يا بالا نمي آيد؟
ابتدا همه اتصالات را چك كنيد و دوباره امتحان كنيد. در صورتي كه اين عمل مؤثر نبود، بهترين كار اين است كه مانند بالا همه چيز را به غير از سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را از مادربرد جدا كرده و دوباره امتحان كنيد.
اگر كامپيوتر به خوبي شروع به كار كرد كامپيوتر را خاموش كنيد و هر بار يك قطعه را متصل كرده و سپس كامپيوتر را روشن كنيد تا جايي كه مشكل را پيدا كنيد ولي اگر كامپيوتر اصلا‎‎ً روشن نشد احتمالاً يك يا چند قطعه معيوب داريد(CPU ،RAM، مادربرد و منبع تغذيه).
 
كامپيوتر روشن مي شود و متناوبا‎ً بوق مي زند، بالا مي آيد؟
ببينيد آيا حافظه RAM شما بدرستي نصب شده است اگر لازم است آن را بيرون آوريد و دوباره جا بزنيد.
 
سيستم روشن مي شود يك سري بوقهاي سريع مي زند، بالا نمي آيد؟
ببينيد آيا كارت گرافيك به درستي روي اسلات AGP نشسته است يا خير.اگر مقدار كمي از كارت گرافيك خارج از اسلات AGP باشد سيستم بالا نمي آيد.
چند مشكل ديگر هم وجود دارد كه بوسيله اين بوقها شناسايي مي شود اما دو مورد بالا معمول ترين موارد هستند.
اگر سيستم بالا مي آيد ولي مشكلاتي را مشاهده مي كنيد در اين جا دو مشكل عمده ذكر مي شود. كامپيوتر شما در هنگام نصب سيستم عامل بارها از حركت باز مي ايستد علت آن مي تواند گرماي CPU باشد بخصوص CPU هاي شركت AMD يا CPU هاي قديمي تر شركت INTEL. چك كنيد آيا فن CPUبخوبي عمل مي كند و چك كنيد آيا هيت سينك (قطعه آلومينيومي كه روي CPU نصب شده و معمولاً رنگ سياه دارد) بخوبي نصب شده است و با سطح CPU كاملاً موازي است. مطمئن شويد از هيت سينكي استفاده مي كنيد كه ساخت سازنده CPU شماست. هيت سينك اگر درست نصب شود بيش از آنچه نياز است خنك كاري انجام مي دهد.
 
مشكلات زيادي درسيستم عامل همراه با صفحات آبي كه ظاهر مي شود داريد؟
خطاهايي كه در هنگام كپي كردن فايل هاي Set up بوجود مي آيند بخصوص در ويندوز 2000 و XP، به احتمال زياد نشانه وجود مشكل در حافظه RAM شماست. اين امكان هم وجود دارد كه مشكل از هارد ديسك شما باشد اگر خطاها همراه با صفحات آبي است كه در آنها Page Fault ديده مي شود يقيناً مشكل از حافظه RAM شماست.
منبع:forum.1dar1.com

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 476
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 76,142
  • بازدید کلی : 1,837,995
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم