loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 600 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)
آموزش کسب درآمد از کانال تلگرام

با سلام دوباره بازم اومدیم با ی اموزش درخواستی دیگه

در این پست از وبلاگمون به شما آموزش کسب در آمد از کانال تلگرام را می دهیم که با ساختن یک کانال تلگرام و توسعه آن  میتوانید در آمد های میلیونی از تلگرام داشته باشید.

خب طبق معمول بریم سراغ اموزش:)

کانال تلگرام، یک رسانه است که قابلیت های زیر را دارد:

    عدم محدودیت در تعداد اعضا
    امکان تعریف چند ادمین برای گروه
    نمایش تعداد افرادی که پست ها را مشاهده کردند
    عدم ارتباط اعضای گروه با هم ( فقط ادمینها به لیست اعضای گروه دسترسی دارند )
    امکان مشاهده مطالب کانال قبل از عضویت
    عدم نمایش پیام عضویت یا ترک گروه کاربران در کانال
    امکان حذف پیام توسط ادمین

برای استفاده از این فرصت مراحل زیر طی نمایید.
1.    تلگرام خود را آپدیت کنید.
2.    یک کانال برای کسب و کار خود با نامی جذاب و همه پسند بسازید.
3.    در صورت داشتن مشغله کاری می تونید افراد دیگری را به عنوان مدیر کانال نیز تعیین نمایید تا آنها کانال شما را به روز کنند.
4.    کانال خود را به روز نمایید (نمایش کالاهای جدید ، اعلام تخفیفات برای کالاها،اطلاعاتی تخصصی راجع به کالاهای شما از جمله محتواهایی هستند که شما می توانید در کانال خود بگذارید.)
5.    کانال را تبلیغ کنید تا اعضای کانال زیاد شود و از اعضاء کانال نیز بخواهید کانال شما را به سایرین نیز معرفی نمایند.


شما می توانید در کانال خود با ایجاد سیاست های بازاریابی مشتریان جدید به فروشگاه خود اضافه نمایید یا حتی در کانالتان می توانید به فروش بپردازید. حتی شما  می‌توانید با پذیرش تبلیغات در کانال خود که اعضای زیادی دارد درآمد کسب کنید.

    توجه داشته باشید که در صورت ارسال زیاد تبلیغات در کانال، به احتمال زیاد کاربران ناراضی شده و گروه را ترک خواهند کرد.پس در این مورد زیاده روی نکنید!

    به منظوراینکه مشتریان خود را در کانال به صورت خودکار اضافه نمایید بهتر است ابتدا لیست تمام مشتریان، همکاران و آشنایان خود را در دفتر تلفن موبایل خود اضافه نمایید تا هنگام ساختن کانال تمام لیست دفتر تلفن خود را به اعضای کانال اضافه نمایید.

شغلهایی که به آنها پیشنهاد میکنیم حتما از کانال استفاده نمایند :
مزون لباس، برندهای کت و شلوار و پوشاک،آژانس‌های مسافرتی،فروشگاه های فروش سی دی(نرم افزار، بازی و...)، فروشگاه‌های کیف و کفش، فروشندگان کتاب،گل فروشی‌ها،فروشگاه‌های لوازم کادویی،سوپر مارکت‌هایی که تخفیف ارائه میدهند   

inol_ بازدید : 568 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)
سلام به همراهان همیشگی وبلاگ برم سر اصل مطلب اگر کسی میخاد یک کانال را خریداری کند تنها می تواند ادمین آن باشد نه سازنده آن. مدیران تلگرام برای این مشکل راه حلی در نظر گرفته اند که به کمک آن می توانید ادمین اصلی یک  را به فرد دیگری منتقل نمایید. در ادامه آموزش انتقال ادمین اصلی کانال به شماره دیگر را آماده کرده ایم.

مرحله یک: در منوی تلگرام، بر روی قسمت تنظیمات کلیک نمایید؛

چگونه ادمین اصلی کانال تلگرام را تغییر دهیم؟ +آموزش تصویری

مرحله دوم: در این قسمت بر روی شماره سیمکارت اکانت خود کلیک نمایید؛

چگونه ادمین اصلی کانال تلگرام را تغییر دهیم؟ +آموزش تصویری

مرحله سوم: در این قسمت بر روی change number کلیک نموده و شماره سیمکارت را به شماره خریدار تغییر می دهید و تایید می کنید؛

چگونه ادمین اصلی کانال تلگرام را تغییر دهیم؟ +آموزش تصویری

مرحله چهارم: در این مرحله کدی پنج رقمی به شماره خریدار ارسال می گردد که خریدار باید آنرا به شما بدهد تا جهت تایید انتقال شماره، وارد نمایید؛

چگونه ادمین اصلی کانال تلگرام را تغییر دهیم؟ +آموزش تصویری

انشالله این آموزش توانسته باشد به کسانی که نیازمند تغییر ادمین کانال تلگرامی خود را دارند کمک کرده باشد.
inol_ بازدید : 425 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

سلام دوستای گلم خدمتتون عرض کم که گوگل پلاس یک فرصت خوب برای بالا بردن محبوبیت سایت توی گوگل و ایندس سریع مطالب توی گوگله که این امار بازدید شمارو بالا میبره و سایتتون بازدیدش خوب میشه پس میتونید با تبادل گوگل پلاس با سایز وب ها محبوبیت خودتون رو بالا ببرید برا این کار هم ما روشش رو بهتون میگیم

به ادامه مطلب مراجعه کنید

inol_ بازدید : 553 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

در این آموزش شما یاد میگیرید که چجوری یه چت روم بسیار زیبا و با امنیت طراحی کنید.

این آموزش کاملا تصویری (عکس) + نوشته می باشد

 

 

۱- ابتدا اسکریپتی رو  دانلود کنید و اماده نصب 

۲-بعد از دانلود فایل زیپ را داخل هاست خود آپلود کنید.

۳- یک دیتابیس بسازید.

اموزش ساخت دیتابیس:(داخل هاست خود وارد MySQL Databases شوید مانند تصویر زیر)

ditabise1 آموزش کامل و تصویری نصب ات چت

inol_ بازدید : 665 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)



این روش ها در ویندوز XP بسیار ساده بود و در نسخه هاى بعدى سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز سون رفته رفته پیچیده تر شد. به جرات مى توان گفت رمز ویندوز ۷ را هر کاربرى نمى تواند بسادگى دور بزند. در هر حال این نسخه از ویندوز نیز روش هاى مخصوص به خودش را دارد که در بسیارى از موارد با بوت کردن
رایانه از روى یک س ىدى راه انداز براحتى مى توانید رمز عبور ویندوز را دور بزنید یا یک کاربرى جدید با رمز دلخواهتان در آن ایجاد کرده و با آن نام کاربرى وارد ویندوز شوید. این هفته نیز قصد داریم روش جدیدى را براى عبور از رمز عبور ویندوز ۷ به شما آموزش دهم که نه تنها نیاز به CD راه انداز براى بوت کردن رایانه از داس ندارد، بلکه در همان صفحه ورود به سیستم عامل و با وجود یک حفره امنیتى که در این نسخه از ویندوز وجود دارد، مى توانید عملیات ورود و حتى ایجاد کاربر جدید در ویندوز را انجام دهید. در این روش شما مى توانید بدون ورود به سیستم عامل با اجراى نرم افزار  Command Prompt رمز عبور کاربر فعلى ویندوز را تغییر دهید یا یک کاربر جدید در آن بسازید و عملیات ورود را به کمک آن انجام دهید.
همچنین امکان مشاهده فایل هاى ذخیره شده در رایانه و کپى بردارى از روى آنها روى حافظه هاى جانبى فلش نیز در این روش امکان پذیر است.

۱- پیش از هر چیز باید براى یک بار هم که شده در حالتى که کاربر مدیر سیستم وارد ویندوز شده است، به رایانه موردنظرتان دسترسى داشته باشید تا در پشتى براى ورود در زمان دلخواه را در آن رایانه باز کنید! براى انجام این کار باید پس از کلیک روى گزینه start ، کادر جستجو عبارت cmd را تایپ و پس از نمایش نتیجه روى آیکون آن کلیک کرده و با انتخاب گزینه Run as administrator آن را اجرا کنید.

۲- فرمان زیر را در خط فرمان وارد کرده و در نهایت کلید اینتر را فشار دهید:

REG ADD “HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\sethc.exe” /v Debugger /t REG_SZ /d “C:\windows\system32\cmd.exe”

3 – در صورتى که پیغام:

The operation completed successfully”

را مشاهده کنید نشان دهنده آن است که فرمان را درست وارد کرده اید و عملیات با موفقیت انجام شده است؛ در غیر این صورت توجه کنید که یا کاربر فعلى ویندوز، دسترسى مدیریتى ندارد یا این که نرم افزار cmd را با سطح دسترسى مدیر سیستم اجرا نکرده اید.

۴- از این پس هر زمان که بخواهید وارد ویندوز شوید مى توانید در صفحه ورودى ویندوز که رمزعبور را از کاربر درخواست مى کند، کلید هاى ترکیبى Alt+Shift+PrintScreen را فشار دهید. با فشار همزمان این کلیدها ابزار CMD اجرا شده و مى توانید با استفاده از دستورهاى مختلف بدون نیاز به ورود به سیستم عامل به اعمال تغییرات در ویندوز بپردازید.

به عنوان مثال در این مرحله مى توانید با وارد کردن فرمان explorer منوى استارت و نوار وظیفه ویندوز را مشاهده کنید. همچنین با استفاده از دستور  dir مى توانید فهرست فایل هاى ذخیره شده در درایوهاى مختلف را مشاهده و نسبت به کپى یا انتقال آنها به حافظه هاى دیگر اقدام کنید.

دستورهاى زیر نیز به ترتیب براى تغییر رمزعبور کاربر موجود در ویندوز بدون دانستن رمزعبور فعلى آن و ایجاد یک کاربرى جدید با رمزعبور دلخواه کاربرد دارد:

net user user_name new_password net user user_name password /add

توجه: به جاى عبارت user_name باید با user_name توجه: به جاى عبارت

نام کاربرى فعلى ( هنگام تغییر رمز عبور ) یا نام کاربرى دلخواه شما ( هنگام ایجاد کاربر جدید ) نوشته شود. همچنین عبارت new_password و password نیز نشا ندهنده رمزعبور شما در هر یک از این دو حالت است.

درراببندید: چنانچه قصد دارید همه چیز را به روز اول بازگردانید یا شک دارید که این در پشتى روى ویندوز شما هم باز باشد و قصد دارید آن را ببندید، مى توانید در مرحله ۲ عبارت زیر را در خط فرمان وارد کنید:

REG DELETE “HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\sethc.exe

amir بازدید : 516 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

ویندوز هشت دارای یک ویژگی امنیتی بزرگی می باشد که از اطلاعات شما در زمانی که درایو حذف شده باشد و یا قابل دسترسی نباشد محافظت می کند. در ویندوز ۸ برای فعال سازی این ترفند مراحل زیر را انجام می دهیم.


قفل کردن درایو
مرحله اول: ابتدا بر روی درایو مورد نظر راست کلیک می کنم و از منوی مشاهده شده کلمه bitlocker راانتخاب و فعال سازی می کنیم.

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 

 در این این قسمت تیک علامت گذاری به عنوان استفاده از کلمه عبور برای باز کردن درایو علامت گذاری می کنیم. سپس پسورد خود را وارد می کنیم و بر روی گزینه بعدی کلیک می کنیم.

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایوبرای قفل بدون فلش usb بر روی گزینه اول کلیک کرده و ok را تایید می کنیم.

 

توجه: شما همچنین می توانید از کارت هوشمند برای باز کردن درایو خود استفاده کنید که می توانید تک کنار علامت گزینه مربوطه را فعال می کنید. که در این صورت نیاز به فلش مموری دارید.

 

مرحله سوم: پیشنهاد می کنیم برای امنیت بیشتر از فلش usb استفاده شود، زیرا از امنیت بالای برخوردار است.


مرحله چهارم: بر روی ذخیره در usb flash را می زنیم و در آخر گزینه بعدی را انتخاب می کنیم.

 

 

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 

 در این مرحله از شما خواسته می شود که چه مقدار از درایو خود را رمز گذاری می کنید و پس از تعین بر روی ادامه کلیک می کنیم.

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 

 در این قسمت از شما سوال پرسیده می شود آیا مایل به قفل کردن درایو مورد نظر خود هستید؟ در صورت تایید بر روی گزینه start encrypting کلیک کرده و فرایند قفل گذاری شروع می شود.

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 

 پس از تکمیل شدن فرایند قفل گذاری سیستم خود را ریستارت کرده سپس مجدد راه اندازی می گردد خواهید دید درایو مورد نظر قفل شده است.

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 

عملیات قفل به پایان رسیده است و درایو مورد نظر شما قفل شده است.

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 

برای باز کردن درایو:
مرحله اول: بروی درایو مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه unlock derve را انتخاب می کنیم

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 

مرحله دوم: در اینجا رمز مورد نظر خود را در کادر وارد کرده و بر روی unlock کلیک می کنیم.

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 


برای تغییر رمز عبور بر روی درایو قفل شده راست کلیک کرده و بر روی گزینه change bitlocker passwordکلیک کنید.

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 رمز عبور قبل خود را وارد سپس رمز عبور جدید را بزنید و در اخر بر روی ok کلیک کنید.

 

روشن و خاموش کردن قفل درایو
بر روی درایو خود راست کلیک کرده و از منوی ظاهر شده گزینه mange bitlocker  را انتخاب می کنیم. در منوی ظاهر شده شما می توانید درایو ها رو بصورت دلخواه قفل یا باز کنید و یا حتی غیر فعال کنید.

 

توجه؛ کاربران توجه داشته باشند برای باز کردن درایو حتما باید از فلش کارت مورد نظر استفاده شود در غیر اینصورت درایو قفل شده و باز نخواهد شد.

 

 افزایش امنیت کامپیوتر, قفل کردن درایو

 

amir بازدید : 892 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

کامپیوتری که مرتب ری استارت می شود معمولاً مشکل نرم افزاری دارد که با رفع آن این معضل قابل حل است. اما ری استارت مداوم یک کامپیوتر می تواند علت های مختلفی داشته باشد. نسخه های جدید ویندوز دیگر دیگر آن صفحه معروف آبی رنگ را نمایش نمی دهند، بلکه کامپیوتر ری استارت می شود. به این امید که مشکل با این ری استارت حل می شود.

 

این عمل با این تئوری صورت می گیرد که اگر مشکلی برای سیستم عامل پیش آمده باشد با یک ری استارت بر طرف می شود. البته اغلب اوقات این امر صحیح است. اما اگر مشکل سخت افزاری باشد ممکن است این روش موثر واقع نشود. و کامپیوتر همینطور ری استارت شود و این وضعیت تا زمانیکه برق کامپیوتر خود را قطع کنید ادامه دارد.

 

در ویندوز ویژگی ری استارت خودکار را غیر فعال کنید.

 

 سیستم عامل, ری استارت خودکار ویندوز

با کلیک  راست روی ایکون My Computer و انتخاب Properties وارد قسمت Advanced شوید . و در آن بدنبال Start up and Recovery بگردید. در آنجا روی Setting کلیک کنید در این قسمت می توانید با برداشتن تیک گزینه Automatically Restart  این ویژگی را غیر فعال کنید. حال اگر مشکلی برای کامپیوتر پیش آید باید آن صفحه خطای آبی رنگ نمایش داده شود. این صفحه آبی می تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد و با استفاده از آن راه حلی برای مشکل خود بیابید.

در Safe Mode ری استارت کنید.
کامپیوتر خود را ری استارت کنید و F8 را بزنید و از بین گزینه هایی که در برابر شما ظاهر می شود Safe Mode with Networking  را انتخاب کنید و کلید اینتر را بزنید.با وارد شدن به Safe Mode می توانید هر نرم افزاری را که جدیداً نصب کرده اید حذف کنید. همچنین می توانید درایو های سخت افزار مشکل دار را دوباره نصب کنید یا حتی نسخه جدید آن را از اینترنت بگیرید و نصب کنید. اگر در Safe Mode  توانستید مشکل را حل کنید مورد نرم افزاری است. ولی اگر کامپیوتر شما حتی در Safe Mode ری استارت می شود، احتمال سخت افزاری بودن مورد زیاد است.

رم و هارد دیسک کامپیوتر خود را اسکن کنید .
نرم افزار های کمکی وجود دارند که می توانند هارد دیسک و رم کامپیوتر شما را برای تشخیص مشکلات احتمالی اسکن کنند. اگر رم کامپیوتر شما خراب شده باشد می تواند نا پایداری های زیادی برای کامپیوتر ایجاد کند. و اگر هارد دیسک کامپیوتر شما خراب باشد یا در آن بد سکتور ایجاد شده باشد و سیستم عامل بخواهد اطلاعات این بد سکتور ها را بخواند مشکل خود را نشان خواهد داد

برای رم در ویندوز نرم افزار خاصی وجود ندارد که بتواند همه مشکلات آنرا تشخیص دهد و باید از یک نرم افزار دیگر کمک بگیرید. یکی از نرم افزار های قوی در این زمینه Memtest است، که می توانید آنرا از اینترنت دانلود کنید.سپس باید آنرا روی یک CD رایت کنید. آنگاه می توانید کامپیوتر خود را ری استارت کنید.

 

تا اسکن آغاز شود اگر اسکن آغاز نشد باید در تنظیمات بایاس مادربرد خود الویت بوت Boot Priority را به CD ROM اختصاص دهید. یا به عبارت دیگر  CD ROM را اولین گزینه برای بوت انتخاب کنید. اگر از ویندوز ویستا استفاده می کنید می توانید از نرم افزار کمکی Ram Scanner  در Administrative Tools در کنترل پانل استفاده کنید. و بدین وسیله از سلامت رم خود اطمینان حاصل نمایید.

 

برای هارد دیسک وارد My Computer  و روی درایو C کلیک سمت راست کنید. Properties را انتخاب کنید. آنگاه در قسمت Tools بدنبال Error Checking بگردید در زیر مجموعه آن روی Check Now کلیک کنید. دفعه بعد که کامپیوتر بوت می شود (بالا می آید) یک اسکن کامل انجام می دهد.

 

آخرین عملیات نرم افزاری که می توانید انجام دهید. به اصطلاح فلش کردن بایاس کردن  است در مواردی خاص بعضی مشکلات سخت افزاری با فلش کردن بایاس رفع می گردد ولی برای اینکار باید به یک نمایندگی یا تعمیرکار مجاز و معتبر که دانش آنرا داشته باشد مراجعه کنید. وگرنه احتمال صدمه دیدن آن زیاد است.اگر هنوز کامپیوتر شما ری استارت می شود باید منبع تغذیه را تعویض نمایید.

 

اگر مشکل حل نشد آنگاه به سراغ مادربورد بروید. منبع تغذیه یکی از ارزان ترین قمت های کامپیوتر است و علت بسیاری از ری استارت های نا خواسته است. در تعویض منبع تغذیه حتماً به توان آن که بر حسب وات است توجه نمایید. توان منبع تغذیه جدیدی که نصب می کنید باید بزرگتر مساوی منبع تغذیه قبلی باشد. مثلاً اگر منبع تغذیه قبلی شما ۳۵۰ وات بوده است می توانید یک منبع تغذیه ۲۵۰ وات  یا ۴۰۰ وات یا حتی بزرگتر انتخاب کنید

inol_ بازدید : 3502 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (1)

 

 

جیمیل Gmail ایمیلی رایگان و با امکانات بسیار و ساده می‌باشد که در ادامه اموزش ساختشو میگیم

 

چگونگی ساخت و ایجاد صندوق پست الکترونیک  جیمیل‌ :)

 

ابتدا در صفحهٔ اصلی گوگل google.com بر روی Gmail کلیک نمایید.

 

 

سپس در صفحهٔ باز شده بر روی Create an account کلیک نمایید.

 

 

در صفحهٔ جدید در خانهٔ جلوی First name نام و در خانهٔ جلوی Last name نام خانوادگی خود را به انگلیسی یا فارسی وارد نمایید و در خانهٔ جلوی Desired Login Name کلمه یا عبارت دلخواه خود را به انگلیسی وارد نمایید‌، این کلمه یا عبارت که بزودی بخشی از ایمیل و یا شناسه یا نام کاربری‌تان username خواهد شد، می‌تواند نام شما‌، ترکیبی از نام و نام خانوادگی و یا هر کلمه و عبارت با یا بدون معنی دیگری باشد‌. این کلمه می‌تواند ترکیبی از حروف یا حروف و اعداد و یک نقطه «.» باشد، ولی باید شش الی سی حرف یا حرف و عدد داشته باشد و با حرف یا عدد شروع شود.

 

با کلیک روی check availability گوگل کلمه پیشنهادی شما را می‌پذیرد is available و یا در صورتی که این کلمه را کسی پیش از شما به کار گرفته باشد‌، با عبارت is not available, but the following user name are کلمات دیگری را به شما پیشنهاد می‌کند که می‌توانید یکی از آنها را برگزینید و یا کلمهٔ تازه‌ای را مجددا پیشنهاد و آزمایش کنید. با پذیرش نهایی این کلمه‌، ایمیل شما به صورت username@gmail.com خواهد شد که در آن username همان کلمهٔ انتخابی شما می‌باشد .

 

 

در خانهٔ جلوی Choose a password باید رمز عبور Password انتخابی خود را بنویسید و در خانهٔ جلوی Re-enter password همین رمز را مجددا وارد نمایید.
رمز انتخابی شما باید دستکم دارای هشت حرف و یا ترکیبی از حروف و اعداد و علائم باشد، رمز عبور نسبت به کوچک و بزرگی حروف حساس می‌باشد، پس موقع انتخاب یا وارد نمودن رمز به وضعیت دکمهٔ Caps Lock در صفحهٔ کلیدتان توجه نمایید، همچنین صفحهٔ کلید را در حالت انگلیسی قرار دهید تا بعد با مشکلی مواجه نشوید. برای داشتن رمزی قوی و ایمن از ترکیب حروف و علایم و اعداد و بزرگی و کوچکی آنها استفاده نمایید، در انتخاب رمز از نام و نام خانوادگی و شناسه کاربری و روز تولد و امثال آن پرهیز نمایید، از قراردادن پشت سرهم اعداد چون 1234 و حروف چون qwert بپرهیزید، از تکرار حروف و اعداد چونaa11 اجتناب کنید، می‌توانید عبارتی را که فراموش نخواهید کرد مانند شبی شیرین را به انگلیسی shabishirin بکار برید، هرگز رمز عبور خود را در جایی یادداشت نکنید، به کسی نگویید، ایمیل نکنید و در فواصل معین آنرا عوض نمایید. خط Password strength قدرت و امنیت رمز تان را به شما نشان خواهد داد، و نشانهٔ سبز رنگ Strong به معنای انتخاب رمزی مستحکم و قوی از طرف شماست.

در صورتیکه افراد دیگری از کامپیوترتان استفاده می‌نمایند و یا در محل‌های عمومی از کامپیوتر بهره می‌برید علامت کنارStay signed in را با کلیک کردن بر دارید‌، در غیر اینصورت کامپیوترتان رمز و شناسهٔ شما را در خاطر خواهد داشت.


گوگل در صورتیکه مایل باشید‌، تاریخچه‌ای از تمامی وبگردیهایتان ایجاد می‌کند و در دسترستان می‌گذارد‌، در صورتیکه فعلا نیاری به این مورد نمی‌بیند‌، علامت کنار Enable Web History را با کلیک کردن بردارید‌.

 

 

بقیه در ادامه مطلب

 

inol_ بازدید : 466 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

به نام خدا

ما قصد داردیم جهت رفع نیاز های شما کاربران عزیز آموزش تصویری نصب ویندوز ۸ را ارائه دهد.

 

 

به تازگی شرکت مایکروسافت نسخه ویندوز ۸ را به بازار ارائه کرده است . ویندوز ۸ در مقایسه با ویندوز ۷ دارای امکانات بیشتری می باشد که در ادامه به طور مختصر به اصلی ترین این ویژگیها اشاره میکنم  . دقت داشته باشید که ویندوز ۸ از بسیاری جهات شبیه ویندوز ۷ می باشد و کاربران بعد از نصب مشکلی در زمینه کار کرد با ویندوز نخواهند داشت . ویندوز ۸ بهینه شده ویندوز ۷ می باشد . بعد از نصب به این مهم پی خواهید برد .

1. ویندوز ۸ ،USB 3.0 را پشتیبانی میکند
۲٫  قابلیت و ویژگی های کپی کردن در ویندوز ۸ افزایش یافته است
۳٫  اضافه شدن قابلیت pause, resume, و stop به عملیات کپی کردن
۴٫  میتوانید سرعت انتقال اطلاعات و نمودار روند اطلاعات مربوط به هر عملیات کپی را مشاهده کنید
۵ .  ویندوز به شما اجازه مدیریت هوشمندانه و آسان فایل هایی که هم نامند را میدهد
۶٫ برخی از پیغام های محاوره ای (dialog box) نیز حذف شده اند
۷٫  ویندوز ۸ دارای یک start button جدید است.
۸٫  اگر به explorer.exe دقیق تر نگاه کنید،دکمه Up را که بتازگی به دکمه های آدرس بار(address bar) اضافه شده است را ملاحضه میکنید،علاوه بر این اگر به عنوان پنجره توجه کنید قابلیت ribbon را که قبلا در محصولات دیگر مایکروسافت مانند Office استفاده شده بود مشاهد میکنید.
۹٫ ویندوز ۸ همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی خواهد کرد که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد.
۱۰٫ کاهش جدی سرعت بوت ویندوز و رساندن آن به چند ثانیه یکی دیگر از برنامه های مایکروسافت برای ویندوز ۸ است.
۱۱٫ پشتیبانی از نمایشگر لمسی
۱۲٫ بوت شدن سریع
۱۳٫ اینترنت اکسپلورر ۱۰ (ویژه برنامه نویسان که می خواهند از HTML5 و CSS3 استفاده کنند)
و….
آموزش تصویری نصب ویندوز ۸
۱٫ بسیار خوب با توجه به توضیحات بالا DVD Win 8 را داخل اپتیکال درایو قرار داده و کمی منظر باشید تا بوت ویندوز لود شود .
بوت کامپیوترتان، مطمئن شوید که بر روی سی دی یا دی وی دی رام باشد . در بیشتر مادربردهای گیگابایت و اسوس کلید F8 و F12 می باشد .(زمانی که سیستم تان را روشن می کنید در ابتدا کلید بوت شدن را نمایش می دهد، کافی است کلید مورد نظر را زده و از صفحه ای که باز می شود درایو را انتخاب کرده و بعد کلید Enter را بزنید راه دیگر رفتن به صفحه Setup یا بایوس کامپیوتر و تغییر بوت سیستم است .

installing Windows 8 1 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

2. بعد از چند ثانیه یک صفحه همانند تصویر زیر نمایش داده می شود . در این مرحله می توانید زبان مورد نظر را انتخاب کنید در صورتی که زبان کشور خود را انتخاب نکردید نگران نباشید بعد از نصب  ویندوز می توانید تنظیمات آن را انجام دهید . بر روی کلید Next کلیک کنید .

installing Windows 8 2 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

3. بر روی کلید Install Now کلیک کنید. در مواقعی که ویندوز با مشکل مواجه شود برای بازیابی فایل های معیوب از گزینه Rapair your computer می توانیم استفاده کنیم .

installing Windows 8 3 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

۴٫ در این قسمت می توانید یک نسخه از ویندوز را بسته به کاربردتان انتخاب نمایید . قبل از انتخاب نسخه ۶۴ بیتی باید مطمئن باشید که درایورهای سخت افزاری کامپیوتر شما از نسخه نصب شده پشتیبانی می کنند .

installing Windows 8 4 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

۵٫ با تائید شرایط یا مجوز مایکروسافت ابتدا گزینه I accept the license terms را فعال و بر روی کلید Next کلیک کنید  .

installing Windows 8 5 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

6. در مرحله بعدی ۲ گزینه وجود دارد . با انتخاب گزینه اول به راحتی می توانید ویندوز ۷ را به ۸ به روز رسانی کنید و مطمئن باشید که فایل ها و تنظیمات شما بعد از بروز رسانی از بین نمی رود و می توانید از آنها استفاده کنید .

با انتخاب گزینه دوم می توانید یکی از پارتیشن ها را فرمت کرده و ویندوز را در یک پارتیشن جدید نصب کنید . من گزینه دوم را انتخاب میکنم

installing Windows 8 6 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

۷٫ در صورتیکه برای بار اول می خواهید هارد را پارتیشن بندی کنید کافیست بر روی پیوند Drive Options کلیک کنید تا لینکهای مربوط به تنظیمات این قسمت نمایش داده شود .

installing Windows 8 7 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

بعد از انتخاب گزینه Drive Options چهار گزینه Delete برای حذف یک پارتیشن | Format برای پاک کردن اطلاعات پارتیشن . این گزینه زمانی کاربرد دارد که شما ویندوز ۷ را بر روی درایو C نصب کرده اید و می خواهید ابتدا ویندوز ۷ را از داخل پارتیشن C حذف و ویندوز ۸ را نصب کنید . | New برای ساختن یک پارتیشن جدید | Extend برای اضافه کردن یک پارتیشن به پارتیشن اصلی استفاده می شود

installing Windows 8 8 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

8. با انتخاب گزینه New و وارد کردن حجم پارتیشن جدید بر حسب مگابایت یک پارتیشن جدید ساخته می شود

installing Windows 8 9 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 10 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 11 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 12 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 12 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

9. مراحل نصب همانند تصویر زیر شروع می شود . کمی صبر کنید .

installing Windows 8 13 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

installing Windows 8 14 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

بقیه در ادامه مطلب.........

inol_ بازدید : 488 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

 

آشنایی و ترفندهای ویندوز 8 www.jazzaab.ir

تکناز : در سیستم‌ عامل جدید شرکت «مایکروسافت» به نام «ویندوز 8» قابلیت‌ها و امکانات متعدد جدیدی به چشم می‌خورد. ممکن است کار با آن‌ها در نگاه اول برای کاربران سخت به نظر برسد، در صورتی که رابط کاربری «ویندوز 8» بسیار نیز کاربرپسند است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 نکته و ترفند برای آشنایی بیشتر با «ویندوز 8» بپردازیم.

 

1. خاموش کردن دستگاه

خاموش کردن کامپیوتر در ویندوز 8 مقداری متفاوت از قبل است. برای این کار بایستی در نمایه Metro، نشان‌گر ماوس را بر روی دکمه Start در گوشه سمت چپ صفحه ببرید و سپس Settings را انتخاب کنید. در سمت راست، منویی ظاهر خواهد شد که شما می‌توانید با مراجعه به Power، اقدام به خاموش کردن دستگاه کنید.

 

2. تبدیل درجه حرارت به سانتی‌گراد

در برنامه مربوط به آب‌و‌هوای موجود در نمایه Metro که با عنوان Weather مشخص شده است، به طور پیش‌فرض درجه هوا با واحد فارنهایت مشخص شده است. در صورتی که دوست دارید دما با سانتی‌گراد نمایش داده شود، کافی است کلیدهای ترکیبی Windows + C را فشار داده و به Settings بروید. در این قسمت می‌توانید تغییرات لازم را اعمال نمایید.

 

3. عبور سریع از Lock Screen

در نمایه Metro «ویندوز 8» صفحه‌ای به نام Lock Screen تعبیه شده است (ترفندستان) که پیش از ورود به ویندوز نمایش داده می‌شود. در صورتی که از صفحه نمایش لمسی استفاده می‌کنید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه می‌توانید از این صفحه عبور کنید. همچنین با استفاده از دوبار کلیک ماوس و یا فشردن کلید Enter کیبورد نیز می‌توانید صفحه Lock Screen را رد کنید.

ترفند و مطالب مفید در ادامه مطلب

inol_ بازدید : 400 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

 

آیدی, آموزش یاهو ,ترفند یاهو مسنجر -www.jazzaab.ir

 

####انداختن عکس در بک گراند yahoo masenger

· عكسی رو كه میخواهید استفاده كنید به فرمت BMP در بیارید.

· اسم عكس را به background تغییر نام بدین.

·  عكسو به جایی كه یاهو رو نصب كردین به آدرس زیر كپی كنید:

C:\Program Files\Yahoo!\Messenger\skins\custom

· حالا كانكت شین و این كارهایی كه نوشته شده به ترتیب انجام بدید:

yahoo messenger_login_privacy setting_appearance

· بعد از انجام این مراحل در صفحه جدیدی كه باز میشه باید روبروی (كارنت سیم) این گزینه رو انتخاب كنید.

Current Theme:Custom

· حالا میتونید كارو تموم كنید Apply_ok.

####چگونه افراد را بدون اینکه خودشان متوجه شوند add کنیم

برای اینکه شما بتوانید فردی را بدون اینکه خودش متوجه شود به لیست دوستان اضافه کنید احتیاج به برنامه ی buddymanager دارید. که در زیر به آموزش آن می پردازیم.

1-ابتدا ID و Password خود را در قسمت Yahoo ID و Password برنامه بنویسید و دکمه Login را فشار دهید تا از طریق برنامه به ID شما Login شود.

2-ID کسی را که می خواهید Add کنید و شخص متوجه نشود که شما او را Add کرده اید در قسمت Friends ID  بنویسید و دکمه ی Add را فشار دهید.

بعد از انجام این کارها فرد مورد نظر در لیست دوستان شما Add خواهد شد بدون اینکه خودش متوجه شود.

 

بقیه در ادامه مطلب

inol_ بازدید : 510 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 

خلاص شدن کامل از شرّ ایمیل های تبلیغاتی !

 

اگر از دست ایمیل های تبلیغاتی به ستوه آمده اید و دوست ندارید هر روز ایمیل های مربوط به فروش سریال دریافت کنید ؛ این مطلب به شما کمک می کند در کمترین زمان از شر اکثر آنها خلاص شوید ! البته اگر از Gmail استفاده می کنید !


اکثر ایمیل های تبلیغاتی که ما دریافت می کنیم ؛ از سرور های YahooGroups است . آنطور که اطلاع دارم ؛ گویا یک حفره یا نقض امنیتی توسط غیور مردان ایرانی در یاهو گروپ کشف شده که می توانند بدون درخواست و اطلاع مخاطبین؛ ایمیلمان را وارد این گروهها کنند و برایمان ایمیل بفرستند . تقریبا راهی برای لغو عضویت از این گروهها وجود ندارد . تنها راهی که به ذهنم رسید ؛ فیلتر کردن کلی ایمیل های دریافتی از سرور های یاهوست .

ادامه مطلب را بخوانید

inol_ بازدید : 469 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر فایلی با فرمت Word به دستتان
رسیده است که علاوه بر متن، حاوی عکس هم هست و می‌خواهید این عکس‌های را به
طور جداگانه ذخیره کنید از روش زیر استفاده کنید:
 
چطور عکس‌ها را از فایل Word جدا کنیم؟ -www.jazzaab.ir
در ادامه مطلب
inol_ بازدید : 585 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 

اتصال تبلت  به اینترنت, تبلت

تبلت ها موجوداتی هستند كه میانه خوبی با كابل ندارند و دوست دارند همه كارهایشان را به صورت بی سیم و بدون نیاز به كابل انجام دهند. از جمله این كارها اتصال به اینترنت یا شبكه است. شما نمی توانید تبلت ها را با كابل شبكه به اینترنت وصل كنید. بنابراین نیاز دارید كه تنظیمات و قابلیت های بی سیم تبلت خود را كشف كرده و روی آن ها تسلط داشته باشید؛ همان چیزی كه این مقاله می خواهد به شما آموزش بدهد. فقط باید یك نكته را مد نظر داشته باشید. مدل های مختلف تبلت از سیستم عامل ها و رابط های كاربری گرافیكی مختلفی استفاده می كنند و به همین خاطر برخی اوقات مراحل گام به گام راه اندازی اتصالات بی سیم كمی با چیزی كه ما می گوییم متفاوت می شود و اینجا است كه باید از هوش خودتان كمك بگیرید. اما زیاد نگران نباشید؛ زیرا مراحل كلی برای همه تبلت ها یكسان است.

تبلت های اندرویدی
اگر یك تبلت اندرویدی دارید، برای دسترسی به تنظیمات وای فای (Wi-Fi) دستگاه آیكون Settings صفحه نمایش اصلی را لمس كنید یا از بخش برنامك ها Settings را انتخاب کنید. مرحله بعدی انتخاب كردن گزینه Wireless & Network و به دنبال آن انتخاب Wi-Fi است. اگر دارید از اندروید 4 استفاده می كنید، باید وضعیت بخش وای فای را به حالت ON یا فعال در بیاورید. وقتی وارد تنظیمات وای فای شدید، باید فهرستی از شبكه های بی سیم فعال اطراف را مشاهده كنید. اگر بعد از نام هر شبكه یك علامت قفل مشاهده می كنید، یعنی باید برای اتصال به آن ها رمز عبور شبكه بی سیم را داشته باشید. برای اتصال به یك شبكه خاص كافی است روی نام آن ضربه بزنید و در صورت نیاز رمز عبور را وارد كنید. اكنون باید به شبكه بی سیم مورد نظرتان متصل باشید و اگر اینترنت در آن به اشتراك گذاشته شده است، از اینترنت استفاده كنید و لذت یك اتصال بی سیم واقعی را بچشید.

در ادامه مطلب

inol_ بازدید : 501 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)
ترفند های اینترنت-www.jazzaab.ir
 
 
اگر از افرادی هستید که وب گردی کار اساسی شماست و شب و روز در حال سر زدن به سایت های مختلف هستید توصیه ما این است که تمام این مقاله را حفظ کنید و یاد بگیرید زیرا بسیار بسیار برای شما کارامد است.

این ترفند ها در واقع راه های میانبر برای دست یافتن به محتویات سایت هاست و به بهبود تلاش شما برای دستیابی به محتویات سایت ها کمک می کند.

ترفند اول:
اگر وارد سایتی شده اید که تمایل شدیدی به دیدن عکس های آن دارید اما نمی توانید عکس را ببینید یا به عبارت دیگر عکس مورد نظر به صورت مربعی که در آن ضربدر قرمزی قرار گرفته مشاهده می شود.برای این کار اغلب راست کلیک کرده و گزینه show picرا کلیک میکنند که ۹۰درصد بی فایده است اما راه حل جالب آن:

بر روی آیکون عکس راست کلیک کنید و بعد propertiesرا انتخاب کنید. در این کادر محاوره ای مشاهده شده کافی است آدرس جلوی URLرا در قسمت adressصفحه جستجو گر های خود بنویسید و دکمه enterرا بفشارید.

در این صورت عکس قابل مشاهده است. اما اگر قابل مشاهده نبود دیگر نمی شود کاری کرد چون صد در صد لینک عکس دارای مشکل شده است.
 
بقیه در ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 465
  • باردید دیروز : 624
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 465
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 76,112
  • بازدید کلی : 1,837,965
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم