loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 1944 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (3)

برای اتصال به اینترنت توسط گوشی و بلوتوث شما باید ابتدا یک دستگاه بلوتوث با کیفیت بالا تهیه کنید سپس از درست بودن تنضیمات گوشی برای اتصال به اینتر نت مطمئن باشید سپس دستگاه بلوتوث را به کامپوتر متصل کرده و گوشی خود را add یا همان جست و جو کنید اگر گوشی شما توسط بلوتوث شناسایی شود یک مودم به نام standard modem over bluetooth link به لیست مودم های شما اضافه خواهد شد . 

 

 

بقیه در ادامه مطلب

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/06/09 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ خوبی داری. منم ی وب دانلود دارم. اومدم اینجا که یه پیشنهاد عالی بدم. اگه تو هم موافق باشی، تبلیغاتت (بنر،تبلیغ متنی و هرچی که خودت بخوای)رو بصورت پست ثابت و رایگان میزارم تو وبم و تو هم باید تبلیغات (بنر،تبلیغ متنی و هرچی که خودم بخوام) وب من رو بصورت پست ثابت بزاری تو وبت. اینطوری بازدید کننده های من میان وبت تو رو هم میبینند و بازدید کننده های تو میان وب من رو هم میبینند و آماربازدیدمون میره بالا... اگه موافقی هرچه زودتر خبربده.
پاسخ : باشه داداش قبوله تو یاهو ادد کن حرف میزنیم pcha_m

این نظر توسط امید علمیان در تاریخ 1348/10/11 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

عالی

این نظر توسط m_star در تاریخ 1348/10/11 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

سلام به دوست گرام و عزیز من از وبلاگتون که دیدن کردم خیلی زیبا بود ولی هنوز جای کار داره بازم خوبه جای خسته نباشید داره .
خوب از قراره معلوم شما میخواین مدیر هر جا که دوست دارین بشه چون تو سایت زندگی سبز حق انتخواب با کاربران عزیز میباشد و نظراتشون برام با ارزشه خوب این ای دی من هست تو یاهوو میتونیم صحبت های لازم رو به جا بیاریم ایدی یاهوو = m4_silverstar@yahoo.com منتظر شما دوست گرام هستم شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 428
  • باردید دیروز : 624
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 76,075
  • بازدید کلی : 1,837,928
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم