loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
amir بازدید : 586 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

دو تا از تبلت هایی که این روزها کاربران حسابی برای انتخاب بین آن ها گیج شده اند دو موردی است که امروز می خواهیم در مورد آن ها مقایسه ای انجام دهیم تا بتوانید هر طور که شده بهترین موردی که به کارتان می آید انتخاب کنید. بدین صورت شروع به مقایسه این دو تبلت مشهور می کنیم. کمی دقت کنید:

7ganj (4)

تفاوت اندازه های تبلت ها

یکی از مهمترین چیزهایی که شاید در وهله اول می خواهید در انتخابتان دخیل باشد چیزی جز اندازه تبلت ها نیست! پس ما هم اول از همه به این می پردازیم:

7ganj (5)

می توان گفت Surface Pro 3 از هر نظر از گلکسی تب ۱۰ بزرگتر است. به عنوان مثال این تبلت به میزان ۱۴ درصد بلند تر ، و ۱۸ درصد پهن تر و در انتها ۳۸ درصد ضخیم تر از تبلت گلکسی در این بررسی است! اگر شما بخواهید تبلت تان را به حالت لپ تاپ تغییر دهید و از کیبرد های بلوتوثی استفاده کنید Surface Pro 3 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اما از نظر باریک بودن، گلکسی تب یکی از بهترین گزینه هاست چرا که مهمترین ویژگی ظاهری آن اندازه و ضخانت ۶٫۶ میلی متری آن است.

وزن

در دست گرفتن تبلت ها نیاز به خوش دست بودن این سیستم ها دارد و از طرفی، یکی از مشخصه های خوش دست بودن وزن آن است.

7ganj (6)

تبلت گلکسی حدود ۴۲ درصد سبک تر از Surface Pro 3 است و این باعث شده که خیلی ها این گزینه را انتخاب کنند. اما می توان از وزن Surface Pro 3 بخاطر خاصیت گسترده آن برای اجرای برنامه ها در حد دسکتاپ چشم پوشی کرد.

 

ساختار

 

7ganj (7)

جنس تبلت ها یکی از آیتم هایی است که شما می توانید روی آن برای استحکام و ضمانت سالم بودن، در نظر بگیرید. اما تبلت گلکسی اینبار از جنس پلاستیک فشرده است و تبلت مایکروسافت هم از نمونه منیزیم می باشد که قیمتش بخاطر همین جنس بدنه تا حدودی بیشتر شده است.

کیبرد

7ganj (8)

هر دو تبلت از کیبرد های جداشدنی یا اصطلاحا detachable keyboard استفاده می کنند اما سامسونگ سعی دارد این قابلیت را برای بازی ها بیشتر تقویت کند. پس شما می توانید از این گزینه برای بررسی چشم پوشی کنید چون هر دو از یک مدل کیبرد استفاده می کنند.

رنگ بندی

7ganj (9)

برای اینکه رنگ های دلخواه خود را انتخاب کنید لاجرم باید برای سامسونگ از بین رنگ های سفید  وبرنزی یکی را انتخاب کنید و از تبلت مایکروسافت هم فقط یک رنگ نقره ای در اختیار شماست!

amir بازدید : 511 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

عزیــــــــــــــــزم فراق یعنی:"دوری"

               دوری یعنی:"دلتنگـــــــــــــــــی"

دلتنگی یعنی:"تـــــــــو"

 

                 تو یعنی همه ی "دنیــــــــــــــای" من...

 

 

b75ff1b0bcb9c5a40a48e36c5c2364be-425

ایــــن روزهـــا اگـــر گـــوش دلـــــت را تـــیـــز کــنــــی
فـــقـــط یـــک چـــیـــز خــــواهـــی شـنـیــــــد:
"دوستت دارم"
گـــلایـه از تـــکراری بـودنـــش نــکن
مـشـــــکل از من نـیـســـت!!
تــو زیـــاد دوســـت داشـــتـــنــــی هــسـتـی.


Naghmeh05.jpg

تو مرا می فهمی

من تو را می خواهم و همین ساده ترین قصه یک انسان است

 تو مرا می خوانی 
من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم 
و تو هم می دانی 
تا ابد در دل من می مانی...


njdqsz3b1pn25hg5plry.jpg

وقتی از دور میای دلم میلرزه

                                                  حس چشمات به همه دنیا می ارزه

وقتی از دور میای هوایی میشم

                                                   خالی از دلتنگی و تنهایی میشم

راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی

                                                   از چشم من تو باعٍث زیبایی این دنیایی
باتو به دنیا میخندم تویی امید آینده م

Naghmeh06.jpg

در خاطری که ” تویـــی ” دیگران فراموشند ،

بگذار در گوشت بگویم

” میـــخواهــمــــــــت ” …

این خلاصه ی ،

تمام حرفای عاشقــــانه دنـــیاست …!!!

 

naghmehsara.ir4714.jpg

مهربان من ،

آهنگ حضورت در کنارم آنقدر لطیف و شاعرانه است که من را مدهوش میکند…

“”تو تنها کسی هستی”" که برای من ارزش فکر کردن را داری!!!

naghmehsara.ir52y.jpg

دنیا <------

---------> تو
اگه گفتی این بعنی چی؟
یعنی تماام دنیا یک طرف، تو یک طرف!

وقتی خدا داشت بدرقه ات میکرد . . .

amir بازدید : 493 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)
لامبورگینی اونتادور نارنجی مدتی را در تبریز به گشت و گذار پرداخت. این خودروی ایتالیایی در آن سوی آب‌ها به قیمت حدوداً 400 هزار دلار خرید و فروش می‌شود. موتور آن 7500 سی‌سی و قدرتش 700 اسب‌بخار است.
 

 

amir بازدید : 496 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

فیسبوک پیش‌تر قابلیتی را برای کاربران فراهم ساخته بود که بتوان هر کسی همه دوستان خود را در یک Event دعوت (Invite) کنید. اما این قابلیت دیگر وجود ندارد.


اما به هر حال، راه‌حل همچنان وجود دارد! کافیست که از کدهای جاوا اسکریپت زیر استفاده کنید تا بتوانید همه را به event دعوت کنید.

 

کافیست که با فشردن کلید‌های CTRL-SHIFT-J در ویندوز و کلیدهای CMD-OPT-J در مک، با باز شدن پنجره هدف، کدهای زیر را در آن قرار دهید:

 

javascript:elms=document.getElementsByName(“checkableitems[]“);for (i=0;i<elms.length;i++){if (elms[i].type=”checkbox” )elms[i].click()}

 

توسط این اسکریپت، شما خواهید توانست که تیک‌های کنار تمامی اسامی رو انتخاب کنید و برای همه دعوت‌نامه ارسال نمایید.

amir بازدید : 458 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

رزولوشن فول اچ‌دی برای نمایشگر‌ها دیگر تبدیل به شوخی شده است. این روزها گوشی‌های هوشمندی می‌بینیم که رزولوشنی بیشتر از این دارند. گرچه در کارزار رزولوشنِ بیش‌تر، هنوز مانیتورها و نمایشگرهای ۴K فراگیر نشده‌اند، اما نمایشگرهایی با رزولوشن بالاتر نیز خودنمایی را آغاز کرده‌اند. مدتی پیش دل مانیتوری ۲۷ اینچی با رزولوشن ۵K معرفی کرد که این رزولوشن ۷ برابر رزولوشن فول اچ‌دی است. و این کارزاری است که سیستم‌عامل‌ها نباید از آن عقب بمانند.

در حال حاضر سیستم عامل ویندوز ۸.۱ از نمایشگرهای با رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کند و مقیاس طول و عرض صفحه در این ویندوز، بر اساس رزولوشن صفحه نمایش تنظیم می‌شود. اما به تازگی سایت مایکروسافت نیوز خبری منتشر کرده که بنا بر آن مایکروسافت پشتیبانی از رزولوشن ۸K را برای ویندوز ۹  در نظر گرفته است و تراکم پیکسل‌های (DPI) بیشتری را پوشش می‌دهد.

 
amir بازدید : 425 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

وب‌سایت iFixit که کارش بازکردن تازه‌ترین دستگاه‌ها و به نمایش گذاشتن قطعات داخلی گجت‌هاست، دست به کار شده و آیفون ۶  و آیفون ۶ پلاس اپل را باز کرده و مشخصات تازه‌ای از قطعات درونیِ داغ‌ترین گوشی هوشمند این روزها به دست آورده است. در این کالبدشکافی معلوم شده است آیفون ۶ پلاس باتری بزرگ‌تری دارد و رم آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس تنها یک گیگابایت است. علاوه بر این سازندگان برخی از قطعات داخلی آیفون جدید نیز مشخص شده‌اند.

بررسی iFixit نشان می‌دهد آیفون ۶ پلاس باتری‌ای با ظرفیت ۲۹۱۵ میلی‌آمپرساعت دارد که حدود دو برابر ظرفیت باتری آیفون فایو است است. موضوعی که با توجه به صفحه نمایش بزگ‌تر آیفون ۶ پلاس کاملا طبیعی است. اما برخلاف گمانه‌زنی‌ها، هر دو آیفون ۶ و ۶ پلاس تنها یک گیگابایت رم دارند. این موضوع در روانی و عملکرد iOS تاثیر زیادی نخواهد داشت، اما به هر حال به معنای محدودیت در تعداد اپ‌های باز در رم و تعداد زبانه‌های باز در مرورگر است.

amir بازدید : 514 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

همانطور که می‌دانید، شما تنها می‌توانید ویدئوهای فیسبوک را ببینید، اما امکان دانلود آن‌ها را ندارید. حال اگر با یک ویدئو زیبا مواجه شدید و می‌خواهید آن را دانلود کنید، چه‌کاری خواهید کرد؟

 

کاربران فیسبوک, شبکه اجتماعی

 

شما کافیست که وارد وب‌سایت facebookvideoz.com شوید، سپس با استفاده از آدرس ویدئو در فیسبوک و این وب‌سایت، اقدام به دانلود آن کنید.

amir بازدید : 432 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (1)
مجله فوربس که هرساله لیست پولدارترین افراد دنیا منتشر می کند، امسال در یک اقدام جالب، با معادل سازی ارزش دارایی افراد در مقاطع زمانی مختلف تا کنون، برای اولین بار لیستی را منتشر کرده است که در آن 200 نفر که در طول تاریخ بیشترین ثروت را داشته اند معرفی شده اند. اولین نفر در این لیست که به عنوان پولدارترین فرد در تاریخ معرفی شده، چنگیز خان با 417 میلیارد دارایی است!
نکته جالبی که در این لیست به چشم می خورد، وجود تنها یک ایرانی در این لیست 200 نفره است، که در این رده بندی جایگاه 193 را به خود اختصاص داده است.
بر خلاف تصور اکثر ایرانیان در مورد پولدارترین فرد ایرانی! این عنوان به پیر امیدیار، مدیر سایت ebay اختصاص دارد.
امیدیار در سال 1967 در کشور فرانسه- پاریس به دنیا آمد. پدر او ایرانی و مادرش فرانسویست. وی در 6سالگی به همراه خانواده خود به امریکا می رود و در کالج نافتز در رشته علوم رایانه تحصیل میکند.
امیدیار در سال 1995 سایت ebay را تنها از روی سرگرمی راهاندازی می کند ولی پس از گذشت اندکی این سایت به یکی از بزرگترین و پردرآمد ترین سایت های اینترنتی تبدیل می شود.
Ebay به عنوان اولین سایت حراجی اینترنتی لقب گرفته است. این سایت در حال حاضر تعداد 6000 کارمند دارد و در سال 2005 میلادی معادل 441 میلیون دلار سود داشته است.
ebay در حال حاضر 144 میلیون عضو دارد و روزانه میلیون ها معامله بصورت مجازی در آن صورت می گیرد.
امیدیار در لیست ثروتمندان حال حاضر دنیا در رتبه 17 قرار دارد و ثروت او حدود 8 میلیارد دلار برآورد شده است.
amir بازدید : 369 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

ابزاری با نام Status Snapper وجود دارد که بصورت یک Extension برای مرورگر کروم عرضه شده است؛ توسط این پلاگین می‌توانید که هر پستی که می‌خواهید را با کلیک بر روی دکمه Snap در کنار هر پست، از آن عکسی تهیه کنید؛ بصورتی که عکس و نام کسی که آن را پست کرده تار شده باشد!

amir بازدید : 475 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

باید قبول کنیم که همه کاربران این شبکه اجتماعی یعنی فیسبوک طرفدار ترفندها و نکات هستند، در این شبکه‌های اجتماعی می‌توان کارهای جالبی انجام داد. من به چن تا از این ترفند ها میپردازم.

1.استفاده از عکس های متحرک(یا همانGIF ) در فیسبوک همانطور که میدانیم در حالت عادی غیر ممکن است، اما با این روش ساده میتوان به راحتی عکس GIF مورد نظر خودمونو قرار بدیم.

برای این کار فقط کافیست به سایت giphy.com رفته و عکس مورد نظرتونو انتخاب کنین و فقط رو کلید Facebook کلیک کنید.

به همین سادگی میتونین عکس مورد نظرتونو در فیسبوک به اشتراک بذارین.

نظر یادتـــون نره ;)

ادامه دارد....

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,224
  • بازدید ماه : 1,224
  • بازدید سال : 76,871
  • بازدید کلی : 1,838,724
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم