loading...
دنیای تکنولوژی|اموزش و دانلود |
آخرین ارسال های انجمن
inol_ بازدید : 730 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)
فالورهای خود را در اینستاگرام ۱۰۰۰ تایی کنید

با سلام خدمت کاربران عزیز دنیای تکنولوژی امروزه کمتر کسی هست که نرم افزار اینستگرام رو نشناسه و داشتن فالوور زیاد در اینستگرام خاسته ی اکثر ماهاست پس با دانستن چند نکته مهم و ساده می توانید تعداد فالورهای واقعی خود را در اینستاگرام چندین برابر کنید.

 

اگر می خواهید در اینستاگرام تعداد فالورهای خود را به ۱۰۰۰ نفر برسانید، باید بگم بسیار کار ساده ای است. با روشی که در ادامه به آن می پردازیم، می توانید تعداد فالورهای خود را نه تنها هزارتایی بلکه چند میلیونی کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید، درست کردن یک اکانت خوب و عالی است که دارای یک تم خاص و یا هدف مشخص باشد. مرحله دوم این است که شروع کنید به گرفتن عکس های زیبا، جالب و قابل توجه و یاد بگیرید که چگونه این عکس ها را به درستی تگ کنید. در مرحله سوم، که از همه مهم تر است، باید بیاموزید که چگونه از طریق چند ترفند هوشمندانه در تجارت تعداد فالورهای خود را نجومی کنید.

مرحله اول : لایک کردن عکس ها
یکی از راه های خوب برای جذب فالور لایک کردن است. یکی یکی پست ها را نگاه کنید وسعی کنید بیشتر عکس ها یا حتی همه پست های دوستانتان را لایک کنید. با این کار کسانی که شما را فالو نکرده ولی شما آن ها را فالو کرده اید، به شما درخواست فالوینگ (دنبال کردن) خواهند داد.

وارد تب اکسپلور شوید (صفحه ای  برای پیدا کردن پروفایل های جدید و جالب برای فالو کردن، جستجو کاربران دیگر و پیدا کردن هشتگ ها) و از مشهورترین عکس های آن دیدن کنید. برخی از این عکس ها و یا همه را لایک کنید. از آن جایی که این اکانت ها تعداد زیادی فالور دارند، برخی از آن ها احتمالا به شما در خواست فالو کردن خواهند داد.

سپس عکس ها، چیزها و یا مکان هایی را که به آن ها علاقه دارید، با استفاده از هشتگ ها جستجو کنید. برای مثال، اگر شما می خواهید تصاویر برج ایفل را ببینید #paris، #latoureiffel،  یا  #eiffeltower را تایپ کنید و عکس هایی که در آنجا وجود دارد لایک کنید.

اگر می خواهید خیلی سریع، تعداد فالورهای خود را افزایش دهید ، برخی از مشهورترین تگ های موجود در اینستاگرام را جستجو کنید که از جمله آن می توان به #followme، #like4like و #instadaily اشاره کرد. وقتی وارد این هشتگ ها شدید، کلیه تصاویر موجود در این هشتگ را لایک کنید. اگر این کار را هرروز انجام دهید، متوجه خواهید شد که تعداد فالورهای شما به صورت ناگهانی افزایش پیدا می کند.

co6414

۲٫نظر گذاشتن زیر پست بقیه کاربران
 نه تنها باید تصاویر کاربران دیگر را لایک کنید، بلکه باید درمورد آن ها نیز کامنت یا نظر بنویسید. این کار باعث می شود که شما با کاربران فضای مجازی ارتباط نزدیک تری پیدا کنید. کاربران از طریق کامنت های مثبت شما بسیار خوشحال می شوند و تمایل بیشتری برای فالو یا دنبال کردم شما در اینستاگرام خواهند داشت. شاید واقعا نتوانید برای تمام عکس ها نظر بگذارید ولی تا جایی که می توانید این کار را انجام دهید. لازم نیست که حتما داستان سرایی کنید. گفتن دو کلمه مثل "چه عکس خوبی" یا "چه زیبا" هم جواب خواهد داد.

هرچند، کامنت هایی که شخصی تر می شوند، تاثیر بیشتری روی مخاطب شما می گذارد. مثلا بنویسید: " چه عکس فوق العاده ای، من واقعا نور پردازی این عکس را دوست دارم- کارت عالیه" یا مثلا بنویسید: " چه موهای زیبایی دارید، کاش من هم می توانستم موهایم رو مثل شما درست کنم." یادتان باشد، تملق شما را به همه جا می رساند.

co6415

ادامه مطلب را بخوانید :)

inol_ بازدید : 624 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

 

آموزش تصویری اریگامی هنر تا کردن کاغذ

 ، اوری به معنی با اندیشه تا دادن و گامی به معنی کاغذ است. ترکیب آنها با یکدیگر کلمه اوریگامی را می سازد. بنابراین اوریگامی هنر و اندیشه ی تا دادن کاغذ برای خلق شکل های مختلف ، می باشد. هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است و تمام مدلهای کاغذ و تا را در بر دارد، حتی آنهایی که ژاپنی نیستند. اوریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده می‌کند، ولی همین تاها می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرحهای متفاوتی ایجاد کنند.
در این کتاب الکترونیکی به طور کلی، این طرحها با یک برگ کاغذ مربع شکل آغاز می‌شود، که هر روی آن ممکن است به رنگ متفاوتی باشد و بدون بریدن کاغذ ادامه می‌یابد. البته بر خلاف باور عمومی، اوریگامی‌های باستانی ژاپن، کمتر سختگیری روی این قرارداد داشته و گاهی از بریدن کاغذ در هنگام آفریدن طرح و یا شروع کردن با کاغذهای مستطیل، دایره، و دیگر کاغذهای غیرمربع استفاده می‌شده است. اگر فیلم فرار از زندان را دیده باشید مایکل با کاغذ یک پرنده درست می کرد که به اون پرنده اوریگامی گفته می شود . در این کتاب 176 صفحه ای مراحل ساخت اوریگامی های مختلف، مرحله به مرحله توضیح داده شده است . این مجله 104 پروژه از قبیل اسب ، فیل ، پرندگان ، قورباغه و ... را شامل می شود. امیدوارم از دانلود کتاب آموزش تصویری اوریگامی یا هنر تا کردن کاغذ لذت ببرید.

تعداد صفحات: 176 صفحه
شاید تا به حال کلمه اوریگامی را شنیده باشید ، اوری به معنی با اندیشه تا دادن و گامی به معنی کاغذ است. ترکیب آنها با یکدیگر کلمه اوریگامی را می سازد. بنابراین اوریگامی هنر و اندیشه ی تا دادن کاغذ برای خلق شکل های مختلف ، می باشد. هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است و تمام مدلهای کاغذ و تا را در بر دارد، حتی آنهایی که ژاپنی نیستند. اوریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده می‌کند، ولی همین تاها می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرحهای متفاوتی ایجاد کنند.
در این کتاب الکترونیکی به طور کلی، این طرحها با یک برگ کاغذ مربع شکل آغاز می‌شود، که هر روی آن ممکن است به رنگ متفاوتی باشد و بدون بریدن کاغذ ادامه می‌یابد. البته بر خلاف باور عمومی، اوریگامی‌های باستانی ژاپن، کمتر سختگیری روی این قرارداد داشته و گاهی از بریدن کاغذ در هنگام آفریدن طرح و یا شروع کردن با کاغذهای مستطیل، دایره، و دیگر کاغذهای غیرمربع استفاده می‌شده است. اگر فیلم فرار از زندان را دیده باشید مایکل با کاغذ یک پرنده درست می کرد که به اون پرنده اوریگامی گفته می شود . در این کتاب 176 صفحه ای مراحل ساخت اوریگامی های مختلف، مرحله به مرحله توضیح داده شده است . این مجله 104 پروژه از قبیل اسب ، فیل ، پرندگان ، قورباغه و ... را شامل می شود. امیدوارم از دانلود کتاب آموزش تصویری اوریگامی یا هنر تا کردن کاغذ لذت ببرید.

تعداد صفحات: 176 صفحه
inol_ بازدید : 648 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

بازی  پوکمن گو به انگلیسی: Pokémon Go که یک بازی ویدئویی در سبک واقعیت افزوده است که توسط کمپانی نینتندو و در سال ۲۰۱۶ و در پلت‌فرم‌های آی‌اواس و اندروید منتشر شده‌است. و همچنین محبوب ترین و پردانلود ترین بازی این روزهای گوگل پلی می باشد که ما هم تصمیم گرفتیم امروز ، آموزش نحوه شروع بازی را به بیانی بسیار ساده به شما عزیزان آموزش دهیم که توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

پوکمون گو چگونه بازیی است ؟

خوب باید بگویم که بازی پوکمون گو (Pokemon Go) متفاوت از هر بازی خواهد بود که تا به حال تجربه کرده‌اید. چراکه این عنوان در واقع یک بازی مبتنی بر مکان است که با استفاده از موقعیت جغرافیایی واقعی شما اجرا شده و همه چیز را می‌تواند تغییر دهد. در واقع برای درک بهتر این بازی ما هیچ مثالی نداریم بزنیم و تنها شما باید آن را تجربه کنید. کافی است پوکمون گو را بر روی دستگاه خود نصب کنید، در خیابان قدم بزنید و در صفحه نمایش گوشی خود به دنبال موجوداتی جذاب بگردید.
 شاید ممکن باشد با ورود به علف‌های بلند کنار خیابان پوکمون جدیدی را پیدا کنید؛ اما بهتر است همچنان مراقب قدم‌های خود باشید و زیاد هم هیجان زده نشوید.
غول‌های وحشی در بازی پوکمون گو به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند به شما حمله‌ور شوند بنابراین نیازی به جنگ با آن‌ها و پیروزی در نبرد نخواهید داشت. تنها کافی است تا توپی به نام «Pokeball» که در اختیار شما قرار دارد را به سمت آن‌ها پرتاب کرده تا به این موجودات را به دام بیندازید. البته هیچ‌چیز در این مرحله ساده نیست؛ چراکه شما باید این پوک بال‌ها را به‌صورت دستی پرتاب کنید و البته تعداد آن‌ها نیز محدود است. خوشبختانه توت‌هایی در این بین وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا شانس به دام انداختن این غول‌ها قبل از فرار کردن آن‌ها را داشته باشید. با توجه به آنکه شما در انتخاب پرتاب محدود هستید و هیچ راه تمرینی در این مسیر وجود ندارد،؛ ناچارید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما در این بازی به‌جای جنگ با غول‌ها بایستی پس از به دام انداختنشان، آن‌ها را با ورزش‌هایی خاص تقویت کنید.


بقیه در ادامه مطلب

inol_ بازدید : 762 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

شاید شما هم به هردلیلی توسط دوست یا فردی دیگر در تلگرام بلاک شده و هم اکنون قصد دارید مجدد به فرد مورد نظر پیام دهید. یک راه این است که یک شماره جدید ایجاد کنید و اقدام به ارسال پیام به دوستتان کنید. اما خب طبیعتا شاید انجام این مراحل خیلی خوش آیند نباشد. راهکار چیست ؟ تلگرام یک بگ کوچک از خودش نشان داده است که شما می توانید به کمک این ترفند به راحتی و در عرض چند ثانیه از بلاک بودن خارج شوید.

 

inol_ بازدید : 518 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت تمامی همرااهان امروز میخام یک سرویس مفید رو بهتون معرفی کنم سرویس Feed.nu قدرت گرفته از وردپرس به کاربران خود این امکان

را می دهد که برای سایت خود یک اپلیکیشن اختصاصی و کاملاً حرفه ای بسازند

تا کاربرانی که از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنند بتوانند با نصب آن

در دستگاه خود مطالب سایت را کنند. این سرویس با استفاده از قدرت وردپرس

شبکه به هر کاربر جدید یک آدرس پیش دامنه ( مانند http://androidfa.feed.nu

) اختصاص می دهد تا کاربر بتواند آخرین نسخه اپلیکیشن اندرویدی سایت خود

را برای دانلود عمومی در اختیار بازدید کنندگان خود بگذارد. همچنین می

توانید بعد از ساخت اپلیکیشن اندرویدی سایت خود آن را در مارکت اندروید ثبت

کنید تا بتوانید بازدید کنندگان بیشتری را برای سایت خود جذب کنید.

 


چگونه در Feed.nu عضو شوم ؟

اگر

می خواهید از سرویس ایجاد کننده اپلیکیشن اندرویدی برای سایت خود استفاده

کنید باید در این سرویس عضو شوید. برای عضویت در سرویس Feed.nu کافیست

مراحل زیر را طی کنید.

۱. به Feed.nu بروید و بر روی گزینه عضویت ( Register ) کلیک کنید.

۲. سپس در صفحه ظاهر شده یک نام کاربری و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

۳.

در صفحه بعد باید یک آدرس برای مرکز دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن اندرویدی

سایت یا وبلاگ خود انتخاب کنید ( مانند http://androidfa.feed.nu ) همچنین

عنوان اپلیکیشن و اینکه آیا می خواهید مرکز دانلود اپلیکیشن شما توسط

موتورهای جستجوگر قابل دیدن باشد یا خیر را وارد کنید. سپس بر روی گزینه

Sign up کلیک کنید تا ایمیلی برای شما ارسال شود که در آن لینک فعال سازی

خساب شما و نام کاربری و رمز عبور حساب شما که در feed.nu از طریق آدرس

http://feed.nu/login قابل دسترسی است برای شما ارسال شود.

۴.

بعد از کلیک بر روی لینک فعال سازی حساب خود که به ایمیل شما ارسال شده

است و ورود به حساب کاربری خود در feed.nu می توانید شروع به ساخت اپلیکیشن

سایت خود بکنید.

چگونگه در Feed.nu اپلیکیشن اندرویدی سایت خود را بسازم ؟

بعد

از عضویت که چگونگی آن را در بالا گفتیم نوبت به ساخت اپلیکیشن اندرویدی

سایت شما رسیده است. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید.

۱.تنظیم آدرس خوراک(rss) سایت خود در Feed.nu :

ابتدا

از داشبورد حساب کاربری در سمت چپ بر روی feed.nu کلیک کنید و بر روی settings کلیک کنید و در کادر



Feed url ادرس rss خود را بنویسید مثلا http://all-world.rozblog.com/rss.xmlو بر روی دکمه ی submit کلیک کنید



۲. فارسی سازی محیط اپلیکیشن اندرویدی سایت خود :

در مرحله بعد از منو Android را انتخاب کنید و فیلد های مربوطه را
مانند زیر پر کنید.(یعنی نوشته های انگلیسی رو به فارسی تبدیل کنید و برای
انجام سریع آن ترجمه های ان را اماده گذاشتیم)



Change

settings : تغییر تنظیمات • Settings : تنظیمات • Sync now : بروزرسانی •

Update list : آخرین مطالب • Clear database : پاکسازی پایگاه داده ها •

Mark all as read : نشانه گذاری همه به عنوان خوانده شده • Read more :

ادامه مطلب • A new version of this blog is availible with minor updates.

Please select download to upgrade from THIS_VERSION to NEXT_VERSION or

press cancel : نسخه جدید این اپلیکیشن انتشار یافته است. لطفاً گزینه

دانلود را بزنید تا از نگارش THIS_VERSION به نگارش NEXT_VERSION این

برنامه را ارتقاء دهید و یا بر روی گزینه انصراف کلیک کنید. • Download :

دانلود • Cancel : انصراف • Close : بستن • Hi and welcome!  To start

reading press the Start reading button. : خوش آمدید ! لطفاً برای شروع

استفاده خواندن مطالب جدید بر روی گزینه خواندن را بزنید. • Application

title : عنوان انتخابی اپلیکیشن خود را بنویسید • Start reading : خواندن •

NUMBERS_OF new posts : شامل NUMBERS_OF مطلب جدید • No unread posts :

تمامی مطالب جدید نمایش داده شده است • Share : به اشتراک گذاری • Share

Title : POST_TITLE • Share Message : LINK_URL • About : درباره ما •

About APPLICATION_TITLE : درباره APPLICATION_TITLE • Version

VERSION_NUMBER : نگارش VERSION_NUMBER • About text : توضیح کوتاهی درباره

اپلیکیشن خود بنویسید • There are no unread posts yet, hit menu and

select update now or goto settings and enable Auto Sync : هم اکنون مطلب

جدیدی وجود ندارد. پیشنهاد می کنیم پیشنهاد می کنیم از منوی برنامه بر روی

گزینه بروزرسانی کلیک کنید و یا در قسمت تنظیمات بروزرسانی خودکار را روشن

کنید • Turn off/Turn on auto updates : روشن/خاموش کردن بروزرسانی خودکار •

Update automatically : بروزرسانی خودکار • Change update interval :

تغییر زمان بروزرسانی خودکار • Update interval : بروزرسانی در هر چند

دقیقه • Check to hide read items : انتخاب کنید برای مخفی سازی مطالب

خوانده شده • hide read items مخفی سازی مطالب خوانده شده • Run in

debugmode : اجرا در حالت عیب یاب برنامه • Debug mode : عیب یاب • Setting

up application for the first time : تنظیمات کلی در اولین اجرا •

synchronizing… : در حال بروزرسانی

4.ظاهر اپلیکیشن:

شما میتوانید به اپلیکیشن خود چیز های جالبی بدهید میتوانید برای دکمه ی
شروع یک دکمه ای که مَد نظرتون هست رو بذارین یا میتونین برای اپلیکیشنتون
ایکون مخصوص بذارین یا میتونین براش هدر بذارین



 

inol_ بازدید : 610 پنجشنبه 31 تیر 1395 نظرات (0)

معرفی نحوه ی بازی پوکمون گو

اگه هنوز با نحوه ی بازی آشنا نیستید می تونم بصورت مختصر بگمکه در Pokémon Go شما باید به داخل خیابان ها رفته و با استفاده از جی پی اس گوشی به دنبال موجودات خشن ولی بامزه ای به نام پوکمون بگردید. وقتیکه در نزدیکی خود یک پوکیمون مشاهده کردید نیاز است که آن را شکار کنید و برای این کار هم از توپی به نام پوک بال Pokéballs استفاده خواهید کرد. در ابتدای بازی و پس از عضویت تان، بصورت تمرینی سه پوکمیون را بر روی نقشه مشاهده خواهید کرد. وقتی بر روی یکی از آنها ضربه بزنید دوربین باز شده و باید با حرکت دادن گوشی، پوکیمون را پیدا کرده و پوک بال را به سمت او پرتاب کنید تا شکار شود. پس نگران نحوه ی کلی بازی نباشید، به همین سادگی است و در همان بخش های تمرینی همه چیز را یاد خواهید گرفت. اما در ادامه به سراغ موارد مهمتر همچون معرفی اصطلاحات رایجی که در این بازی به کار می روند و معرفی کامل آیتم ها خواهیم پرداخت.

 

شکار کردن پوکمون

 

inol_ بازدید : 829 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (1)

سلام دوستای گلم خوب با ی اموزش دیگه اومدیم خدمت شما آموزش هک tele member و رفع محدودیت عضو شدن در 50 کانال در روز یعنی می توانید در بیش از 1000 کانال در روز عوض شوید


در بعضی سایت ها فروخته می شود !!!!که اینجا میتونید رایگان اونو داشته باشید


این اموزش و ترفند نیاز به روت داره یعنی گوشیتون باید روت باشه




ابتدا نرم افزار روت اکسپلورر رو از لینک زیر دانلود کنید.


لینک دانلود


جهت ادامه اموزش به ادامه مطلب برید

inol_ بازدید : 751 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

سلام به درخواست همه بیشتر کاربران سایت بازی محبوب پوکمون رو قرار دادیم دقت داشته باشید این بازی نیازمند تغیر ای پی به کشور های استرالیا  اندونزلی و امریکا میباشد در ادامه مطلب به بررسی بازی و دانلود میپردازیم

پوکمن گو انقلابی در صنعت بازی های آنلاین

Pokémon GO یک انقلاب در صنعت بازیسازی به حساب می آید که بعد از نصب کردن و استفاده از آن، به طور حتم با گیم پلی که دارد شما را شگفت زده خواهد کرد. توضیحات در مورد این بازی، به هیچ نمی تواند اصل مطلب را ادا کند و تنها هنگامی می توانید کاملا با این بازی سرگرم کننده و جذاب آشنا شوید که آن را نصب کرده و از آن استفاده کنید. هیچ شکی نداریم که بعد از نصب کردن و استفاده از این بازی، شما نیز به آن اعتیاد پیدا خواهید کرد.

به جرئت می توانیم بگوییم که گیم پلی پوکمون گو حتی از گیم پلی بازی کلش اف کلنز نیز سرگرم کننده تر و اعتیادآور است. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از وبلاگ ما دریافت کنید.

داستان کامل بازی : با نصب بازی Pokémon GO وارد یک دنیای بزرگ و بی پایان خواهید شد که در این سرزمین تالار های بسیاری نظیر Venusaur , Charizard ,Blastoise , Pikachu  و … ساخته شده است.هر کدام از این تالار ها نشان دهنده ی یک شخصیت در دنیای واقعی می باشد که در سرزمین پوکمون ها در حال بازی است. شما میتوانید به تالار آن ها نزدیک شوید و با آنها بجنگید.این نزدیک تر شدن با لرزش دستگاه همراه است به گونه ای که هرچه بیشتر نزدیک آن تالار شود دستگاه شما بیشتر میلرزد و این لرزش هیجانی وصف ناپذیر را برای شما به ارمغان می آورد.تسخیر هر چه بیشتر این تالارها نشان دهنده توانایی شماست و صد البته قدرت و مکان فرمانروایی شما در این سرزمین بیشتر خواهد شد.با پیش روی در مراحل به آیتم های جدیدتر خواهید رسید به طوریکه با GPS میتوانید کسانی که در نزدیکی شما پوکمون گو دارند را پیدا کنید و با آن ها به جنگ بپردازید. 

دانلود Pokémon GO 0.29.2   آخرین نسخه ی پوکمون گو اندروید

.

:: ویژگی های بازی آنلاین و ماجراجویی Pokémon GO اندروید :

– مبارزه در سه سطح مختلف و امکان تسخیر تالار دیگر گیمر های پوکمون گو

– پیش روی در بازی و امکان پیدا کردن توانایی های جدید و خارق العاده 

– امکان افزودن هر چه بیشتر مناطق مختلف به قلمرو خودتان

– وجود چندین دنیای مجازی متنوع و هیجان انگیز

– گیم پلی کاملا جدید و متنوع 

– امکان ارتقا شخصیت

 

 

inol_ بازدید : 600 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

سلام دوستان
امتحانام تموم شد و نشستم یه نرم افزار نوشتم برای مشاهده عکس کامل و وضوع اصلی پروفایل کاربران اینستاگرام !

نرم افزار به هیچ وجه یوزر و پسوورد شمارو نمیخواهد و خیلی سریع و فقط با ایدی فرد مورد نظر میتونید عکس کامل اون رو مشاهده کنید !

ظراح -علی نجفی :) جهت دانلودبا لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

inol_ بازدید : 589 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

کسانی که قصد ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر را دارند در وبلاگشان از اونجا که شما به فضای میزبانی وب وبلاگ خود دسترسی ندارند باید از روش های دیگه که گوگل پیشنهاد می دهد استفاده کنند.

خب بریم سر اصل مطلب

برای ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر ابتدا به آدرس https://www.google.com/webmasters/tools بروید و با وارد کردن اطلاعات مربوط به ورود در سایت گوگل (اگر در سایت گوگل حساب کاربری ندارید با کلیک گزینه ی SIGN UP در گوشه ی بالا سمت راست همان صفحه در این گوگل به عضویت این سایت درآیید اموزش ساخت جیمیل در سایت موجو میباشد) لاگین کنید.
در صفحه ای که پس از وارد شدن به بخش گوگل وبمستر باز می شود بر روی گزینه ی ADD A SITE کلیک کنید و آدرس اینترنتی وبلاگ خود را بر طبق الگویی که خود این سایت پیشنهاد می دهد وارد نمایید (مثلا you.yourblog.com) و بر روی دکمه ی Continue کلیک کنید.

ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر

در صفحه ی بعدی با استفاده از تب Alternate methods از سه گزینه ی موجود گزینه ی اول یعنی HTML tag را انتخاب نمایید تا یک کد متاتگ در اختیار شما قرار گیرد. ضمنا از دیگر روشهایی که در این قسمت وجود دارد و برای وبلاگ می تواند مورد استفاده قرار گیرد استفاده از روش استفاده از حساب گوگل آنلایز است، ولی ما در اینجا قصد نداریم روش مربوط به آنرا استفاده کنیم (توضیح اینکه اگر قبلا در همین حساب گوگل خود برای وبلاگی که قصد اضافه کردن آن به گوگل وبسمتر را دارید استفاده کرده باشید می توانید از روش گوگل آنلالیز بهره بگیرید.)

ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر

پس از انتخاب روش فوق و کپی کردن کد متاتگی که تنها با یک کلیک قابل انتخاب است. این کد را در بین تگ هد از قالب وبلاگ خود قرار دهید.(در قسمت ویرایش قالب خود همون اولاش هد رو پیدا کنید و کد مربوط به گوگل رو اونجا بزارید پس از آن دکمه ی قرمز رنگ پایین (verify) را کلیک کنید تا اگر کد را به درستی در محل مربوطه از قالب وبلاگتان قراد داده باشید سایت شما در گوگل وبمستر تائید گردد.
پس از آن می تواند چند هفته بعد با مراجعه به حساب گوگل وبسمتر خود به بررسی وضعیت سئوی وبلاگ خود بپردازید.

inol_ بازدید : 614 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

نرم افزار Gramblr ابزاری است بسیار محبوب و قدرتمند برای آپلود کردن تصاویر با اینستاگرام از طریق کامپیوتر که شما دیگر مشکلی برای آپلود کردن عکس با سیستم عامل خود در اینستاگرام نخواهید بود . پنجره اصلی از نرم افزار Gramblr بسیار ساده و کاربر پسند است و اجازه می دهد تا شما برای آپلود عکس های خود بدون زحمت و بدون استفاده از هر مرورگر استفاده کنید .همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های محبوب موبایل که برای گوشی های اندروید و آیفون عرضه شد . اما به دلیل محبوبیت زیاد این نرم افزار اینستاگرام برای کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . با دریافت کردن و نصب کردن نرم افزار Gramblr می توانید عکس های خود را از کامپیوتر به اینستاگرام خود بفرستید و همچنین این نرم افزار امکان اضافه کردن متن و هشتگ (#) به عکس ها را به شما می دهد . پس از آپلود کردن تصاویر خود در این نرم افزار می توانید آن ها را در فیسبوک و توییتر با دوستان و آشنایان به اشتراگ بگذارید . و همچنین می توانید در نرم افزار Gramblr از ایمیل و نام کاربری خود برای وارد شدن به اکانت خود استفاده کنید . و در عکس انتخابی شما باید حداکثر 500 کلیوبایت  و سایز تصویر هم 650 در 650 باید باشد

 

*کاربران توجه داشته باشید برای log in شدن باید ایمیل و پسوردی را که از طریق آن در گوشی خود اکانت ساخته اید را به همراه username , password وارد نمایید .

 

ویژگی های نرم افزار Gramblr :

– آپلود کردن تصاویر خود از طریق کامپیوتر در اینستاگرام

– عکس انتخابی باید مربع کامل باشد

– حجم عکسی را که می خواهید در اینستگرام آپلود کنید نباید بیشتر از 500 کیلوبایت باشد

– نوع عکس انتخابی باید فرمت JPG و یا JPEG را داشته باشد

– پشتیبانی از ویندوز های Xp , Vista 7 , 8 , 8.1 , 10 در نسخه های 64 بیتی

 

 

تصویری از محیط نرم افزار Gramblr

Grambr.screenshot

inol_ بازدید : 600 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)
آموزش کسب درآمد از کانال تلگرام

با سلام دوباره بازم اومدیم با ی اموزش درخواستی دیگه

در این پست از وبلاگمون به شما آموزش کسب در آمد از کانال تلگرام را می دهیم که با ساختن یک کانال تلگرام و توسعه آن  میتوانید در آمد های میلیونی از تلگرام داشته باشید.

خب طبق معمول بریم سراغ اموزش:)

کانال تلگرام، یک رسانه است که قابلیت های زیر را دارد:

    عدم محدودیت در تعداد اعضا
    امکان تعریف چند ادمین برای گروه
    نمایش تعداد افرادی که پست ها را مشاهده کردند
    عدم ارتباط اعضای گروه با هم ( فقط ادمینها به لیست اعضای گروه دسترسی دارند )
    امکان مشاهده مطالب کانال قبل از عضویت
    عدم نمایش پیام عضویت یا ترک گروه کاربران در کانال
    امکان حذف پیام توسط ادمین

برای استفاده از این فرصت مراحل زیر طی نمایید.
1.    تلگرام خود را آپدیت کنید.
2.    یک کانال برای کسب و کار خود با نامی جذاب و همه پسند بسازید.
3.    در صورت داشتن مشغله کاری می تونید افراد دیگری را به عنوان مدیر کانال نیز تعیین نمایید تا آنها کانال شما را به روز کنند.
4.    کانال خود را به روز نمایید (نمایش کالاهای جدید ، اعلام تخفیفات برای کالاها،اطلاعاتی تخصصی راجع به کالاهای شما از جمله محتواهایی هستند که شما می توانید در کانال خود بگذارید.)
5.    کانال را تبلیغ کنید تا اعضای کانال زیاد شود و از اعضاء کانال نیز بخواهید کانال شما را به سایرین نیز معرفی نمایند.


شما می توانید در کانال خود با ایجاد سیاست های بازاریابی مشتریان جدید به فروشگاه خود اضافه نمایید یا حتی در کانالتان می توانید به فروش بپردازید. حتی شما  می‌توانید با پذیرش تبلیغات در کانال خود که اعضای زیادی دارد درآمد کسب کنید.

    توجه داشته باشید که در صورت ارسال زیاد تبلیغات در کانال، به احتمال زیاد کاربران ناراضی شده و گروه را ترک خواهند کرد.پس در این مورد زیاده روی نکنید!

    به منظوراینکه مشتریان خود را در کانال به صورت خودکار اضافه نمایید بهتر است ابتدا لیست تمام مشتریان، همکاران و آشنایان خود را در دفتر تلفن موبایل خود اضافه نمایید تا هنگام ساختن کانال تمام لیست دفتر تلفن خود را به اعضای کانال اضافه نمایید.

شغلهایی که به آنها پیشنهاد میکنیم حتما از کانال استفاده نمایند :
مزون لباس، برندهای کت و شلوار و پوشاک،آژانس‌های مسافرتی،فروشگاه های فروش سی دی(نرم افزار، بازی و...)، فروشگاه‌های کیف و کفش، فروشندگان کتاب،گل فروشی‌ها،فروشگاه‌های لوازم کادویی،سوپر مارکت‌هایی که تخفیف ارائه میدهند   

تعداد صفحات : 73

درباره ما
Profile Pic
دانلود کتاب نرم افزار بازی.اهنگو اس ام اس.فول البوم.مطالب مفید در مورد pc و لپ تاپ و مطالب عاشقانه و مطالبی در خصوص هک و امنیت مطالب بروز از دنیای تکنولوژی که بهترین مطالب از کل وب جمع اوری شده سایر امکانات که به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد با تشکر لطفا نظر یادتون نره جهت ارتباط در تلگرام 09148899634
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب به وبلاگ چیه ؟؟؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 1593
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,173
  • بازدید ماه : 1,173
  • بازدید سال : 76,820
  • بازدید کلی : 1,838,673
  • شکلک
    نرم افزار اندرویید سایت
    دانلود نرم افزار اندرویید ساید جهت دسترسیسریع تر به سایت سایت هر روز با مطالب مفید بروز میشه برنامرو دانلود و استفاده کنید


    دانلود با لینک مستقیم